بهترین مرکز طراحی و اجرا سنگ کاری ، اجرای آبنما ، محوطه سازی در دماوند – تهران

در تهران ، دماوند

معرفی بهترین مرکز طراحی و اجرا سنگ کاری ، اجرای آبنما ، محوطه سازی در دماوند – تهران

🔴 زمان حسنی

🔹 زمان حسنی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی و اجرا سنگ کاری ، اجرای آبنما ، محوطه سازی در دماوند – تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات زمان حسنی :

✅ اجرای تمامی خدمات سنگ کاری کف حیاط و خانه باغ و محوطه سازی

✅ اجرای آبنما و دیوار و ستون

✅ محوطه سازی و سنگ فرش

✅ اجرای سنگ مالون ، سنگ ورقه و لاشه

✅ سنگ کوهی

✅ اجرای آتشکده و باربیکیو

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

منظور از سنگ کاری ساختمان چیست؟

منظور از سنگ کاری ساختمان، استفاده از سنگ طبیعی و مصنوعی برای پوشش نما و یا سایر بخش‌ها مانند کف، پله، دیوار و غیره می‌باشد. سنگ‌کاری‌ها مراحل مختلفی دارند و به دسته‌های مختلفی نیز تقسیم می‌شوند، چرا که بخش‌های ساختمان با یکدیگر متفاوت هستند و هر کدام از آنها به نوعی از اجرای سنگ کاری نیاز دارند.

انواع سنگ کاری ساختمان
اجرای سنگ در بخش‌های مختلف ساختمان دارای انواع مختلفی است که به دو دسته کلی تقسیم‌می شود. این تقسیم بندی شامل سنگ کاری داخلی و سنگ کاری خارجی می‌گردد. سنگ کاری داخلی، شامل اجرای سنگ به حالت پوششی در قسمت‌هایی مانند دیوار، پله، راه پله، کف ساختمان یا غیره می‌باشد. منظور از سنگ کاری خارجی نیز همان سنگ کاری در قسمت‌های نما، کف حیاط، محوطه و دیوارهای بیرونی و هرآنچه جزء خارج از ساختمان می‌شود را شامل می‌گردد. هر کدام از این کارها با توجه به محیطی که قرار است در آن سنگ کاری صورت گیرد، نحوه کار متفاوتی داشته و تفاوت‌هایی با هم دارند. در ادامه با مراحل اجرای سنگ کاری ساختمان بیشتر آشنا خواهید شد.

مراحل سنگ کاری داخلی
سنگ کاری داخلی عموماً برای سطح کف اتاق، سرویس‌های بهداشتی، دیوار راه پله، آشپزخانه و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش اجرای سنگ شامل مراحلی مانند زیرسازی، اجرای سنگ، برش و دوغاب ریزی می‌شود. برای اینکه سنگ کاری داخلی را به خوبی بشناسید تک تک مراحل آن را توضیح می‌دهیم.

مرحله زیرسازی سنگ کاری
پیش از انجام سنگ کاری نیاز است که زیرسازی‌هایی صورت گیرد تا سنگ کاری به درستی انجام شود. این مرحله یکی از مهمترین مراحل سنگ کاری ساختمان است. برای زیرسازی قبل از اجرای سنگ، ابتدا باید عایق رطوبتی برودتی و حرارتی در کف و دیوارهای محل مورد نظر صورت گیرد. در این مرحله اگر کارفرما قصد حذف کردن سرامیک یا موزائیک‌ها را داشته باشد، باید این کار در همین مرحله انجام شود. بعد از این مرحله لوله گذاری تاسیسات مکانیکی مانند سیستم‌های گرمایش از کف شوفاژ و رادیاتور قرار گرفته و سپس سیمان کاری صورت می‌گیرد.

مرحله اجرای سنگ و برش
بعد از اینکه ساختمان زیر سازی و آماده شد، ملات سنگ کاری بر روی محل قرار داده می‌شود و سنگ کار اجرای سنگ را آغاز می‌کند. با استفاده از یک چکش پلاستیکی، سنگ را در جای خود محکم می‌کند. اگر در مناطقی مثل کف آشپزخانه یا حمام باشد، باید حتماً شیب‌بندی را نیز لحاظ کند. اگر ابعاد سنگ در برخی از مناطق زیاد است، باید اقدام به برش سنگ کند و سپس سنگ‌های برش خود را در جای مورد نظر قرار دهد و با همان چکش محکم کند.

مرحله دوغاب ریزی و کش بندی
آخرین مرحله سنگ کاری ساختمان در بخش نمای داخلی، مرحله دوغاب ریزی است. این مرحله به دلیل زیباسازی کار و از بین رفتن درز و فواصل بین قطعات سنگ انجام می‌شود. دوغاب در واقع از پودر سنگ و سیمان سفید و آب ساخته می‌شود و به وسیله تی بر روی کار اجرا می‌گردد. بعد از اینکه دوغاب خشک شد و یا اصطلاحاً خود را گرفت، توسط یک اسفنج نرم روی سنگ را تمیز کرده و به سنگ فرصت می‌دهند تا خشک شود. اگر عملیات دوغاب کاری در هوای سرد انجام شود، پس از خشک شدن دوغاب ترک می‌خورد. اگر از دوغاب بی‌کیفیت و نامرغوب نیز استفاده شود، باعث می‌شود سنگ لغو شود و رطوبت به زیر سنگ منتقل گردد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران