آب سالم و هوای سالم برای همه – مرکز فروش و نصب دستگاه تصفیه آب و هوا در تهران – دیباجی جنوبی

در تهران ، تهران

معرفی آب سالم و هوای سالم برای همه – مرکز فروش و نصب دستگاه تصفیه آب و هوا در تهران – دیباجی جنوبی

🔴 پاک آب گستر

🔹 پاک آب گستر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و نصب دستگاه تصفیه آب و هوا در تهران – دیباجی جنوبی می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی محصولات و خدمات پاک آب گستر :

✅ فروش و نصب دستگاه های تصفیه ی آب و هوا

✅ خدمات منظم بعد از فروش :

✅ هر 6 ماه یکبار ، برای تعویض فیلترهای تصفیه ی آب با شما تماس گرفته می شود.

✅ تمام ناخالصی های آب حذف می شوند: میکروبها ، باکتری ها ، فلزات سنگین و رسوبات.

✅ در عوض:کلسیم و منیزیوم را به آب اضافه می کند.

✅ همچنین آب معدنی هم اضافه می کند.

و…

 

🔸 با مدیریت  متین مرحمتی

🔸 شماره تماس  09124755236

🔸 آدرس  تهران ، خیابان دیباجی جنوبی ، کوی کیوان ، پلاک ۱، واحد ۱، ساختمان آیت الکرسی

 

مزایای استفاده از دستگاه تصفیه آب چیست؟

حذف کلر از آب آشامیدن
آب کلر دار برای استخرها خوب است، زیرا این یک روش عالی برای ضدعفونی و تصفیه آب راکد است. اما آب استخر برای نوشیدن مناسب نیست زیرا کلر برای انسان مضر است. با این وجود، آب شهری( لوله کشی) حاوی مقداری کلر است، بنابراین بهتر است قبل از نوشیدن آب ،کلر را حذف کنید.(فیلتر های دستگاه های تصفیه آب خانگی آکواجوی تا ۹۵ درصد کلر را از آب حذف می کنند.)

حذف سرب از آب آشامیدنی
با استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی سرب به شدت کاهش پیدا می کند، چرا که فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی فورا آن را حذف می کند. بنابراین، شما قادر خواهید بود از بیماری هایی که توسط این ماده سمی به وجود می آید، پیشگیری کنید. کارشناسان حتی خاطرنشان می کنند که سرب یکی از دلایل اصلی اختلال یادگیری در میان کودکان است، بنابراین بهتر است در صورتی که دارای فرزند هستید، آب آشامیدنی خود را حتما تصفیه کنید.

صرفه جویی در هزینه ها
معمولا قیمت دستگاه های تصفیه آب خانگی مناسب و بهداشتی از ۹۰۰ هزارتومان به بالا هستند. فیلتر دستگاه های تصفیه آب باید هر ۶ ماه یکبار تعویض شوند که با پرداخت هزینه ای اندک ( حدود ۸۰ هزارتومان) می توان این فیلترها را تعویض نمود.

کاهش هزینه های مرتبط با پزشکی
همه می دانیم که پیشگیری بهتر و کم هزینه تر از درمان است. با استفاده از یک دستگاه تصفیه آب خانگی، آب شرب شما سالم تر خواهد بود و شما و خانواده تان دیگر درگیر بیماری های مرتبط با آب نیستید، لذا نیازی به هزینه های پزشکی مرتبط با آلودگی و مسومیت آبی در این خصوص نخواهید داشت.

کاهش مشکلات گوارشی
جالب است بدانید که میکروارگانیزمهایی مثل کریپتوسپوریدیم و جیاردیا، انلگهایی دارای کیست هستند که نسبت به گندزداهایی مانند کلر مقاوم می باشند. این انگل ها با عث ایجاد مشکلات روده ای و گوارشی می شوند. دستگاه های تصفیه آب خانگی اگر مجهز به فیلترهای UF باشند قادر به حذف فیزیکی این انگل ها می باشند. به این ترتیب دیگر مشکلات گوارشی مرتبط با آلودگی آب آشامیدنی نخواهید داشت.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران