مرکز تولید و فروش انواع گنجه کمد و جاکفشی و دراور در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی مرکز تولید و فروش انواع گنجه کمد و جاکفشی و دراور در مشهد

🔴 گالری چوب قره سولی

🔹 گالری چوب قره سولی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش انواع گنجه کمد و جاکفشی و دراور در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات گالری چوب قره سولی :

✅ تولید ، رنگ آمیزی ، خدمات و فروش انواع گنجه ، کمد ، دراور ، جاکفشی و کالای خواب با کیفیت عالی

✅ انواع سرویس خواب و بوفه و دکوراسیون چوبی

✅ قیمت گنجه از 950000 تا 1200000می باشد

و…

 

🔸 با مدیریت  رضا قره سولی

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

انواع جاکفشی براساس جنس چیست؟

غالبا جا کفشی ها را از ام دی اف، چوب و یا فلز می سازند که هریک ویژگی هایی دارند که در ادامه به بررسی هر یک از متریال به کار برده شده در ساخت و تولید جا کفشی پرداخته شده است.

جاکفشی ام دی اف

ام دی اف از جمله فرآورده های چوب است که از آن در ساخت کمد دیواری، کمد لباسی، تخت خواب، درب، کابینت آشپزخانه، جا کفشی و سایر المان های مشابه چوب استفاده می شود. این متریال از خرده های چوب و چسب تحت فشار و دمای بالا تولید و برای مصارف گوناگون در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

جا کفشی های ام دی اف دارای روکش های مختلفی هستند؛ از جمله روکش ملامینه، روکش براق یا هایگلاس، روکش چوب و روکش وکیوم. در حال حاضر جاکفشی ام دی اف در طرح ها و مدل های مختلف ساخته و عرضه می شوند و به دلیل وزن کم و مقاومت بالا بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. لازم به ذکر است که جاکفشی وکیوم بیشترین سهم را در بازار به خود اختصاص داده است؛ زیرا در برابر انواع ضربه بسیار مقاوم بوده و با تنوع رنگ و ظرافت خود نظر مشتریان را جلب می نماید.

جاکفشی چوبی

چوب یکی از متریال های طبیعی است که به علت رنگ و بافت متفاوت و زیبایی بی نظیری که دارد جلوه ای خاص و زیبا را به نمایش می گذارد. جاکفشی چوبی از جمله وسایلی است که همخوانی بی نظیری با سبک دکوراسیون روستیک دارد، از این رو قرار دادن آن در دکوراسیون روستیک ایده ای فوق العاده است. این المان در ابعاد، اشکال و طرح های گوناگون ساخته می شود و شما با توجه به سلیقه خود می توانید مدل دلخواه را انتخاب نمائید.

جاکفشی فلزی

جاکفشی فلزی ظاهری بسیار ساده دارد اما مکانی مناسب برای قرار دادن انواع کفش است. جاکفشی فلزی از جمله المان هایی است که در عین سادگی، نظم و ترتیب را در ورودی منزل شما به ارمغان می آورد.

جاکفشی فلزی در رنگ ها و اشکال مختلف در بازار موجود است و شما می توانید طبق سلیقه خود مدل دلخواه را انتخاب نمائید. قیمت جاکفشی فلزی در مقایسه با سایر متریال ها ارزان تر است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران