بهترین مرکز خرید و فروش و تعمیرات محصولات اپل در تهران – پاساژ علاالدین

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز خرید و فروش و تعمیرات محصولات اپل در تهران – پاساژ علاالدین

🔴 شادیار اکبری

🔹 شادیار اکبری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید و فروش و تعمیرات محصولات اپل در تهران – پاساژ علاالدین می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شادیار اکبری:

✅ خرید وفروش و تعمیرات محصولات اپل

✅ تعمیرات تخصصی محصولات اپل

✅ تعمیرات اصولی در سریعترین زمان همراه با گارانتی

✅ مرکز آموزش تعمیرات اپل

و…

 

🔸 شماره تماس  09126365323

🔸 آدرس  تهران – خیابان جمهوری پاساژ علاالدین طبقه همکف پلاک ۴۰

 

رایج ترین مشکلات و تعمیرات آیفون چیست؟

رایج ترین مشکلات و تعمیرات آیفون : خاموش شدن خودکار آیفون
خیلی از کاربران با مشکل خاموش شدن خودکار آیفون مواجه هستند! آیفون این دسته از کاربران به صورت خودکار در بازه ها زمانی نامشخصی خاموش یا ریستارت می‌شود. در اغلب موارد این مشکل ناشی از عملکرد ضعیف باتری است، اما در برخی موارد دیگر مشکل مورد نظر می‌تواند نرم افزاری یا سخت افزاری و مرتبط با اجزای دیگر آیفون باشد که باید با عیب یابی دقیق آن را مشخص و تعمیرات آیفون را انجام داد.

رایج ترین مشکلات و تعمیرات آیفون : خالی شدن شارژ باتری
باتری های لیتیوم یونی که در گوشی های موبایل از آن ها استفاده می‌شود به تدریج و با گذر زمان کیفیت عملکرد خود را از دست می‌دهند و روز به روز از کارایی آن ها کاسته می‌شود. خالی شدن شارژ باتری آیفون یکی از نشانه هایی است که مشخص می‌کند باتری گوشی دیگر کیفیت لازم را نداشته و زمان تعویض آن فرا رسیده است.

رایج ترین مشکلات و تعمیرات آیفون : کند شدن آیفون و لگ
یکی دیگر از مشکلات رایج آیفون ها مربوط به کند شدن گوشی و لگ ها و تاخیرهای آزار دهنده می‌شود. برای رفع این مشکل چند راه حل ساده وجود دارد که البته برخی از آن ها منجر به از دست رفتن اطلاعات ذخیره شده در گوشی می‌شوند.

رایج ترین مشکلات و تعمیرات آیفون : کار نکردن GPS یا موقعیت یاب
کار نکردن GPS یا سنسور موقعیت یاب آیفون ها یکی دیگر از رایج ترین مشکلات این محصولات است. برای مثال تصور کنید اپلیکیشن اسنپ را اجرا می‌کنید و آیکون نمایش موقعیت مکانی فعلی خود را در محیط برنامه انتخاب می‌نمایید، اما علیرغم اینکه قابلیت GPS یا موقعیت یاب آیفون فعال است، دستگاه موقعیت مکانی شما را روی نقشه نشان نمی‌دهد!

رایج ترین مشکلات و تعمیرات آیفون : هنگ کردن صفحه نمایش آیفون
در برخی از شرایط هنگ کردن صفحه نمایش آیفون ممکن است ناشی از یک باگ نرم افزاری باشد، اما در اغلب موارد بروز این مشکل با عملکرد نادرست ال سی دی گوشی ارتباط دارد.

رایج ترین مشکلات و تعمیرات آیفون : مشکلات آپدیت سیستم عامل iOS
بنا به دلایلی زیادی کاربران ممکن است در حین آپدیت سیستم عامل iOS آیفون یا آیپد خود با مشکل مواجه شوند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید، نگران نباشید چون کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک می‌توانند هر مشکلی را برایتان رفع کنند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران