درناکانکس – ساخت و فروش انواع کانکس نگهبانی ، اداری و سرویس بهداشتی در قزوین

در قزوین ، قزوین

معرفی درناکانکس – ساخت و فروش انواع کانکس نگهبانی ، اداری و سرویس بهداشتی در قزوین

🔴 مجموعه درناکانکس

🔹 مجموعه درناکانکس یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه درناکانکس :

✅ ساخت انواع خانه های پیش ساخته

✅ کانکس نگهبانی -اداری-سرویس بهداشتی

و…

 

🔸 با مدیریت علی معصومی

🔸 شماره تماس  09191862068

🔸 آدرس  قزوین-میدان مینودر(غریب کش)به سمت بلوار صنعت نرسیده به پل هفت سنگان روبه روی تالار فانوس بهشت

 

کانکس اداری چیست؟

کانکس یکی از پرکاربردترین و مهمترین سازه های مورد استفاده در بسیاری حوزه ها می باشد که این امر به نوبه ی خود سبب به وجود آمدن انواع بسیار گوناگونی از کانکس ها باشیم که از مهمترین کانکس های ساخته و طراحی شده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– کانکس اداری

– کانکس گردشگری

– کانکس ساختمانی

– کانکس شهرداری

– کانکس ارائه خدمات شهری

از مهمترین این انواع کانکس ها می توان به نوع اداری آن اشاره داشت که از پرکاربردترین و بهترین انواع این سازه ها می باشد که امروزه مورد توجه بسیاری از مدیران واقع شده است. ویژگی های و مشخصات این مدل از کانکس ها از مهمترین عوامل محبوبیت آنها در نزد افراد می باشد.

انواع کانکس اداری

امروزه شرکت های بسیار زیادی به دنبال ساخت و تولید انواع کانکس های اداری هستند که از مهمترین این انواع می توان موارد زیر را بازگو کرد:

– کانکس لوکس اداری: از مهمترین انواع کانکس اداری می توان به مدل لوکس آن اشاره کرد که به عنوان دفاتر مدیریتی برای برگزاری انواع جلسات، نمایشگاه محصول و اتاق انتظار ارباب رجوع مورد استفاده قرار می گیرد. زیبایی و طراحی بسیار شیک و بی نظیر این کانکس سبب شده است تا آن را به عنوان کانکس های لوکس در نظر بگیرند. لازم به ذکر است که در ساخت آن از مصالح بسیار مدرن و پیشرفته نیز استفاده می شود.

– کانکس ساده اداری: کانکس های اداری ساده برعکس اواع لوکس آن از زیبایی بسیار خاصی برخوردار نمی باشد و به دلیل اقتصادی بودن بسیار مورد توجه واقع شده است. پلان باز این دل از کانکس با توجه به مصالح استفاده شده در آن از مهمترین تفاوت های آن با کانکس لوکس اداری می باشد. همچنین در ساخت این مدل از کانکس هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

مزایای استفاده از کانکس های اداری

استفاده از کانکس اداری دارای مزایای بسیار بی نظیر و زیادی می باشد که بی شک همین مزایا و مشخصات آن می باشد که سبب شده تا بسیاری از مدیران امروزه بر سر بسیاری از پروژه های خود استفاده از این مدل کانکس ها را در اولویت خود قرار دهند. از مهمترین مزایای استفاده از کانکس های اداری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– نیاز نداشتن به پی

– ساخت و نصب آن در حداقل ترین زمان ممکن

– مقرون به صرفه و اقتصادی بودن

– امکان تعیین رنگ و طرح

– سبک وزن بودن و امکان جابه جایی بسیار آسان

– مواد و مصالح به کار رفته در آن قابلیت تجزیه را دارند.

– تعداد طبقات و اتاق ها می تواند در هنگام ساخت مشخص کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران