فروشگاه خانواده سبز در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی فروشگاه خانواده سبز در اصفهان

🔴 فروشگاه خانواده سبز

🔹 فروشگاه خانواده سبز یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید ، فروش و پخش عمده و تکی مانتو ، لباس مجلسی ، لباس کوتاه ، کت ، شلوار و دامن در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فروشگاه خانواده سبز :

✅ تولید و پخش عمده وتکی مانتو

✅ لباس مجلسی. لباس کوتاه . کت ‌.شلوار .دامن

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۶۲۳۷۳۳۹۴

🔸 آدرس  اصفهان خیابان امام خمینی نبش خیابان عاشق اباد فروشگاه خانواده سبز

 

نکات مهم در خرید مانتو چیست؟

انتخاب و خرید مانتو با توجه به سن
اولین چیزی که هنگام خرید مانتو باید به آن توجه کرد، سن فرد است. مسلما طراحان مانتو با توجه به سن افراد، طراحی های مختلفی را انجام داده اند. بنابراین با توجه به سن خود ابتدا مانتوهایی را انتخاب کنید که به سن شما نزدیکتر است.

مدل مانتو مناسب خانم های جوان: مانتوهای مناسب دختران جوان و نوجوان شامل مانتوهای جلوباز، اسپرت، مانتوهایی با طرح های فانتزی، رنگ های روشن، مانتوهای کوتاه و بلند و غیره است. معمولا مانتوهای دخترانه مدلهای ساده اما با رنگهای شاد و فانتزی هستند.

مدل مانتو مناسب خانم های میانسال: مانتوهای مناسب افراد میانسال، مدلهای سرسنگین و خانمانه است. در این رده سنی بیشتر مدلهای رسمی کاربرد دارد تا اسپرت. همچنین مانتوهای کوتاه نیز خیلی مناسب این سن نیست و مانتوهای بلند ساده یا کارشده برای آن ها مناسب تر است.
راهنمای انتخاب مانتو بر اساس فرم بدن
قد و اندام فرد، دومین نکته در خرید یک مانتو است. معمولا مانتوها با سایزها و طرح های مختلف در فروشگاه ها عرضه می شوند. اگر شما فردی قد کوتاه هستید، لطفا به سراغ مانتوهای کوتاه نروید و بالعکس اگر قد کشیده و بلندی دارید، مانتوهای بلند مناسب شما نخواهد بود.

یک نکته دیگر که افراد قد بلند باید به آن توجه کنند این است که به هیچ عنوان از مانتو و شلوار یک رنگ استفاده نکنند. مانتو شلوار یک رنگ شما را قد بلندتر نشان خواهد داد و اگر این استایل را انتخاب کرده بودید حتما شال و روسری و کیف و کفش خود را در تضاد با رنگ مانتوشلوار انتخاب کنید. نکته دیگر این است که افرادی که قدی بلندی دارند مانتوهای خیلی کوتاه هم نباید بپوشند؛ مانتوهای خیلی کوتاه پاهای شما را کشیده تر نشان می دهد مانتوهای کمر دار با قد متوسط یکی از بهترین گزینه ها برای شما است.

نکات کلی در انتخاب و خرید مانتو با توجه به اندام :
مانتویی را انتخاب کنید که با اندام شما هماهنگ باشد. اگر پایین تنه شما چاق است مانتویی که قسمت پایین تنه اش گشاد باشد را انتخاب کنید.
مانتو های تنگ خریداری نکنید زیرا با چند بار پوشیده شدن چروک می شوند.
بهترین قد مانتو که یک خانم را متشخص و شیک پوش می کندف مانتویی روی زانو تا حدودا 15 سانتی متر از آن پایین تر است
اگر دارای بالا تنه چاقی هستید بهتر است مدل مانتویی را انتخاب کنید که راسته و گشاد باشد .
برای افرادی که کوتاه قد هستند یا قد بلندی دارند ، انتخاب مانتوی بالای زانو مناسب نیست.
انتخاب مانتو مناسب با شناخت بهترین مدل
انتخاب مدل، جنس و رنگ مانتو یکی از مواردی است که انتخاب را برای شما سخت می کند. شما ابتدا باید با توجه فصل و مناسبتی که قرار است مانتو را در آن بپوشید؛ بین مدلهای مختلف (جلو باز و جلو بسته – اسپرت و مجلسی ) یکی را انتخاب کنید و سپس با توجه به رنگ پوست و مناسبتی که قرار است به آن بروید، به سمت خرید مانتوهایی با رنگ متناسب با مجلس مورد نظر خود بروید.

انتخاب و ست کردن مانتو با سایر اجزای استایل
قبل از خرید مانتو به این فکر کنید که در حال حاضر چه کیف و کفشی دارید یا چه کیف کفشی می خواهید بخرید و چه روسری یا شالی را قصد دارید با مانتو مورد علاقه خود بپوشید. زیرا داشتن یک ست مانتو جدید به همراه کیف، کفش و روسری، پوشش شما را بهتر جلوه می دهد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران