تولید کننده و پخش کننده شیرآلات اهرمی در تهران – شهر قدس

در تهران ، تهران

معرفی تولید کننده و پخش کننده شیرآلات اهرمی در تهران – شهر قدس

🔴 مجموعه شیرآلات ساختمانی آرتینا

🔹 مجموعه شیرآلات ساختمانی آرتینا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش شیرآلات اهرمی در تهران – شهر قدس می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه شیرآلات ساختمانی آرتینا :

✅ تولید کننده وپخش کننده شیرالات اهرمی علم دوش های دوکاره وتک کاره

✅ شلنگ توالت ودوش

✅ شلنگ های حصیری وپکیج و ابگرمکن.

✅ لطفا برای دیدن کامل نمونه کارها اینستاگرام مارا دنبال کنید

 

🔸 با مدیریت مسعودقاسمی

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  شهر قدس بلوار امامزاده بعد از کلانتری کوچه ویلا پلاک ۵

 

شیر آلات اهرمی چیست؟

شیر آلات اهرمی، نوعی از شیر آلات است که به جای شیر های قدیمی، به بازار آمده است. این شیر آلات زیبایی منحصر به فردی دارد که با نصب شدن به جای شیر های قدیمی، رنگ و رونق تازه ای به محیط می بخشد. نحوه ی نصب و استفاده از این شیر آلات خیلی ساده است و کار مشکلی ندارد به همین خاطر است که امروزه استفاده از این شیر آلات بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

شیر آلات اهرمی دارای دو بخش داخلی و خارجی است. منظور از بخش داخلی در واقع همان اجزای تشکیل دهنده شیر است که کیفیت نهایی شیر، به کیفیت مواد استفاده شده در آن بستگی دارد. همچنین پایه ی شیر نیز جزء بخش داخلی شیر به حساب می آید. اما بخش خارجی همان ظاهر شیر است که بیشتر به چشم می آید، که دارای انواع مختلفی است که در ادامه برای شما شرح خواهیم داد.
انواع شیر آلات اهرمی

همانطور که پیشتر نیز به آن اشاره شد شیرآلات اهرمی جایگزین شیرآلات قدیمی که از جنس برنج بودند و دوام کمی داشتند، شده است. این شیرآلات بر اساس معیار هایی به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند که در زیر به بیان آن ها می پردازیم:
تقسیم بندی شیرآلات اهرمی بر اساس روکش

جنس روکش شیرآلات اهرمی به صورت:

نیکل
استیل
اپوکسی
و برنز خواهد بود.

مزایای استفاده از شیرآلات اهرمی

همه ما می دانیم، صرفه جویی در مصرف آب، یکی از اولین و بدیهی ترین مزیت های شیرآلات اهرمی است اما در اینجا میخواهیم به طور مفصل به این مقوله و سایر مزایای شیرهای اهرمی بپردازیم.
شیرآلات اهرمی آشپزخانه

به طور معمول در سینک ظرف شویی نیاز به نصب نوعی شیر است که بتواند هر دو مسیر آب سرد و گرم را در اختیار بگذارد. در شیرآلات اهرمی این قابلیت به سادگی تعبیه شده و به راحتی می توان میزان آب خروجی را نیز تنظیم کرد. به دلیل ابعاد مناسب شیرآلات اهرمی، استفاده از آن باعث می شود که فضای بیشتر بر روی سینک ظرف شویی خالی بماند. این مزیت هم موجب نظم بخشیدن به سینک ظرف شویی است و هم موجب شست و شوی راحت تر سینک می شود.
شیرآلات اهرمی حمام

امروزه در شیر دوش حمام منازل به جای شیر آلات قدیمی، از شیر آلات اهرمی استفاده می شود. این شیر آلات به راحتی می تواند در درجه های مختلف قرار گیرد و فشار آب خارج شده از آن را در میزان دلخواه نگه داشت. این شیر آلات را می توان در هر ارتفاعی که احتیاج داشت، تنظیم کرد و این مزیت بسیار پر کاربرد است.
زیبایی شیرهای اهرمی

برای باز و بسته کردن شیر آلات اهرمی، نیازی به چرخاندن زیاد آن نیست و تنها با چرخش نیم دور می توان آن را باز کرد به همین خاطر دسترسی و استفاده از آن حتی برای کودکان نیز راحت است. همچنین این شیر آلات در شرکت های مختلف در طرح های مختلف ساخته می شوند که هر کدام دارای زیبایی های مخصوص به خود است. با نصب این شیر آلات می توانید زیبایی دو چندانی را به آشپزخانه خود ببخشید. شیر آلات اهرمی در رنگ های مختلف قابل سفارش است حتی رنگ های غیر معمول مانند قرمز و آبی. شیرآلات به رنگ طلایی معمولا طرفداران خاصی دارد که با نصب آن می توان حس لوکس بودن را به منزل داد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران