طراحی و ساخت تابلو ال ای دی ، تلویزیون شهری ، چلنیوم ، استیل و حروف برجسته در کرج و سراسر کشور

در البرز ، کرج

معرفی طراحی و ساخت تابلو ال ای دی ، تلویزیون شهری ، چلنیوم ، استیل و حروف برجسته در کرج و سراسر کشور

🔴 تابلو سازی حمید

🔹 تابلو سازی حمید یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی و ساخت تابلو ال ای دی ، تلویزیون شهری ، چلنیوم ، استیل و حروف برجسته در کرج و سراسر کشور  می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات تابلو سازی حمید :

✅تابلو ال ای دی تابلو led

✅تلویزیون شهری

✅چلنیوم

✅استیل

✅حروف برجسته

✔️بزرگترین مرکز ساخت تابلوهای تبلیغاتی درسراسرایران

✔️با ۲۰سال سابقه درخشان پیش کسوت تلویزیون های غول پیکر شهری درسراسرایران ارسال ۱۳۷۷

و…

 

🔸 با مدیریت  حمیدرضا کربلایی کریم

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  دفتر مرکزی کرج خیابان مظاهری کوچه قریشی هشتمین مغازه تابلو سازی حمید

مزایای استفاده از تابلو چلنیوم چیست؟

قیمت تابلو
احتمالا نگران جیبتان هستید و از طرفی دلتان می‌خواهد یک تابلوی چشمگیر مناسب برای کسب‌وکارتان داشته باشید. هزینه‌ای که برای خرید این تابلو کنار می‌گذارید با توجه به فاکتورهای بسیار مهمی که در فهرست مزایا و معایب تابلوهای چلنیوم است و در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم بسیار به‌صرفه و منصفانه است.

در کنار متریال استفاده‌شده برای ساخت این تابلو، شاید به این نتیجه برسید که چون نورپردازی زیادی برای این کار استفاده می‌شود، چندان هم اقتصادی نیست. خیر! با انتخاب لامپ‌های SMD این هزینه را می‌توان مدیریت کرد.

ساختار منعطف
حالت نرم و انعطاف‌پذیر حروف در این نوع، باعث می‌شود تا شما بتوانید آن‌ها را در هراندازه، شکل گرافیکی، رنگ و ترکیب دلخواهی که در نظر دارید بسازید یا سفارش دهید.

یک کاسب حرفه‌ای هنگام سفارش تابلوی چلنیوم فروشگاهش به این فکر می‌کند که « چطور این تابلو را طراحی کنم تا از دورترین فاصله هم دیده شود و مشتری را به اینجا دعوت کند؟»
پیاده‌سازی این ایده در چلنیوم بسیار ساده اما کلیدی است؛ برای داشتن دید مناسب و کافی از بلندای یک پارکینگ باید ارتفاع تابلو را حدود ۷۰ سانتی‌متر در نظر بگیرید.

نورپردازی متنوع
یکی دیگر از مزایای انتخاب این تابلوی محیطی زیبا از مجموعه مزایا و معایب تابلوهای چلنیوم، تنوع در شکل نورپردازی آن است. این تنوع شامل موارد زیر می‌شود:

نوع روشنایی از جلو
در نوع روشنایی از جلو، فونت حروف حالت نیمه شفاف دارد و در زمان روشن شدن، نور این اجازه را دارد تا در مقابل دیدگان مشتری بدرخشد و آن‌قدر این درخشش، شفاف است که خالص و طبیعی بودن آن به چشم می‌آید.

نوع روباز
این مدل هم مثل نوع قبلی است با این تفاوت که مواد نیمه شفاف داخل حروف را ندارد. برای اینکه گردوغبار یا حشرات وارد حروف نشوند، با مواد شفافی پوشیده می‌شود ولی مشتری در هنگام نوردهی تابلو می‌تواند از تماشای لامپ‌های داخل حروف که به زیبایی نور را پخش می‌کنند، لذت ببرد.

نوع معکوس
برخلاف روشنایی از جلو، در این نورپردازی، نور از پشت حروف و برخلاف پس‌زمینه تابیده می‌شود. انتخاب جسورانه و زیبایی است! نور کاری می‌کند تا در پس‌زمینه درخشان، تیرگی حروف را ببینید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران