تیرچه صنعتی نوین – بهترین مرکز تولید و فروش انواع تیرچه بتنی و خرپا در اسلامشهر

در تهران ، اسلامشهر

معرفی تیرچه صنعتی نوین – بهترین مرکز تولید و فروش انواع تیرچه بتنی و خرپا در اسلامشهر

🔴 تیرچه صنعتی نوین

🔹 تیرچه صنعتی نوین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش انواع تیرچه بتنی و خرپا در اسلامشهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات تیرچه صنعتی نوین :

_تولید تیرچه بتنی وخرپا

-دارای تاییدی نضام مهندسی

دارای استاندار

_استفاده از میلگرد تازه وبدونه دوتیکه

_استفاده میلگرد به درخواست مشتری از نمره میلگرد ۸الا۱۶

_استفاده از مفتول فوق کشش۱۰۰۸یک تیکه از سایز ۴الی۶به درخواست مشتری

_دارای آزمایشگاه کنترل با مهندس کنترل

_استفاده از بهترین ومرغوب ترین مصالح دربازار

_امکان بازدید قبل بتن ریزی

_نصب اتیکت روی تیرچه جهت شناسای دهانه مورد نضر

_تولید خرپای صنعتی به روش اتوماتیک بافناوری ونقط جوش

مقاومت وبدون استفاده از جوش دستی

_تولید تیرچه بتنی وخرپای صنعتی از اندازه های مختلف ازنیم متری الا ۱۲ متری به درخواست مشتری

_استفاده از تقویت به درخواست مشتری به هر اندازه میلگرد

_دارای عیار بتن ۴۰۰

_ابدهی به صورت کامل ودقیق

_بارگیری رایگان

_بدون واسط از بازار خرید انجام دهید

_ارزانتر از همه جا

_ارسال درسریع ترین زمان وارسال به تمام نقاط کشور

و…

 

🔸 با مدیریت  محمدرضا پارسافر

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

تیرچه بتنی چیست؟

در پاسخ به سوال تیرچه بتنی چیست می‌توان گفت: تیرچه بتنی قطعه‌ای پیش ساخته است که از میلگرد و بتن ساخته شده است. در صنعت ساختمان‌سازی زیر مجموعه مصالح پر کاربرد و رایج بوده کاربرد اصلی آن در ساخت سقف ساختمان است. این عضو پیش ساخته از بتن و آرماتور‌های فولادی است. این قطعه با قرار گرفتن بلوک‌ها در بین تیرچه‌ها، تحت عنوان قالب و با بتن پوششی درجا ریخته شده، تشکیل دهنده مقطع مرکب T شکل هستند. این تیرچه‌ها به دو نوع تیرچه خرپایی و تیرچه پیش تنیده تولید می‌شوند.

ابعاد تیرچه باتوجه به نوع و اندازه بار زنده وارد شده بر سقف، دهانه و فاصله‌های بین تیرچه متفاوت است. تیرچه دارای حداقل عرض و ضخامت بتن آن 40 میلی‌متر است. قطر در میلگرد کششی و فشاری اصلی حداقل 8 میلی‌متر است. همین قطر در میلگرد ساده که نقش مهار‌کننده دارد، حداقل 6 میلی‌متر خواهد بود.

وزن بلوک‌ها و بتن پیش از به‌دست آمدن مقاومت بتن ریخته شده، به کمک شمع‌بندی یا تکیه‌گاه‌های موقت تحمل می‌شود. پس از به‌دست آمدن مقاومت بتن ریخته شده، تیرهای بتنی به شکل T کنار هم و به هم چسبیده هستند. این تیرهای T شکل متحمل لنگر خمشی و ناشی از بارهای سقف هستند و به تیرهای اصلی منتقل می‌شوند.

کاربرد تیرچه بتنی چیست ؟
کاربرد های تیرچه بتنی طی مراحل مختلفی قابل شرح است:

مرحله اول: در مرحله حمل‌و‌نقل، تیرچه متحمل بار حاصل از وزن خود است.

مرحله دوم: در این مرحله تیرچه، بارهای مرده حاصل از اجزای سقف و نیز بارهای زمان اجرا را بین تکیه‌گاه‌های موقت یا شمع‌بندی‌ها متحمل می‌گردد. این مرحله تا قبل از به دست آمدن مقاومت بتن ریخته شده است.

مرحله سوم: این مرحله پس از به دست آمدن، مقاومت بتن ریخته شده بوده و در آن شمع‌بندی‌ها برداشته شده‌اند. هم‌چنین تیرچه به‌عنوان عضو کششی T شکل، بارهای حاصل از بارهای مرده و زنده را در حین بهره‌برداری متحمل می‌گردد.

کاربرد تیرچه پاشته بتنی
تیرچه پاشنه بتنی ، قبل از نصب، بتن‌ریزی می‌شود. این محصول به‌عنوان تامین تکیه‌گاه بلوک‌ها برای قالب دائمی و هم‌چنین به‌عنوان پرهیز از قالب‌بندی قسمت زیرین سقف به‌کار می‌رود. در تیرچه های بتنی نوعی از بتن در پاشنه استفاده می‌شود که به لحاظ مقاومتی از بتن اصلی ضعیف‌تر است. این نوع بتن ضخامتی حدودا 5 سانتی‌متر و عرض 11 سانتی‌متر را داراست. در این پاشنه علاوه بر میلگردهای کششی اصلی و تقویتی، اتصالات زیگراگ‌ها با این میلگرد وجود دارد. ازجمله کاربرد های مهم و اصلی تیرچه پاشنه بتنی در سقف بوده که در ادامه آن را شرح می‌دهیم.

کاربرد تیرچه پاشته بتنی در سقف
این بتن تحت عنوان عضو کششی سقف عمل می‌کند. نقش آن محافظت از سقف در برابر حملات اسیدی و حرارت‌های مختلف است. هم‌چنین در محیط‌هایی که احتمال خورندگی بالایی وجود دارد، این بتن مانع آسیب‌دیدگی بتن‌های کششی است.
در صورت اجرای مناسب، در حین اجرای بتن اصلی سقف بتن پاشنه، تیرچه به عنوان عاملی در کاهش شمع‌گذاری در زیر سقف و افزایش سرعت کار و نیز کم کردن هزینه اجرای سقف می‌باشد. در واقع مجموعه بتن پاشنه و میلگردهای کششی، در برابر لنگر‌های ناشی از بار اصلی بتن مقاومت زیادی دارند. مجموعه تیرچه پاشنه بتن، هم‌چنین نیاز به شمع‌گذاری را کم‌تر می‌کنند.
در آخر این عضو سبب ایجاد یکپارچگی بین پاشنه و تیرچه بتن اصلی می‌شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران