دکوراسیون داخلی توحیدی – فروش دیوارپوش ، کفپوش ، لمینت و ابزار آلات در تهران – پل چوبی

در تهران ، تهران

معرفی دکوراسیون داخلی توحیدی – فروش دیوارپوش ، کفپوش ، لمینت و ابزار آلات در تهران – پل چوبی

🔴 دکوراسیون داخلی توحیدی

🔹 دکوراسیون داخلی توحیدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش دیوارپوش ، کفپوش ، لمینت و ابزار آلات در تهران – پل چوبی می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات دکوراسیون داخلی توحیدی:

✅ عرضه مستقیم دیوارپوش

✅ عرضه مستقیم کفپوش

✅ عرضه مستقیم لمینت و ابزار الات

و…

 

🔸 با مدیریت  مجتبی توحیدی

🔸 شماره تماس  09354756536

🔸 شماره تماس  02177608189

🔸 آدرس  تهران ، خ انقلاب ، پل چوبی ، زیر پل بعد از کوچه پرنیان ، پاساژ صدریه ، فروشگاه توحیدی

انواع کفپوش چیست ؟

کفپوش کاشی و سرامیک
کاشی و سرامیک یکی از بهترین انتخاب ها در هر حالت است. کاشی به مدت طولانی، بهترین گزینه برای حمام است، اما خریداران خانه آن را در ناهار خوری آشپزخانه، راهروها، ورودی ها، سالن ها و اتاق ها هم دوست دارند و استفاده می کنند.
از لحاظ رنگ و سبک و مدل هم، کاشی متنوع ترین مواد کفپوش در دسترس است و از موزاییک های کوچک تا کاشی های بزرگ که ظاهری شبیه به چوب دارند، را می توانید پیدا کنید.

کفپوش پارکت چوبی و بامبو
یکی از شکیل ترین انواع کفپوش ها کفپوش های چوبی هستند که بیشترین مورد استفاده ی آن ها در هال، اتاق های نشیمن و آشپزخانه است. دقت کنید که کفپوش چوبی برای مکان هایی که مکررا در معرض رطوبت و یا رفت و آمد بیش از اندازه است، مناسب نیست.
کفپوش بامبو هم از نظر کارایی، هزینه، نصب و نگهداری شبیه به کفپوش چوبی است. اشکال اصلی ای که برای کفپوش های چوبی وجود دارد، هزینه و نگهداری آن است.

کفپوش پارکت لمینت
کفپوش پارکت لمینت اساسا یک جایگزین کم هزینه برای چوب است. این نوع کفپوش از پالپ چوب و رزین تشکیل شده است و شبیه به چوب واقعی است، اما افرادی که کمی تخصص داشته باشند، به راحتی می توانند تفاوت های آن را تشخیص دهند.

کفپوش وینیل
کفپوش وینیل یکی دیگر از انواع کفپوشها هستند که نصب بسیار راحتی دارد. آنها بسیار با دوام و مقاوم در برابر رطوبت هستند و در انواع مختلفی از رنگ و سبک ارائه می شوند. وینیل، گزینه ای خوب برای مناطق پر رفت و آمد، از جمله آشپزخانه، ناهار خوری، زیرزمین و حمام است.
جنس وینیل از پلاستیک و معمولا پی وی سی، آکریلیک و دیگر پلیمرهای مشابه است. وینیل در حالت کلی استایل و مدل های متنوع و رنج قیمت و هزینه های متفاوتی را ارائه می دهد و در نتیجه از این نظر هم دست انتخاب کننده باز است و می تواند با خیال راحت از بین آن ها انتخاب کند.

کفپوش بتنی
کف بتونی کاملا قابل تنظیم است و جایگزین خوبی برای کفپوش سنتی مانند فرش و موکت است. علاوه بر این، بتن بسیار با دوام و با ماندگاری طولانی است و نگهداری و مراقبت از آن راحت است. بتن بسیار محکم و قوی است و جای تعجب ندارد که از آن در خیابان ها و بزرگراه ها استفاده می شود! در صورتی که می خواهید از کفپوش بتنی به عنوان متریالی روی کف پوش دیگری استفاده کنید، به دلیل سنگین بودن بتن بهتر است از یک مهندس مشاوره بگیرید تا مطمئن شوید که زمین تاب و توان تحمل وزن آن را دارد. مثلا یک راه حل، استفاده از بتن سبک است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران