خدمات فنی و مهندسی کیوانشاد – مرکز فروش تصفیه آب و آبسردکن و کولر گازی و محصولات سولار در تهران و دامغان

در تهران ، تهران

معرفی خدمات فنی و مهندسی کیوانشاد – مرکز فروش تصفیه آب و آبسردکن و کولر گازی و محصولات سولار در تهران و دامغان

🔴 شرکت ارمغان مهر صددروازه

🔹 شرکت ارمغان مهر صددروازه یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش تصفیه آب و آبسردکن و کولر گازی و محصولات سولار در تهران و دامغان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شرکت ارمغان مهر صددروازه :

✅ ارائه دهنده و فروش تصفیه آب و آبسرد کن

✅ ارائه دهنده و فروش کولر گازی و محصولات سولار

و…

 

🔸 با مدیریت  امیرحسین کیوانشاد

🔸 شماره تماس  02188100276

🔸 شماره تماس  09126205126

🔸 آدرس  تهران، خیابان ولیعصر،روبروی پارک ساعی،مجتمع تجاری نگین ساعی

🔸 آدرس  شعبه دوم: دامغان، خیابان مطهری،روبروی پارک سنگی

 

مزایای کولر گازی چیست؟

مزایای کولرهای گازی مجهز بودن به فیلترهای مخصوص تصفیه هوا

از آنجا که کولرهای گازی به این سیستم مجهز هستند استفاده از آن‌ها باعث ایجاد هوای تصفیه‌شده و سالم در محیط خواهد شد.

دارای قابلیت کنترل خنک‌کننده بخش‌های مختلف در خانه

با استفاده از این کولرها می‌توانید انتخاب کنید که کدام بخش از خانه خنک‌تر شود. این قابلیت کولرهای گازی در صرفه‌جویی در مصرف انرژی نیز تا حد قابل‌توجهی مؤثر است.

قابلیت خنک‌کنندگی فضا درزمانی کوتاه

یکی دیگر از مواردی که باید در مطلب مزایا و معایب کولر گازی به آن اشاره شد قابلیت خنک‌کنندگی کولرهای گازی است که هم‌زمان با روشن شدن این نوع کولرها می‌توانید هوای مطبوع و خنک را احساس کنید.

عدم استفاده از آب به‌عنوان خنک‌کننده

کولرهای گازی همانطور که از اسم آنها پیداست ، از طریق گاز کولر و کمپرسور هوا را خنک می‌کند و نیازی به آب ندارد. بنابراین در این سبک از سیستم سرمایش و گرمایش در مصرف آب بسیار صرف جویی خواهد شد.

عدم تولید صدا

با استفاده از کولرهای گازی دیگر صداها مزاحم آرامش شما نخواهند شد.

کولر گازی نسبت به کولر آبی چه مزایایی دارد؟

کولرهای گازی دارای مزایای بسیاری نسبت به کولرهای آبی می باشند که باعث شده است تا با وجود هزینه بالاتری که این نوع کولرها دارند باز هم استقبال زیادی از آنها گردد.

شاید بتوان مهم ترین مزیت کولر گازی نسبت به کولر آبی را وارد نکردن هوای آلوده به درون ساختمان دانست. در کولرهای آبی امکان ورود ذرات گرد و غبار و آلودگی های مختلف از طریق کانال های کولر به درون ساختمان وجود دارد در صورتی که در کولرهای گازی از فیلترهای مخصوص تصفیه هوا استفاده شده و به هیچ عنوان هیچ گونه ذره ای از خارج از ساختمان به فضای داخلی نفوذ پیدا نخواهد کرد. به همین دلیل امکان به وجود آمدن بیماری های تنفسی و حساسیت های فصلی با روشن کردن کولرهای گازی وجود نخواهد داشت.

در کولرهای گازی امکان کنترل کردن خنک کنندگی در محیط های مختلف ساختمان وجود دارد. به این معنا که می توان با انجام تنظیمات دستی تنها نقاط خاصی از ساختمان خنک شوند که این کار می تواند سبب صرفه جویی بسیاری در مصرف انرژی و برق گردد.

عدم استفاده از آب در کولرهای گازی باعث صرفه جویی زیادی در مصرف آب به ویژه در دورانی که بحران کمبود آب مواجه می باشیم می گردد. علاوه بر آن ممکن است با استفاده از کولرهای آبی فشار آب مصرفی در لوله های ساختمان کم شود که این به علت قرار گیری این کولرها در پشت بام منازل می باشد. اما با استفاده از کولرهای گازی خبری از کم شدن فشار آب نخواهد بود.

خنک کردن در زمان کوتاه از دیگر مزیت های کولر گازی نسبت به کولر آبی می باشد. بلافاصله پس از روشن کردن کولرهای گازی فضای اطراف خنک می گردد در صورتی که در کولرهای آبی این فرایند مقداری زمان بر می باشد.

در کولرهای گازی به علت این که موتور دستگاه از اسپیلت جدا بوده و هیچ گونه کانال کشی نیز وجود ندارد، هیچ گونه سر و صدایی در حین روشن بودن دستگاه ایجاد نمی شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران