بهترین مرکز فروش لوازم کامل آپاراتی و تعویض روغن خودرو در نوشهر

در مازندران ، نوشهر

معرفی بهترین مرکز فروش لوازم کامل آپاراتی و تعویض روغن خودرو در نوشهر

🔴 حسن کردمنجیری

🔹 حسن کردمنجیری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش لوازم کامل آپاراتی و تعویض روغن خودرو در نوشهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حسن کردمنجیری :

✅ فروش لوازم کامل آپاراتی و تعویض روغنی تعمیرگاهی از ۰تا۱۰۰

✅ با قیمت استثنایی و زیر قیمت بازار بزرگ تهران

و…

 

🔸 شماره تماس  09119394855

 

برای راه اندازی مغازه آپاراتی و پنچرگیری به چه امکاناتی نیاز است؟

اتو سرویس آپاراتی و پنچرگیری یا فروشگاه رینگ و لاستیک چیست ؟
فروشگاه های ارائه دهنده خدمات رینگ و لاستیک معمولا به دو گروه تقسیم می شوند. دسته اول تعویض روغنی هایی هستند که خدمات آپاراتی و پنچرگیری لاستیک و تایر از جمله بالانس و تعویض لاستیک را هم انجام می دهند. دسته دوم فروشگاه های رینگ و لاستیک هستند که بیشتر کارشان فروش رینگ و لاستیک است و در کنار آن خدمات رینگ و لاستیک از جمله پنچرگیری و بالانس را هم ارائه می کنند. شغل تعویض روغنی و آپاراتی از شغل های خدماتی خودرو هستند که اصولا بصورت مستقل از تعمیرگاه ها فعالیت می کنند.

برای راه اندازی مغازه آپاراتی و پنچرگیری به چه امکاناتی نیاز است؟

همانطور که در بالا اشاره شد در اکثر آپاراتی ها خدمات تعویض روغنی هم ارائه می گردد پس بهتر است که در ابتدای کار و انتخاب مکان به این نکته توجه کنید که برای تعویض روغنی نیاز به حداقل یک چال سرویس می باشد، هر چند که با وجود جک های بالابر دو ستون و فضای کمی که جکهای جدید اشغال می کنند می توان بدون وجود چال سرویس هم به راه اندازی آن فکر کرد. با توجه به اینکه اکثر مشتریان در این شغل بصورت گذری هستند بهتر است که در انتخاب مکان مورد نظر دقت بیشتری داشته باشیم. خیابان های شلوغ و پررفت و آمد برای این شغل مناسبتر هستند. برای رسیدن به کارایی بهتر شما نیاز به 3 جای پارک خودرو دارید که قبل از راه اندازی و سرمایه گذاری در این شغل بهتر است که به این نکته توجه کنید.

برای راه اندازی آپاراتی و پنچرگیری به چه دستگاه ها و تجهیزاتی نیاز است؟

تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز برای اتوسرویس های آپاراتی لاستیک و پنچرگیری به دو دسته تقسیم می شوند که دسته اول تجهیزات کوچک از جمله آچار و پیچ گوشتی، لوازم آپارتی و پنچرگیری و … و دسته دوم دستگاه های مورد نیاز هستند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

دستگاه های مورد نیاز پنچرگیری و تعویض رینگ و لاستیک یا لوازم آپاراتی کدامند؟

لاستیک درآر:

از مهمترین و اصلی ترین دستگاه ها در آپاراتی ها دستگاه لاستیک درآر است. دستگاه های لاستیک درآر به دو گروه اصلی لاستیک درار سواری یا سبک و لاستیک درآر سنگین یا کامیونی تقسیم می شوند که با توجه به اینکه شما قصد ارائه خدمات رینگ و لاستیک به کدام دسته را داشته باشید باید انتخاب شود.
دستگاههای لاستیک درار به چند نمونه ساده ، تیوپ لس دار ، هلپر دار، و کمرشکن تقسیم میشوند. نوع تیوپ لس دارای مخزن ذخیره باد است که معمولا در ستون و یا پشت دستگاه قرار دارد ، با یک شوک شدید باد از نازلهایی که روی فکها قرار گرفته اند به درون لاستیک وارد میشود و نهایتا تنظیم فشار باد مورد نیاز توسط درجه باد دستگاه تنظیم میگردد. دستگاه لاستیک درآر یکی از دستگاه های اصلی در آپاراتی ها ، مجموعه های خدماتی ، فروشگاه های رینگ لاستیک و تعویض روغنی های خودروهای سبک و سنگین می باشد که از قدیم تا به امروز از اهمیت فراوانی برخوردار بوده است و یکی از پرمصرف ترین و پرطرفدارترین دستگاه های آپاراتی به حساب می آید. به طور کلی دستگاه لاستیک درآر را می توان به چند دسته تقسیم کرد: لاستیک درآر سه پدال، لاستیک درب ۴ پدال تیوبلس بادی، لاستیک درآر ۵ پدال کمرشکن که در بعضی از آنها لاستیک درآر دارای هلپر می باشد که باعث راحتی و سهولت کار در هنگام جدا کردن رینگ از لاستیک و یا جا انداختن لاستیک در رینگ می شود. دستگاههای لاستیک درآر دارای سایز بندی های مختلفی هستند. در دستگاه های لاستیک درآر قدیمی سایز دستگاه تا رینگ ۱۶ و به تدریج ۱۸ و به تدریج به 20 رسیده و در حال حاضر اکثر دستگاه های وارداتی و تولیدی قابلیت پشتیبانی رینگ تا سایز ۲۴ ، ۲۶ و ۲۸ را دارند. طبق آمار فروش لاستیک درآر 3 پدال سینی بزرگ نسبت به سایر دستگاه‌های لاستیک درآر بیشتر بوده چرا که از لحاظ قیمتی به صرفه تر می باشد. دستگاه لاستیک درآر را با نام‌های رینگ درآر، تایر درآر، لاستیک جا انداز ، لاستیک درآور، لاستیک در بیار و … نیز می‌شناسند. اکثر دستگاه‌های موجود در ایران ساخت کشورهای ایتالیا، چین، ترکیه و ایران می‌باشند که لاستیک درآر چینی پرفروش ترین آن است. از برندهای معتبر دستگاه لاستیک درآر می‌توان به دستگاه لاستیک درآر پولی Puli ، دستگاه لاستیک درآر یونایت Unite ، دستگاه لاستیک درار اطلس ، دستگاه لاستیک درآر فلایینگ Flying ، دستگاه لاستیک درآر آپو Apo ، دستگاه لاستیک درار اتک Atek ، دستگاه لاستیک درآر کورکی Corghi ، دستگاه لاستیک درآر Fasep ، دستگاه لاستیک درآر تکو Teko , … اشاره کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران