خرید و فروش تجهیزات مرغداری نو و دست دو در قزوین

در قزوین ، قزوین

معرفی خرید و فروش تجهیزات مرغداری نو و دست دو در قزوین

🔴 علی فقیه لو

باسلام ارائه خدمات مرغداری نصب وخرید، فروش انواع قفس های سنتی و اتوماتیک در طبقات مختلف ابخوری نیپل، دانخوری بشقابی و زنجیری
وغیره،،،،،،
انتقال دان با بهترین کیفیت و باقیمت خوب
ابخوری نیپل ازجمله لوبینگ المان .ترک.استیل 360درجه .تکنو
دانخوری بشقابی پارس و غیره با بهترین کیفیت
هواکش در ابعاد مختلف .60.80.100.140
جت هیتر موشکی
هیترکابینتی در ابعاد مختلف
پنجره اینلت
لوازم گاوداری شیر دوش تانک. و…..
سیلو ذخیره دان 5تن تا 100تن
اسیاب میکسرو بالابر
دانخوری زنجیری
ماردون در سایز های مختلف
خرید فروش لوازم دسته دو مرغداری هم پذیرفته میشودو جابجایی

برای مشاوره بیشتر تماس حاصل بفرمایید

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  قزوین وسراسرکشور

 

تجهیزات مورد نیاز در سالن مرغداری چیست؟

تجهیزات محرک وسایلی هستند که وجود آنها برای پرورش مرغ ضروری بوده و شامل موارد زیر میشود :
1 – آبخوری
2 – دانخوری
3 – دستگاه مادر مصنوعی
4 – وسایل گرم کننده
5 – دماسنج
6 – رطوبت سنج
7 – تایمر
8 – آشیانه تخم گذاری
وسایل دیگری مانند سطل ، فرغون ، بیل ، سرتاس ، شن کش و جارو نیز از وسایل دیگر مورد نیاز است که از تجهیزات جانبی محسوب میشود . به تصویر صفحه ی فوق توجه فرمایید .
از جمله وسایل فوق آبخوری و دان خوری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تعداد مورد نیاز از آنها با افزایش تعداد پرنده بیشتر میشود . جدول صفحه ی 96 ، تعداد آبخوری و دانخوری لازم بر اساس سن پرنده را معرفی میکند .
-دانخوری :
دانخوری ناودانی در سیستم پرورش قفسی از یک طرف مورد استفاده قرار میگیرد ، ولی در پرورش به روش بستر دو طرفی است . دان خوری ناودانی معمولاً با ورق فلزی گالوانیزه ساخته میشود و طول آن حداکثر 100 سانتی متر تا 130 سانتی متر ، عرض آن در کف 10 سانتی متر دهانه ی آن 18 سانتی متر است . در دانخوری یکطرفه دیوارک جلو حداقل 10 سانتی متر و دیوارک سمت پرورش دهنده 18 سانتی متر است . بهتر است دانخوری در خارج از باکس مستقر شود . مرغها با عبور سر خود از میان میله های فلزی قفس به آن ، دسترسی پیدا کنند . در سیستم پرورش بستر دانخوری ناودانی از دو طرف مورد استفاده قرار میگیرد . عرض دیواره ی جتنبی دانخوری در طرفین برابر است و اندازه آن برای نیمچه و مرغ بالغ 10 تا 12 سانتی متر ، ولی برای جوجه در حد 5 سانتی متر است . نوع دیگر دانخوری به نام سطلی یا خورشیدی معروف است . در این نوع دانخوری پرندگان از اطراف میتوانند تغذیه کنند . دانخوری جوجه در روزهای اولیه ، از نوع بشقابی است که قطر آن حدود 45 سانتی متر است و لبه های آن حدودا 5 سانتی متر ارتفاع دارد .
-آبخوری
بهترین آبخوری از نوع قطره ای است . معمولاً به ازای هر 10 تا 15 پرنده یکعدد آبخوری قطره ای در نظر گرفته میشود . نوع دیگر آبخوری فنجانی اتوماتیک است که برای مرغ های بالغ به فاصله ی 35 سانتی متر از کف در گوشه ها مستقر میشود . این نوع آبخوری نیز به لوله و منبع آب شرب متصل است . عموماً در سر آب راه آب مرغ ها یک منبع 10 الی 20 لیتری قرار میگیرد . این منبع زمانی مورد استفاده قرار میگیرد که پرورش دهنده در نظر دارد از طریق آب به پرنده های خود ویتامین یا دارو بخوراند . بدین صورت که این مواد را بر اساس دستور مصرف آن در آب آن منبع را حل می نماید . سپس پرندگان از راه آبخوری به آن دسترسی می یابند .
دو مدل آبخوری دیگر در پرورش پرندگان مورد استفاده قرار می گیرد . یکی آبخوری قندی مخصوص جوجه و دیگری آبخوری خودکار ، مخصوص پرندگان بالغ است که به منبع دائمی آب وصل میشود . نکته ی قابل ذکر در رابطه با آبخوری نیپل این است که اگر لوله ی آب ، از وسط باکس عبور کند ، مرغ ها هنگام شب بر روی آن پریده و استراحت میکنند . بنابرین بهتر است لوله ی آباز 10 سانتی متری داخل و جلوی باکس ، نزدیک دانخوری عبور و پستانک ها به لوله ی آب وصل شود .
-آشیانه تخم گذاری :
آشیانه ی تخمگذاری ، به ابعاد 35 در 35 و ارتفاع آن 45 سانتی متر است که از داخل باکس ، مرغ ها به راحتی در آن وارد شده و پرورش دهنده در خارج از باکس از سمت راهروی سرویس و از طریق دریچه ی کوچک 15 در 15 سانتی متری میتواند تخم های تولید شده را جمع آوری کند . بام آشیانه معمولاً شیب دار ساخته میشود تا مرغ ها نتوانند روی آن پروند.
اگر نژاد بومی مورد پرورش درشت هیکل باشد ، میتوان اندازه ی آشیانه تخم گذاری را 45 در 45 سانتی متر در نظر گرفت . بهتر است آشیانه تخمگذاری با ورق آهن گالوانیزه ساخته شود . در کف هر آشیانه مقداری پوشال نجاری یا کاه برای جلوگیری از شکستن تخم ها قرار میگیرد ، معمولا برای 4 تا 5 مرغ یک آشینه تخمگذاری در نظر گرفته میشود .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران