حمل اثاثیه منزل و حمل بار در پردیس – بومهن

در تهران ، بومهن

معرفی حمل اثاثیه منزل و حمل بار در پردیس – بومهن

🔴 باربری پردیس

🔹 باربری پردیس یکی از بنام ترین فعالان در زمینه حمل اثاثیه منزل و حمل بار در پردیس – بومهن می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات باربری پردیس :

✅ متخصص حمل گاو صندق وپیانو ویخچال ساید باساید وغیره

✅ حمل اثاثیه منزل

و….

 

🔸 شماره تماس 09192882391

🔸آدرس تهران،پردیس ،بومهن پایین تر از شهرداری بلوار قریبی جنب باشگاه المپیک

حمل پیانو در باربری

حمل پیانو در باربری چگونه است و در انجام آن چه نکاتی را باید مد نظر داشته باشیم ؟ جابه‌جایی اسباب سنگین وزن , یکی‌از با اهمیت ترین چالش ها در اسباب کشی محسوب می شود . زیرا حمل این نوع از اسباب و وسایل ریسک زیادی دارد و می تواند منجر به آسیب و خسارت های مالی شود. پیانو که یکی از محبوب ترین و جذاب ترین ساز های موسیقی در جهان به شمار می رود جزو وسایل سنگین و همچنین حساس است که حمل آن دقت و توجه ویژه ای را می طلبد.

حمل پیانو در باربری چگونه است؟

حمل پیانو در باربری و بررسی جوانب مختلف آن را خدمت شما عزیزان ذکر می کنیم تا اگر این ساز خوش نوا را در منزل دارید و قصد جابجایی آن را دارید به خوبی با تمام نکات حمل آن آشنا شوید. جابه‌جایی اسباب سنگین وزن , یکی‌از دغدغه های افراد است . به شما پیشنهاد می کنیم که حمل و جابه‌جایی اسباب سنگین وزن را به کارگران حرفه ای بسپارید . زیرا کارگران حمل و نقل زبده و مهارتی که دارا‌هستند , اسباب و اثاث تان را به خوبی جابه‌جا می نمایند . در غیر این صورت احتمال بروز خسارت افزایش پیدا می کند.

هنرمندان و موسیقی دانان حرفه ای و با تجربه در جهان به خوبی می دانند که پیانو نسبت به دیگر سازهای دنیا وسیله ای کلیدی تر می‌باشد که در سبد کالاهای گران‌قیمت قرار می‌گیرد . قطعاً حمل سازهای کوچک نظیر گیتار یا این که سه تار به‌ راحتی بوسیله صاحب و مالک ساز امکان‌پذیر می‌باشد , ولی درباره‌ی پیانو قصه فرق متفاوت است .

حمل پیانو را به افراد غیر حرفه ای نسپارید

تجربه نشان داده است که در صورتی در منزل یا این که دفتر شما یک پیانو موجود هست که قصد جابه جايي و انتقال آن به محل دیگری را دارید , خوبتر است این مورد را به کسانی که فعالیت آنها حمل بارهای معمولی و غیر مهم است واگذار نکرده و با پیانو نظیر دیگر وسایل حجیم و سنگین وزن منزل رفتار نکنید , به این دلیل‌که در حمل پیانو علاوه بر سنگین وزن بودن مساله دیگری هم بایستی مورد اعتنا قرار بگیرد .

خیلی ها فکر‌می کنند در اسباب و اثاث کشی با کمک گرفتن از یک‌سری خدمتکار غیر کارشناس که تنها دارنده توان بدنی بالایی می‌باشند میتوان یک پیانو را به راحتی جابه جا کرد , ولی این تمام مساله نیست و باید که بدانید مهم‌ترین مسئله در حمل یک پیانو وزن بالای آن نیست بلکه طریق بلند کردن و انتقال آن می‌باشد و این مسئله با اعتنا به تنوع ظاهری این دستگاه نیاز به تجربه و تخصص ویژه ای داراست و این به عبارتی عاملی است که منجر میشود برای جابه جايي یک پیانو از اشخاص غیر کارشناس کمک نگیرید .

بسته بندی پیانو

بسته بندی پیانو می بایست با دقت کافی صورت پذیرد . در غیر این صورت پیانو جراحت های غیر قابل جبرانی از جمله زخمي شدن بدنه پيانو , ترك برداشتن رزونانس يا به عبارتی دك پيانو و همچنين شل شدن گوشي ها می بیند . کمپانی باربری همسایه برای بسته بندی پیانو , از وکیوم و استرچ رپ کمک بگیرید. به کارگیری از وکیوم و استرچ رپ هم از ضربه های احتمالی به پیانو کم می نماید . کارگران حمل و نقل بایستی پیانو را با پلاستیک های حباب دار پوشش می دهند و در انتها برای دوری از خش خوردگی , پیانو را با پتو می پیچند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران