تولید و تعمیرات مبل در کرج

در البرز ، کرج

معرفی تولید و تعمیرات مبل در کرج

🔴 مجیدشاهمیرزایی جشوقانی

🔹 مجیدشاهمیرزایی جشوقانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و تعمیرات مبل در کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجیدشاهمیرزایی جشوقانی :

✅ تولید و تعمیرات تخصصی مبلمان

✅ با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در کرج

✅ تعمیرات انواع مبلمان راحتی استیل کلاسیک و همچنین فروش بازسازی

✅ تولید انواع مبل راحتی. مکانیزه تختخوابشو

و….

 

🔸 شماره تماس 09393126458

🔸 شماره تماس 09105660887

🔸آدرس البرز،کرج،چهارراه هفت تیرابتدای بلواربلال طبقه زیرین آناهیتا۱

تعمیرات مبل راحتی چیست؟

 

مبل های راحتی از پر طرفدارترین و پر استفاده ترین انواع مبل ها هستند از این رو افراد بسیاری به فکر تعمیر مبل راحتی خود هستند. وقتی یک روز پر مشغله را پشت سر می گذاریم چه در محیط کار و چه در منزل سعی داریم راحت ترین مکان را برای استراحت خود انتخاب کنیم به همین دلیل معمولا به مبل های راحتی منزل خود پناه می بریم. به دلیل استفاده بیش از حد از مبل های راحتی معمولا این نوع مبل خیلی زودتر از مبل های دیگر فرسوده می شوند و همین امر نیز بر اهمیت تعمیرات مبل راحتی می افزاید.

تعمیرات مبل راحتی شامل تعویض رویه، تقویت و تعمیر کلاف، فنربندی، تعویض فوم، تعمیر پایه و دسته شکسته مبل، رنگ کاری مبل و… می باشد.

چه زمانی تعمیرات مبل بهتر از خرید مبل است؟

ممکن است پرسش هایی از قبیل پرسش “چه زمانی تعمیرات مبل بهتر از خرید مبل است؟” به ذهن افرادی که تاکنون مبل های خود را تعمیر نکرده اند خطور کند و این سوالی کاملا به جا است چرا که همه مبل ها نیز مناسب تعمیر نیستند و بر خلاف تصور بسیاری از مردم گاهی خرید مبلمان جدید بسیار به صرفه تر از تعمیرات مبل است. اما حال اجازه دهید بررسی کنیم که چه زمانی تعمیرات مبل به صرفه تر از خرید مبل است.

اگر مبلمان فرسوده شما از استحکام کافی برخوردار است می توانید نسبت به تعمیر آن اقدام کنید چرا که اولین شرط به صرفه بودن تعمیر مبل این است که مبل دارای کلاف خوبی باشد. کسانی که مبل هایشان فرسوده شده است و پارچه مبلی آن ها آسیب دیده با صرف هزینه های بسیار کم می توانند مبل هایشان را نوسازی کنند. توصیه می کنیم پیش از هر اقدامی از مستحکم بودن کلاف مبل خود مطمئن شوید و اگر مبلمان شما دارای کلاف خوبی بود بدون معطلی نسبت به تعمیر آن اقدام کنید تا در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

برخی از مردم پس از خرید مبل و گذشت چندین ماه ممکن است مبل های تازه خریداری شده از چشمشان بیفتد و از مدل و یا رنگ آن ناراضی باشند اما تعویض مبل هایی که فقط چند ماه از آن ها استفاده شده است اصلا کار عاقلانه ای نیست و فقط سبب از بین رفتن هزینه ها می شود. در نتیجه بهترین راه حل برای این افراد سپردن مبل به کارگاه تعمیرات مبل است تا با تعویض پارچه مبلی و یا ایجاد تغییراتی در ظاهر مبل صاحب مبل هایی شیک و دلخواه خود شوند.

کسانی که می خواهند دکوراسیون منزل خود را عوض کنند اما مبل هایشان نو است می توانند به راحتی با توجه به دکوراسیون جدید در مبل هایشان تغییراتی ایجاد کنند بدون این که هزینه های گزاف خرید مبل را متحمل شوند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران