دوره های مکالمه زبان انگلیسی هات انگلیش در شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی دوره های مکالمه زبان انگلیسی هات انگلیش در شیراز

🔴 گروه آموزشی هات انگلیش

🔹 گروه آموزشی هات انگلیش از بنام ترین فعالان در زمینه برگزاری دوره های مکالمه زبان انگلیسی هات انگلیش در شیراز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 گروه آموزشی هات انگلیش با مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش کشور بهترین و با کیفیت ترین خدمات آموزشی را به زبان دوستان و زبان آموزان کشور ارائه میکند.

🔹 جهت ثبت نام و دریافت مشاوره رایگان میتوانید به صفحه اینستاگرام ما به ادرس

hotenglish_vip

🔹 دایرکت بدهید و یا به واتس اپ پیام دهید

 

 

🔸 شماره تماس 09387691773

🔸آدرس شیراز

شش دلیل مهم بودن زبان انگلیسی

۱- زبان بین المللی است.

۲ – زبان آکادمیک است.

۳- این امکان را به شما می دهد تا به تعداد زیادی از رسانه های کتبی، آنلاین و چاپی دسترسی داشته باشید.

۴- در مسافرت بسیار مفید است.

۵- اگر می خواهید در دنیای تجارت بین المللی یا تجارت کار کنید، دانستن این زبان ضروری است.

۶- زبان هالیوود است.

انگلیسی زبان اصلی بسیاری از کشورهاست که تحت سلطه امپریالیسم انگلیس و همچنین بسیاری از حوزه های تجاری و فرهنگی آن کشورها هستند.

 انگلیسی زبان بین المللی است

چندین عامل وجود دارد که باعث می شود زبان انگلیسی برای ارتباط در زمان فعلی ضروری باشد. قبل از هر چیز، زبان انگلیسی زبان دوم رایج در فرهنگ های مختلف است. این بدان معنی است که دو نفر که از کشورهای مختلف (مثلاً یک مکزیکی و یک سوئدی) هستند، معمولاً از انگلیسی به عنوان یک زبان مشترک برای برقراری ارتباط استفاده می کنند.

من فکر می کنم برای برقراری ارتباط در سطح بین المللی همه باید زبان انگلیسی را یاد بگیرند. صحبت کردن به انگلیسی به شما کمک می کند تا با افرادی از سراسر جهان ارتباط برقرار کنید- نه فقط انگلیسی زبانان. این مسئله به مسافرت، شغل یا ارتباط برقرار کردن با دیگران در رسانه های اجتماعی مربوط می شود.

بیشتر کسانی که انگلیسی صحبت می کنند، بومی زبان نیستند. انگلیسی زبان اول حدود ۳۶۰ میلیون نفر است، اما تعداد کل کسانیکه انگلیسی صحبت می کنند ۴ برابر این رقم است (حدود ۱٫۵ میلیارد نفر).

دلایل محبوبیت زبان انگلیسی

انگلیسی در ابتدا در انگلیس به عنوان یکی از زبان های هند و اروپایی توسعه یافت، اما با تلاشهای تاریخی امپراتوری انگلیس، به زبان اصلی یا فرعی بسیاری از مستعمرات انگلیس سابق مانند ایالات متحده، کانادا، استرالیا و هند تبدیل شد.

در حال حاضر، انگلیسی علاوه بر کشورهایی که به طورمستقیم تحت تاثیر امپریالیسم انگلیس هستند زبان اصلی بسیاری از حوزه های تجاری و فرهنگی تحت سلطه آن کشورها نیز هست. انگلیسی زبان هالیوود و بانکداری و تجارت بین المللی است. به همین دلیل، درک این زبان مفید و حتی لازم است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران