سفارش ، ساخت ، تولید ، فروش و تعمیر انواع مبل در رشت

در گیلان ، رشت

معرفی مرکز سفارش ، ساخت ، تولید ، فروش و تعمیر انواع مبل در رشت

🔴 مجموعه مبل امیر

🔹 مجموعه مبل امیر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه سفارش ، ساخت ، تولید ، فروش و تعمیر انواع مبل در رشت می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه مبل امیر :

✅ ساخت وتعمیرات مبل بصورت

✅ چکی ونقدی تا دوما یا سه ما

✅ قیمت از زیر 10 میلیون تا 15 میلیون تومان

✅ با ضمانت 5 ساله

و…

 

🔸 با مدیریت  امیر ذاکری

🔸 شماره تماس  09192570397

🔸 آدرس  رشت کوچصفهان جاده سنگر روستای سده خیابان شهید رجایی بعد مسجد صاحب زمان خواهر برادران کوچه شهید قادری منزل محمد علی فتوحی تابلو مبل امیر

اهمیت مبل در خانه چیست ؟

خرید مبل خوب یک سرمایه‌گذاری است
داشتن یک مبل خوب در خانه یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌هایی است که می‌توانید در زندگی خود انجام دهید. مبلمان مناسب به شما امکان می‌دهد مکانی راحت برای اشتراک‌گذاری حرف و نظرات با دوستان و خانواده خود داشته باشید، روی آن لم داده و بخوابید، مطالعه کنید، از لپ‌تاپ استفاده کنید، غذا بخورید یا فیلم و سریال تماشا کنید.

اهمیت مبل در خانه
مبل یکی از اصلی‌ترین لوازم خانه است، زیرا به دلیل بزرگ بودن ساختار آن نسبت به دیگر اجزای دکوراسیون برجسته‌تر بوده و اکثرا برای طراحی دکوراسیون و هماهنگی رنگ‌ها، رنگ مبلمان با پرده و فرش و … را در نظر می‌گیرند. معمولاً افراد یک خانواده بیشترین استفاده را از مبلمان می‌کنند، جایی‌که مهمانان نیز پس از ورود به خانه شما اولین دسترسی‌ را به آن دارند. مبل‌ها صرف نظر از اندازه، هرجا که قرار بگیرند، همیشه توجه‌ را به خود جلب می‌کنند.

مبل‌ها با توجه به سبک زندگی هر خانواده یا شخص، عملکرد متفاوتی در اختیار اعضای خانواده می‌گذارند. محدود به حضور در اتاق نشیمن نیستند و می توانید آنها را در اتاق خواب، اتاق مطالعه و اتاق کودکان خود نیز قرار دهید.

از ویژگی‌های یک مبل خوب در این مکان‌ها می‌توان جهت نشستن و گپ زدن، بازی کردن، چرت زدن، مطالعه، غذا خوردن، لذت بردن از شومینه، تماشای فوتبال و سایز گزینه‌ها اشاره کرد. حتی می‌توانید آن را به یک تخت تبدیل کنید و رویش دراز بکشید. طراحی‌های داخلی امروزی تنها عملکرد زیبایی‌شناسی محصولات را در نظر نمی‌گیرند، بلکه در عین حال این کالاها باید هماهنگ، راحت، مفید و با کیفیت هم باشند. در نتیجه یک مبل خوب در خانه هم باید سبک شما را منعکس و هم برایتان راحتی ایجاد کند.

عملکردهای دیگر مبل در خانه
این عملکردهای مبلمان را ممکن است قبلا کشف نکرده باشید:

اگر مهمانان زیادی به خانه شما می‌آیند، شب می‌خوابند و اتاق مجزا برای مهمان ندارید، یک مبل خوب به عنوان تخت‌خواب کمک بزرگی برایتان خواهد بود.
در اتاق تلویزیون، یک مبل بزرگ و راحت برای استفاده بیشتر از این فضا ضروری خواهد بود.
در صورت داشتن نوزاد، یک مبل راحتی می‌تواند فضایی ایده‌آل برای شیردهی خانم خانه ارائه کند.
اگر اتاق خواب بزرگی دارید، یک مبل کمکی می‌تواند سبک جدیدی برای اتاق خوابتان تعریف کرده و در عین حال مکانی برای مطالعه کنار پنجره یا فضایی برای قرار دادن لباس فراهم کند.

مبل خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای اینکه با مشخصات مبل راحتی استاندارد یا مشخصات مبل ال خوب آشنا شوید، نیاز به معیارهای مشترکی از انتخاب اندازه درست گرفته تا انتخاب جنس پارچه و … دارید. این موضوع در خصوص مشخصات مبل استیل خوب نیز صادق است و با توجه به جنبه‌های زیر می‌توانید بهترین انتخاب را در این خصوص داشته باشید. خرید مبلمان تصمیمی ساده نیست، شما باید تمام گزینه‌ها را ارزیابی کنید و آن یکی را که به بودجه، سبک و نیازهای شما بیشتر نزدیک است، انتخاب کنید. راهنمای خرید مبل زیر چراغ راه شماست.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران