بهترین مرکز طراحی و اجرای سقف و اجرای عمودی ، آرماتور بندی و بتن ریزی در رفسنجان

در کرمان ، رفسنجان

معرفی بهترین مرکز طراحی و اجرای سقف و اجرای عمودی ، آرماتور بندی و بتن ریزی در رفسنجان

🔴 مهدی گزمه

🔹 مهدی گزمه یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی و اجرای سقف و اجرای عمودی ، آرماتور بندی و بتن ریزی در رفسنجان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مهدی گزمه :

✅ اجرای انواع سقف اسکلت بتن ، تیراهنی و شناژ دیواری ،

✅ اجرای عمودی ،ارماتور بندی و بتن ریزی

✅ بابهترین قیمت و کیفیت در کار

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۹۸۲۲۳۳۳۰

 

بتن ریزی چیست؟

«بتن ریزی» (Concrete Pouring)، فرآیندی است که در آن، بتن تازه توسط تجهیزات انتقال به درون قالب ریخته می‌شود. این فرآیند نیازمند نظارت و کنترل مناسب برای دستیابی به یک بتن با کیفیت است. بتن ریزی هر یک از عضوهای سازه‌ای، روش مخصوص به خود را دارد. پارامترهای موثر بر کیفیت بتن ریزی عبارت هستند از:

زمان گیرش بتن
تشکیل درز سرد
الگوی بتن ریزی
ارتفاع سقوط آزاد
کنترل دما
تراکم بتن
تاثیر زمان گیرش بر کیفیت بتن ریزی چیست؟
توجه به زمان گیرش اولیه و نهایی در حین بتن ریزی بسیار ضروری است. به طور کلی، زمان گیرش اولیه بتن حدود 45 تا 60 دقیقه است. البته امکان تغییر این زمان با اضافه کردن افزودنی‌های مخصوص در هنگام اختلاط بتن وجود دارد. به دلیل تاثیر مستقیم زمان گیرش بر روی مراحل قبل و بعد از بتن ریزی (انتقال تا تراکم)، میزان این پارامتر را باید توسط آزمایش‌های مربوطه اندازه‌گیری کرد.

به طور کلی، در صورتی که اسلامپ بتن پیش از شروع عملیات بتن ریزی کم‌تر از میزان مقرر باشد، باید از مصرف آن خودداری شود. اضافه کردن دوغاب (معمولی یا با افزودنی روان‌کننده) تنها با اجازه دستگاه نظارت و در صورت عدم گذر نسبت آب به سیمان از حداکثر مقدار مجاز امکان‌پذیر است.

تاثیر درز سرد بر کیفیت بتن ریزی چیست؟
تشکیل درزها یا اتصالات سرد، یکی از مسائلی است که باعث افت کیفیت بتن ریزی و کاهش مقاومت عضوهای سازه‌ای می‌شود. این مشکل زمانی پیش می‌آید که بتن ریزی پس از گیرش بتن ریخته شده در مرحله قبلی صورت گیرد. به همین دلیل، همیشه باید بتن ریزی را پیش از شروع گیرش اولیه انجام داد.

بتن ریزی در شرایط خاص چگونه انجام می‌شود؟
در برخی از مواقع، شرایط به گونه‌ای است که امکان بتن ریزی بر اساس اصول معرفی شده در بخش‌های قبلی وجود ندارد. در این موارد،‌ بتن ریزی طبق الزامات خاصی انجام می‌شود. از انواع بتن ریزی در شرایط خاص می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هوای سرد: استاندارد ACI-306
هوای گرم: استاندارد ACI-305
سقوط آزاد: استاندارد ACI-301
حجم بالا: استاندارد ACI-207
حضور آب: استاندارد ACI-357
زیر آب: استاندارد ACI 304R

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران