بهترین مرکز هرس و برش درخت و خرید تنه درخت آماده موسوی در آبادان

در خوزستان ، اهواز

معرفی بهترین مرکز هرس و برش درخت و خرید تنه درخت آماده موسوی در آبادان

🔴 مجموعه سید ناجی موسوی و برادران

🔹 مجموعه سید ناجی موسوی و برادران یکی از بنام ترین فعالان در زمینه هرس و برش درخت و خرید تنه درخت آماده موسوی در آبادان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه سید ناجی موسوی و برادران :

✅ ارائه کلیه خدمات خرید و برش درخت در باغ های شخصی و ارگان های دولتی

✅ با کادری مجرب وبا ایمنی بالا

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

هرس درختان و دلایل آن چیست؟

مهم‌ترین علت هرس، کنترل و هدایت مسیر رشد گیاهان است. به همین دلیل لازم است بدانید که چه بخش‌هایی از گیاه نیاز به هرس دارند، چه زمانی برای هرس درختان مناسب‌تر است و تا چه میزان باید گیاه را هرس کنید. حتی گاهی اوقات دانستن این نکات هم کافی نیست و باید درباره‌ی موارد دیگری هم اطلاعات داشته‌باشید. باید این نکته را به یاد داشته باشید که هرس درختان تنها به منظور زیباتر کردن آنها انجام نمی‌شود؛ بلکه هرس و اصلاح گیاهان اگر با دقت و اصولی انجام شود، می‌تواند کیفیت زندگی آن گیاه را به میزان زیادی بهبود دهد. با هرس درختان می‌توانید گل‌دهی یا میوه‌دهی آن‌ها را تسهیل کنید، به فرایند جوان‌سازی کمک کنید، شاخه‌های خشک، اضافه یا آفت‌دار را حذف کنید و در نهایت به گیاه کمک کنید تا نور و اکسیژن بیشتری دریافت کند و محصول مرغوب‌تری داشته باشد.

بهترین زمان برای هرس
با وجود مزایای زیادی که هرس درختان دارد، نمی‌توانید هر زمان که دل‌تان خواست شاخ و برگ درختان و گل‌های درون خانه‌ را با ابزار باغبانی قیچی کنید. زمان هرس یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین مواردی است که باید مدنظر قرار دهید. این زمان به نوع گیاه، شرایط آب و هوایی و نوع هرس بستگی دارد. هرس‌های زمستانه و تابستانه همان‌طور که از نام‌شان پیداست، زمان تقریبی پیرایش درختان و گیاهان را نشان می‌دهند.

هرس تابستانه
این نوع هرس را می‌توانید از اوایل بهار تا اواخر تابستان انجام دهید. معمولا با شروع فصل بهار، گیاهان به سرعت رشد و نمو خود را آغاز می‌کنند؛ اما در این زمان، بخش‌های زائد و بی‌فایده هم در بعضی گیاهان رشد می‌کنند که انرژی زیادی از گیاه می‌گیرند و باعث تضعیف آن می‌شوند. این نوع هرس برای هدایت جریان رشد انجام می‌شود در آن، کارهایی از قبیل حذف گل‌ها و میوه‌های اضافه (که تنک کردن نامیده می‌شود)، حذف پاجوش‌ها، بریدن قسمت‌های انتهایی شاخه‌های پُر رشد، هرس برگ‌ها و بوته‌های زینتی انجام می‌شوند. در هرس تابستانه با حذف این موارد، به تنفس و تهویه‌ی گیاه کمک می‌کنید و اجازه می‌دهید اعضای اصلی درخت، سهم بیشتری از نور خورشید داشته‌باشند. البته این نکته را فراموش نکنید که هرس درختان در فصل تابستان به صورت تدریجی و سبک است.

هرس زمستانه
این نوع هرس را می‌توانید از زمان ریزش برگ‌ها تا بیدار شدن درختان انجام دهید؛ اما فراموش نکنید که برای جلوگیری از خطر سرمازدگی، اواخر زمستان بهترین زمان برای این نوع هرس است. مهم‌ترین بخش‌هایی که در این نوع هرس حذف می‌شوند، شاخه‌های آسیب دیده و آفت زده‌ی درختان است؛ زیرا در زمان رکود و خواب زمستانه، آسیب وارده آمده به گیاه به حداقل می‌رسد. از دیگر کاربردهای هرس درختان در زمستان، می‌توان به هرس زمستانه‌ی ریشه‌ها و شکل‌دهی به نهال‌های جوان اشاره کرد.

اهداف مختلف در هرس
هر نوعی از هرس درختان، هدف مختلفی را دنبال می‌کند و بسته به نوع درخت – زینتی یا درخت میوه – شیوه‌های هرس هم متفاوت خواهد بود. از آن‌جا که باردهی برای درختان میوه حائز اهمیت است، شکل خاصی از هرس باردهی وجود دارد که در آن، هرس شاخه و ریشه‌ها بیشترین اولویت را دارد. در هرس شاخه‌ها معمولا شیوه‌هایی همچون خم کردن شاخه، برداشتن بخشی از پوست درخت، هرس برگ و هرس میوه مورد توجه است. هرس ریشه معمولا برای اصلاح رشد درختان سیب و یا انگور مورد استفاده قرار می‌گیرد که کاری نسبتا تخصصی است و بهتر است بدون داشتن تجربه‌ی طولانی سراغش نروید. برای درختان زینتی هم هرس فُرمی مورد توجه قرار می‌گیرد که بسته به ارتفاع و اندازه‌ی تاج درخت، انواع متعددی را شامل می‌شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران