تعمیرات تخصصی مبلمان در تهران و حومه

در تهران ، تهران

معرفی تعمیرات تخصصی مبلمان در تهران و حومه

🔴 تعمیرات تخصصی مبلمان تچرا

🔹 تعمیرات تخصصی مبلمان تچرا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات تخصصی مبلمان در تهران و حومه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات تعمیرات تخصصی مبلمان تچرا :

✅ رویه کوبی،رنگ کاری،ورق کاری،پتینه،تعویض پارچه وچرم وتقویت فوم واسفنج مبلهای استیل وراحتی وتخت خوابشو ایتالیایی

✅ باارائه کالیته پارچه وچرم

✅ بازدید وکارشناسی رایگان

✅ بابیش از۱۵سال همکاری بابرندهای برتر مبلمان

و…

 

🔸 با مدیریت علی حیدریان

🔸 شماره تماس  09128055818

🔸 آدرس  یافت آباد غربی نرسیده به چهارراه قهوه خانه پاساژ رمضانی پلاک بیست

 

خرابی های شایع مبلمان چیست؟

کثیفی مبل

کثیفی مبل یک اتفاقی بسیار متداول است.اگر در خانه بچه کوچک هم داشته باشید کثیفی مبل بسیار بیشتر مشکل ساز میشود. البته ممکن است این کثیفی به دلیل ریختن مواد غذایی روی مبل اتفاق بیوفتد یا حتی با نشستن با لباس کثیف یا دست آلوده باعث بوجود آمدن لکه روی مبل میشود. که این اتفاقات ممکن است باعث نگرانی شود و به کلی ظاهر مبل شما زشت وزننده شود.در حدی که تصمیم بگیرید، مبل های خود را با مبل جدید جایگزین نمایید. در این مورد میتوانید با شناخت انواع لکه و نوع جنس پارچه خودتان در منزل آن را برطرف کنید که انواع لکه ها و راه های برطرف کردن آن را به صورت جزئی در مقاله ای جدا توضیح داده ایم.

کدری مبل چرم

کدر شدن مبل چرم بیشتر در مبل های چرمی اتفاق می افتد. کدری شدن مبل چرم ،ممکن است به دلیل های مختلفی مثل تماس با بدن، نشستن گرد ،غبار روی مبل باشد. اما نور خورشید بسیار در کدر شدن مبلمان چرم تاثیر دارد.اگر شما مبل چرم دارید این موضوع را مد نظر قرار دهید که نور خورشید میتواند مبل شما را کدر کند

ساییدگی و پرز گرفتن مبل

معمولا مبلمان در اسباب کشی یا جابجایی ها پارچه روی مبل نخ کش میشود. استفاده زیاد یا برخورد با اجسام ،میتواند باعث ساییدگی شود. همه این موارد باعث میشود پارچه مبل شما،پرز بگیرد و ظاهری زشت به آن دهد که ممکن است این پرز ها به حدی باشد که اگر بخواهید آنها را بکشید پارچه مبل سوراخ شود.

چروک شدن پارچه مبل

چروک روی پارچه مبل بسیار متداول است که جای نگرانی ندارد و این اتفاق عادی و طبیعی است که دلیل آن نشستن مدام روی مبل است.

جمع شدن موی حیوانات خانگی روی مبل

اگر شما حیوان خانگی داشته باشید شاید با ماندن موی حیوانات روی مبل خود مشکل داشته باشید جمع شدن موی حیوانات روی مبل باعث شود فکر کنید مبل های شما جذابیت قبل را ندارد که این میتواند به دلیل وجود موی حیوانات روی مبلتان باشد. همچنین چسبیدن موی حیواناتتان به لباستان برایتان خوش آیند نباشد.

تغیر رنگ پارچه به دلیل نور افتاب

تابش نور خورشید به مبل میتواند باعث از بین رفتن رنگ پارچه شود اگر مبل ها به صورت دائک در معرض نور خورشید باشد به مرور زمان کدر و کم رنگ میشود

شل شدن پایه

ممکن است بعد از چند سال متوجه شل شدن پایه ها و نرده های چوبی مبلتان شوید.این اتفاق روی ظاهر مبل شما تاثیر دارد.ودغدغه برای شما بوجود آورد

لق شدن پایه های مبل

پایه های مبل به دلیل سایش کوتاه میشود و سبب لق زدن مبل میشود زمانی که روی مبل می نشسنید این لق زدن پایه ها،بسیار آزار دهنده است اما این مشکل نیز با راه حل های ساده قابل حل شدن است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران