فروش انواع لوازم شکاری رزمی در یاسوج

در کهگیلویه وبویراحمد ، یاسوج

معرفی فروش انواع لوازم شکاری رزمی در یاسوج

🔴 نیما دلپذیر

🔹 نیما دلپذیر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش انواع لوازم شکاری رزمی در یاسوج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات نیما دلپذیر:

✅ انواع چاقو های شکاری بامبوزن قمه رینگ بوک فندک با قیمت و کیفیت فوق العاده

✅ ارسال به سراسر ایران

و…

 

🔸 شماره تماس  

🔸 آدرس  یاسوج

 

 شکار چیست؟

شکار امری است غریزی نهفته در فطرت انسان که بعد از گذشت دوره ها و پیشرفت های حاصل شده در عرصه تکنولوژی و سهل الوصول شدن تهیه غذا برای انسان امروزی تقریبا این غریزه در انسان رو به فراموشی گذاشته است. انسان ها که گم شدن در سرزمین های بکر و دور از تمدن را تجربه کرده اند پی به این غریزه فطری برده اند و جهت تهیه غذا چه بسا دست به شکار و صید حیوانات زده اند. اما بحثی که در جوامع مترقی و حافظ محیط زیست و جومع دوستدار حیات وحش همیشه وجود دارد پذیرش و یا رد امر شکار می باشد.

واضح است که انسان خود از عناصر بسیار مهم چرخه طبیعت می باشد که با قدرت تعقل خود می تواند در حفظ نسل حیوانات و طبیعت سهیم بوده و یا خود به عنوان کسی مطرح شود که در زمینه انقراض نسل حیوانات اقدام می کند.
شکار به دو صورت قانونی یعنی با کسب پوانه شکار و غیر قانونی یعنی بدون اخذ مجوز صورت می گیرد. شکار غیر قانونی نیز معمولا توسط افراد بومی و روستایی جهت ارزاق خود و یا افرادی که هدف آنها سرگرمی است انجام می پذیرد. البته در این میان گروه سومی هم وجود دارند که شکار یا صید غیر قانونی را برای فروش شاخ و پوست گرانبهای حیوانات انجام می دهند و لطمه های جبران ناپذیری را به طبیعت وارد می کنند.

چه شکاری مجاز و قانونی می باشد؟

معمولا در تمام کشورها قوانین خاصی بنابر اقلیم و زمان شکار وجود دارد ولی آنچه که مسلم است این موضوع است که شکار در فصلی که حیوانات در حال جفتگیری و ازدیاد و پرورش نسل می باشند یعنی فصول بهار و تابستان و یا حیواناتی که تحت پوشش سازمان حفاظت از محیط زیست هستند ممنوع است. بنابراین هر فردی بعد از تهیه قانونی سلاح شکاری و اخذ جواز مربوط به شکار در فصل مناسب از شعب سازمان حفاظت و محیط زیست می تواند برای شکار اقدام کند. در جوامع غربی شکار به بخش های خصوص واگذار گردیده و این نهاد ها از محل کسب درآمد پروانه های صادر شده اقدام به پرورش و تکثیر حیوانات نیز می نمایند.

بنا بر آمارهای منتشر شده ضرری که یک شکارچی مجاز در طول فصل شکار به طبیعت وارد می کند بسیار کمتر از آسیب وارده از رانندگی یک خوردوی تک سرنشین در طول یک روز می باشد.

 

اما در پاسخ به افرادی که شکار را عملی مردود می دانند باید گفت آیا آنها حیوانات اهلی را مورد مصرف قرار نمی دهند؟ آیا گوسفند و گوساله را زنده زنده سر نمی برند؟ این در حالی است که این افراد از سختی ها و مرارتهایی که در طول یک روز شکار اردک و یا روزها در کوه و کمر در تعقیب چهارپایان بودن بی اطلاع هستند. و یا اینکه نقش انسان را در شکار خیلی از حیوانات موذی و یا حیوانات عظیم الجثه مانند فیل ها جهت دوام جنگل ها و دشت های آفریقا را نادیده گرفته اند. اگر سالیانه چند راس از فیل های نایروبی شکار نشوند دیگر جنگلی در آفریقا و متعاقب آن حیات وحشی در آن قاره باقی نخواهد ماند و نسل فیل ها نیز نقرض خواهد شد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران