تعمیرات تمامی برندهای یخچال،ساید بای ساید، لباسشویی،مایکروفر،ظرفشویی ،اسپلیت و انواع کولر پنجره ای در محدوده چالوس و نوشهر

در مازندران ، چالوس

معرفی تعمیرات تمامی برندهای یخچال،ساید بای ساید، لباسشویی،مایکروفر،ظرفشویی ،اسپلیت و انواع کولر پنجره ای در محدوده چالوس و نوشهر

🔴 مجموعه نصب و تعمیر انواع لوازم خانگی (تهران سرویس)

🔹 مجموعه نصب و تعمیر انواع لوازم خانگی (تهران سرویس) یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات تمامی برندهای یخچال،ساید بای ساید، لباسشویی،مایکروفر،ظرفشویی ،اسپلیت و انواع کولر پنجره ای در محدوده چالوس و نوشهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه نصب و تعمیر انواع لوازم خانگی (تهران سرویس) :

✅ ساید بای ساید

✅ یخچال فریزر

✅ لباسشویی

✅ ظرفشویی

✅ کولر اسپیلت و پنجره ای

✅ ماکروفر

✅ جاروبرقی

✅ تخصصی ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در مازندران

✅ زیر نظر تکنسین های مجرب و کارآزموده

✅ انجام فعالیت در منزل تا حد امکان

✅ شعبه مرکزی : چالوس

✅ چالوس

✅ نوشهر

✅ ونوش

✅ نور

✅ هچیرود

✅ کلارآباد

✅ متل قو

✅ عباس آباد

✅ حومه شهر چالوس

و…

 

🔸 با مدیریت  عرفان بیات

🔸 شماره مدیریت ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره مشاوره و پشتیبانی  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

نشانه های خرابی یخچال چیست؟

1. یخچال صدای تانک می‌دهد !!
صدای این وسیله ، یکی از رایج‌ترین اتفاقاتی است که برای آن می‌افتد. تا به حال به درد دل لوازم خانگی خود گوش داده‌اید؟

در این مرحله با 4 مشکل اصلی مواجهیم.

1. معمولا فن اورپراتور این وسیله ، خشک و فرسوده می‌شود و دلیل اصلی آن عدم رسیدگی و سرویس نکردن دوره‌ای آن است. راه حل ساده برای این صدا، یک روغن‌کاری ساده است.

2. برفک های داخل آن را خود را تمیز کنید. اصابت پره های فن به توده‌های برفکی اورپراتور، یکی از دلایلی است که باعث ایجاد صدا می‌شود. موتور فن کمپرسور را تمیز کنید!

3. صدایی که از طریق افتادن یخ‌ها و یا شرشر آب در فرآیند یخ‌سازی ایجاد می‌شود.

4. صدایی که می‌شنوید، قبل از روشن شدن آن هم می‌آید؟ این صدا کم کم دستگاه شمارا به سوی مرگ می‌برد، موتور نیم سوز شده است.

اگر تمام فعالیت‌های دستگاه شما به درستی انجام می‌شود و فقط صدا می‌دهد، نگران نباشید و برای تعمیر یخچال فریزر در منزل ، به دفترچه راهنمای آن مراجعه کنید. احتمالا همه‌چیز طبیعی است.

2. موتور یخچال فریزر بسیار داغ است.
یکی از مشکلات رایج این وسیله ، داغ شدن بیش از حد موتور آن است ، البته یادتان باشد باید به رعایت فاصله آن تا دیوار دقت کنیم. بعضی وقت‌ها شدید شدن یک امر طبیعی نشانه مشکل است ، و داغ شدن بیش از حد موتور ، یکی از این نشانه‌هاست.

فهمیدن این مشکل بسیار ساده است ، اما لطفا اگر آن را تشخیص دادید ; به متخصص هم زنگ بزنید. بی توجهی نسبت به این اتفاق ، در کوتاه مدت مشکل خاصی ایجاد نمی‌کند. اما در صورت ادامه‌دار بودن و سوختن و ساختن این وسیله با این مشکل ، در بلند مدت باعث از بین رفتن آن می‌شود.

خودتان که می‌دانید ، سوختن موتور در هر وسیله‌ای ، هزینه سنگینی ایجاد می‌کند. معمولا داغ شدن موتور ، در هنگام مشکل در کمپرسور ، کندانسور و یا فن خنک کننده به وجود می‌آید.

3. همه محیط یخچال فریزر برفکی است.
برفک یکی از چیزهاییست که همیشه مایع دردسر است. باید آن را از برق بکشیم، صبر کنیم تا برفک‌ها آب بشود و در نهایت، برای تمیزی یک دریا اقدام کنیم. معمولا ایجاد برفک در یخچال فریزر باعث گرم‌شدن فضا و خرابی آن می‌شود.

دلیل تشکیل این هوای برفکی در این دستگاه بسیار ساده است. هوای گرم و مرطوب اطراف به هوای خنک این دستگاه وارد می‌شود و با وجود آمدن میعان ، روی لوله‌ها برف می‌آید. سفت و سخت شدن این برفک‌ها باعث یخ زدگی و ایجاد مشکل می شود.

راه حل تعمیر این وسیله در مرحله اول ، بسیار ساده است. با توجه به اینکه، این برفک در کدام قسمت ایجاد شده است، برای رفع آن اقدام می‌کنیم. معمولا اگر برفک، در قسمت درب این وسیله ایجاد شود ، ممکن است ایراد از واشر یا بست درب باشد. همچنین اگر این برفک‌ها به کل فضای درونی آن سرایت کرده باشند ممکن است از دمای پایین درون آن باشد. برای ریشه‌یابی برفک در هر قسمت ، از متخصص کمک بگیرید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران