ارائه خدمات ساخت اسکلت فلزی در استان تهران و حومه

در تهران

ارائه خدمات ساخت اسکلت فلزی در استان تهران و حومه

🔴 امین ولی زاده

🔹 امین ولی زاده یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات ساخت اسکلت فلزی در استان تهران و حومه میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات امین ولی زاده :

✅ ساخت و اجری انواع سازه های فلزی و تیر ورق

✅ اجرای سازه نگهبان

✅ خرپا. برشکاری

✅ ساخت گنبد و خرده کارب

و….

 

🔸 شماره تماس 09122156251

🔸آدرس استان تهران و اطراف

معرفی مزایای اسکلت فلزی

مقاومت بالا

به علت اینکه مقاومت فلز در کل زیاد است پس تحمل بار زیاد را دارد و استفاده از این اسکلت ها در مکان هایی مانند سوله ها و ساختمان های مرتفع ، ساختمانهائی که روی زمینهای سست بنا می شوند ، بسیار مناسب است.

دارا بودن خواص یکنواخت

از آنجا که فلزات در کارخانه ها بزرگ تحت نظارت دقیق و کافی ،آماده می شوند ، قطعا یکنواخت بوده و خواص آن یکسان است و کمتر تحت تاثیر محیط است.

دوام

همه میدانیم که فولاد دوام بالایی دارد بنابراین برای مدت طولانی میتوان از آن استفاده کرد. پیشنهاد می کنیم با انواع فولاد بیشتر آشنا شوید.

شکل پذیری

فلزات امکان شکل پذیری زیادی داشته و می توانند ، تمرکز تنش و نیروی دینامیکی و ضربه ای را تحمل کنند ،اما مصالح بتن ترد و شکننده بوده و بسیار ضعیف هستند.

تقویت پذیری و امکان مقاوم سازی

بخش هایی از ساختمان فلزی که ضعیف می باشند را در اثر محاسبات اشتباه ، تغییر مقررات و ضوابط ، اجراء و …. با جوش یا پرچ یا پیچ کردن قطعات جدید ، تقویت نموده و یا قسمت یا دهانه هائی می توانیم اضافه کنیم.

شرایط آسان ساخت و نصب

قطعات فلزی را می توانیم به راحتی در کارخانه تهیه کنیم.

سرعت نصب

سرعت نصب قطعات فلزی نسبت به قطعات بتنی بیشتر است.

پرت مصالح

از بین رفتن مصالح در تهیه این مواد کمتر است.

وزن کم

به طور میانگین وزن ساختمان فولادی ، بین ۲۴۵ تا ۳۹۰ کیلوگرم بر مترمربع و یا بین ۸۰ تا ۱۲۸ کیلوگرم بر مترمکعب است ، با اینکه در ساختمانهای بتن مسلح این میزان بین ۴۸۰ تا ۷۸۰ کیلوگرم برمترمربع یا ۱۶۰ تا ۲۵۰ کیلوگرم برمترمکعب می باشد .

اشغال فضا

ستون و تیرهای ساختمانهای فلزی از نظر ابعاد کوچکتر از ساختمانهای بتنی هستند و سطح اشغال یا فضا مرده در ساختمانهای بتنی بیشتر می باشد.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران