مطب دندانپزشکی نرگس -اصلاح طرح لبخند و کامپوزیت و ساخت دندان مصنوعی ترمیم ، عصب کشی ، کشیدن ، جرم گیری ، ایمپلنت در کرج

در البرز ، کرج

معرفی مطب دندانپزشکی نرگس -اصلاح طرح لبخند و کامپوزیت و ساخت دندان مصنوعی ترمیم ، عصب کشی ، کشیدن ، جرم گیری ، ایمپلنت در کرج

🔴 مطب دندانپزشکی نرگس

🔹 مطب دندانپزشکی نرگس یکی از بنام ترین فعالان در زمینه
اصلاح طرح لبخند و کامپوزیت و ساخت دندان مصنوعی
ترمیم ، عصب کشی ، کشیدن ، جرم گیری ، ایمپلنت در کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مطب دندانپزشکی نرگس :

✅ اصلاح طرح لبخند

✅ ساخت انواع دندانهای مصنوعی

✅ لمینیت .روکش زیرکونیم .

✅ ترمیم .عصب کشی .کشیدن .جرم گیری.ایمپلنت

و…

 

🔸 شماره تماس  09908169052

🔸 آدرس  کرج .میدان کرج .خ.شهید بهشتی .نبش خیابان فاطمیه .ساختمان ستار .طبقه اول .دندانپزشکی نرگس

 

عصب کشی دندان چیست؟

روت کانال یا عصب کشی دندان یکی از روش های علم دندانپزشکی می باشد که به درمان آسیبی که به قسمت نرم دندان یا پالپ وارد شده است، می پردازد. پالپ ساخته شده از اعصاب، بافت و عروق خونی است که برای رشد دندان ها، کمک دهنده می باشد. جالب است بدانید تا قبل از پیدایش این روش درمانی، اگر ریشه دندان دچار آسیب می شد و یا اگر عفونت می کرد، تنها راه راه حل، کشیدن دندان بود که خوشبختانه با پیدایش این روش درمانی، بسیاری از مشکلات دندان قابل درمان می باشد. انجام این کار در اکثر اوقات تحت بی حسی موضعی صورت می گیرد. دندانپزشک برای درمان ریشه به تخلیه پالپ و یا قسمت نرم دندان می پردازد تا درد و التهاب وارد شده را از بین ببرد.
علل نیاز به درمان ریشه دندان

در صورتی که پالپ و یا بافت نرم داخل کانال ریشه به دلایل متعددی مانند پوسیدگی عمیق و شکستن دندان، دچار آسیب و تورم شده باشد، نیاز به درمان ریشه دندان می باشد. گاهی اوقات دندان صدمه شدیدی می بیند که در ظاهر مشخص نیست، اما به پالپ دندان آسیب می رساند که در صورت عدم درمان، می تواند درد های شدید و آبسه های دهانی را برای فرد ایجاد کند. به طور کلی برخی از علائم زیر می توانند نشانه ای از نیاز به درمان ریشه دندان باشند:

درد بسیار شدید دندان در زمان غذا خوردن
ایجاد جوش روی لثه
ترک خوردگی و یا شکستگی دندان
التهاب و حساسیت لثه
سیاه شدن لثه یا پوسیدگی شدید دندان
حساسیت بیش از اندازه دندان به سرما و گرما
درد دندان پس از خوردن غذا های سفت
تیر کشیدن دندان بدون هیچ علتی
لق بودن دندان

هزینه عصب کشی دندان

برای برآورد هزینه عصب کشی دندان، فاکتور های متعددی مد نظر قرار داده می شوند. نوع تجهیزات مورد استفاده توسط دندانپزشک و همچنین میزان تخصص و مهارت او تاثیر به سزایی در هزینه نهایی درمان دارد. علاوه بر این موقعیت دندان، شدت ناهنجاری و تعداد کانال های مورد درمان، اهمیت بسیار زیادی بر هزینه درمان خواهند داشت. درمان دندان هایی که در بخش های انتهایی دندان قرار دارند، سخت تر بوده و به دقت و زمان بسیار بیشتری نیاز دارد. همچنین باید بدانید اکثر بیمه ها تعرفه ای بابت عصب کشی دندان پرداخت نمی کنند. به طور کلی برای اینکه اطلاعات لازم را پیدا کنید با دندانپزشک خود مشورت کنید و اگر دارای بیمه درمانی هستید، از تعرفه های درمانی آن آگاهی پیدا کنید.
مزایای عصب کشی دندان

در صورتی که سطح دندان دچار ترک خوردگی شود و یا حفره عمیقی در آن ایجاد شود، باکتری ها به راحتی می توانند وارد کانل دندان شده و سبب ایجاد عفونت در استخوان گردند. عفونت در استخوان با ایجاد تحلیل، باعث تورم و لق شدن دندان های اطراف می شود. هنگامی که پالپ دندان آسیب می بینند، مشکلات زیادی برای بیمار ایجاد می شود که با درد های شدیدی همراه است. بنابراین مزیت عصب کشی دندان، یک درمان فوق العاده و ضروری برای ریشه دندان می باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران