پخش عمده زعفران و هل در اراک

در مرکزی ، اراک

معرفی پخش عمده زعفران و هل در اراک

🔴 محمد ده حقی

🔹 محمد ده حقی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه پخش عمده زعفران و هل در اراک می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمد ده حقی :

✅ پخش عمده زعفران قائنات و هل اکبر اصل

✅ ارسال به سراسرکشور

و…

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس اراک، میدان امام حسین شهرک حمید خ قریشی روبروی مسجد امام حسن مجتبی

 

هل چیست؟

هل ادویه ی بومی کشورهای هند، بوتان، نپال و اندونزی است. به هل ملکه ی ادویه ها نیز می گویند و بعد از زعفران و وانیل سومین ادویه ی گران جهان است.

انواع مختلف هل چیست؟
هل سبز و هل سیاه دو نوع عمده ی این نوع ادویه می باشند.
هل سبز به عنوان هل اصلی در دنیا شناخته شده می باشد و منشا آن کشور هند بوده است. از این نوع هل را برای طعم و مزه دار کردن غذاهای شیرین استفاده می کنند. شما می توانید از این ادویه در ترکیب چای یا قهوه نیز استفاده کنید.
هل سیاه بومی هیمالیا شرقی است و بیشتر در سیکیم، نپال شرقی و بخش هایی از غرب بنگال در هند کشت میشده است. ظاهر آن قهوه ای و کمی دراز است و به عنوان طعم دهنده به غذاها و یکی از ترکیبات اصلی “گرام ماسالا” (ترکیبی از ادویه جات مختلف) است. این نوع هل برای ارزش های دارویی خود شناخته شده است – به ویژه به دلیل محتویات مغذی مانند (روغن های فرار، کلسیم، آهن و غیره).

فواید سلامتی هل چیست؟
هل به بهبود سلامت دستگاه گوارش و جلوگیری از بیماری های خاص جدی مثل سرطان کمک می کند. همچنین در درمان دیابت کمک می کند و به شما کمک می کند با افسردگی کنار بیایید.

۱- بهبود دستگاه گوارش

بر اساس یک مطالعه هندی، هل را می توان در غذاها نه فقط برای عطر و طعم بلکه برای افزایش هضم غذا استفاده می شود. با توجه به خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی هل، می تواند متابولیسم را نیز تحریک کند. هل همچنین با تحریک ترشحات اسید صفرا در معده، به هضم و سوخت و ساز چربی کمک می کند. ادویه همچنین مانع از دیگر بیماری های گوارشی مانند رفلاکس و سوزش معده، اسهال و غیره می شود.

۲- تقویت سلامت قلب

خواص آنتی اکسیدانی هل می تواند سلامت قلب را افزایش دهد. این ادویه همچنین حاوی فیبر و مواد مغذی است که می تواند به کاهش سطح کلسترول و بهبود سلامت قلب کمک کند. فشار خون را کاهش می دهد و متعادل می کند. وقتی که به سلامت قلب می رسیم، به نظر می رسد هل سیاه خیلی بهتر از پسر عموی خود هل سبز عمل می کند.
یکی از مطالعات انجام شده در بیماران مبتلا به بیماری های قلبی ایسکمی (بیماری که باعث می شود در قسمت های مختلف بدن ایجاد لخته شود) درمان های مخصوص این بیماری بعد از مصرف هل سیاه تاثیر بهتری داشته باشد.
طبق گزارشاتی که توسط دانشکده پزشکی هاروارد ارائه شده است، هل جزو خوراکی هاییست که باید به شام افراد مبتلا به بیماری های قلبی اضافه شود.

۳- کمک به پیشگیری از سرطان

۴- دارای خواص ادرارآور است

۵- کمک به بهبود افسردگی

۶- مبارزه با آسم

۷- کمک به درمان دیابت

۸- بهبود سلامت دهان و دندان

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران