ارائه خدمات پرستاری و پزشکی در منزل در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

ارائه خدمات پرستاری و پزشکی در منزل در مشهد

🔴 مجموعه خدمات پرستاری در منزل مشهد

🔹 مجموعه خدمات پرستاری در منزل مشهد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات پرستاری و پزشکی در منزل در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 ارائه کلیه خدمات پرستاری در منزل در مشهد مقدس بصورت شبانه روزی در سریع ترین زمان و بالاترین کیفیت نظیر:

کنترل دقیق علائم حیاتی (فشار خون، قند خون، اکسیژن خون و دمای بدن) بصورت رایگان
_انواع تزریقات (وریدی، عضلانی، زیرجلدی)
_انواع سرم تراپی
_پانسمان انواع زخم (دیابتی، سوختگی، زخم بستر و اعمال جراحی) توسط کارشناس زخم
_فصد خون
_سونداژ معده و مثانه
_کشیدن بخیه و باز کردن گچ
_اخذ نمونه خون و ارسال به آزمایشگاه
_اعزام پزشک و فیزیوتراپ به منزل
_انجام مشاوره و راهنمایی و آموزش

و…

 

🔸 با مدیریت کارشناس پرستاری احمد نیرومند و امید خدادادی

🔸 شماره تماس  09156985278

🔸 شماره تماس  09306766610

🔸 آدرس  خراسان رضوی،مشهد

 

مزیت خدمات ویزیت پزشک در منزل چیست؟

در روزگار قدیم پزشک هر شهر به منزل بیماران مراجعه می کرد و اقدامات درمانی لازم را به صورت اختصاصی به آنها ارائه می داد. امروزه پیشرفتهای شگفت انگیز پزشکی و تکنولوژیکی به ما امکان می دهد بیماران را بهتر و سریعتر درمان کنیم. با این حال، گاهی اوقات پیشرفت های جدید و روش مدرن انجام کارها منجر به پایین آمدن کیفیت خدمات ارائه شده به بیماران می شود.

استفاده از خدمات ویزیت پزشک در منزل مزایای زیادی به همراه دارد. در ادامه چند مورد از این مزایا اشاره شده است.

زمان انتظار در مطب هنگام استفاده از خدمات ویزیت پزشک در منزل وجود ندارد

یکی از بدترین قسمت های مراجعه به مطب دکتر نشستن در اتاق انتظار است. اگر بچه دار هستید، باید تصمیم بگیرید که این ریسک را بپذیرید که کودک شما ممکن است در اتاق انتظار کنار بیمارانی که سرفه، تب و آبریزش بینی دارند، حضور داشته باشد که خطرات زیادی در پی دارد.

همگام استفاده از خدمات ویزیت پزشک در منزل که به صورت تلفنی یا اینترنتی هماهنگی ان را انجام می دهید، از نشستن در اتاق انتظار کنار افراد مبتلا به انواع بیماری ها اجتناب می کنید. این انتخاب در شرایطی که نیاز به یک معاینه ساده دارید و یا نگران فرزند خود هستید بسیار عقلانی است.

در فصول بیماری، اتاقهای انتظار بسیار شلوغ می شوند. حتی اگر به موقع برای قرار ویزیت خود حاضر شوید، ممکن است در موعد مقرر ویزیت برنامه ریزی شده خود موفق به ویزیت پزشک نشوید. ویزیت در منزل پزشك را به خانه شما می آورد، بنابراین می توانید در راحتی و آرامش خانه خود منتظر بمانید بدون اینكه در اتاق انتظار در کنار دیگر بیماران باشید.

ویزیت در منزل راحتی شما را فراهم می کند

اگر احساس ناراحتی می کنید یا فرزند تان بیمار است، یکی از آخرین کارهایی که می خواهید انجام دهید این است که ماشین را روشن کنید و به مطب پزشک بروید. هنگامی که با خدمات پزشک در منزل خانه تماس می گیرید، کودک یا بیمار شما می تواند تا رسیدن پزشک راحت استراحت کند.

صرفه جویی در زمان و هزینه

در صورت استفاده از خدمات ویزیت در منزل می توانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید چرا که دیگر نیاز نیست به بخش اورژانس بیمارستان مراجعه کنید که هزینه زیادی در پی خواهد داشت. اگر شما هم مانند اکثر افراد باشید، ممکن است با وحشت به یک مرکز فوریت های پزشکی یا کلینیک بعد از ساعت کاری مراجعه کرده باشید، اما متوجه شده اید که هزینه زیادی باید بابت این خدمات بپردازید.

پزشک در منزل به صورت 24 ساعت شبانه روز و یک ساله سال در خدمت شما هستند، می توانند درد و نگرانی شما را بدون توجه به اینکه در چه ساعتی از روز قرار دارد، کاهش دهند و به طور بالقوه برای شما هزینه زیادی را پس انداز کنند. به عنوان یک پاداش اضافی، می توانید به جای اینکه ساعتها در اتاق انتظار بیمارستان بگذرانید، در خانه راحت باشید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران