تایپ و پیاده سازی فایل صوتی و تبدیل صوت به متن در تهران و سراسر کشور

در تهران ، تهران

معرفی مرکز تایپ و پیاده سازی فایل صوتی و تبدیل صوت به متن در تهران و سراسر کشور

🔴 فرناز دلیری

🔹 فرناز دلیری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تایپ و پیاده سازی فایل صوتی و تبدیل صوت به متن در تهران و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فرناز دلیری :

✅ کیفیتی که جای دیگر نمیابید

✅ تبدیل فایل های صوتی به متن به صورت حرفه ای به همراه علائم نگراشی و ویراستاری اولیه با بیش از ده سال سابقه

✅ به صورت تیمی فعالیت می‌کنیم در سریعترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت کار شما را تحویل خواهیم داد

و…

 

🔸 آدرس  تهران پشت دانشکده پزشکی

مزیت سفارش تایپ چيست؟

صرفه‌جویی در وقت و هزینه
شما از منزل یا محل کار خود و در هر زمانی می‌توانید سفارش تایپ اینترنتی خود را بدون نیاز به مراجعه به مراکز ارائه خدمات تایپ انجام دهید و در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

تایپ با‌کیفیت
ترجمه‌آی‌آر با استفاده از تایپیست‌های سریع، حرفه‌ای، دقیق و مسلط به برنامه‌های آفیس، ضامن کیفیت سفارشات تایپ شما است. تمامی سفارشات پس از انجام کار، توسط کارشناسان ترجمه‌آی‌آر بررسی شده و تایپی با بالاترین کیفیت ممکن در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تایپ تخصصی
در بسیاری از سفارشات فقط تسلط تایپیست به تایپ حرفه‌ای کافی نیست و تایپیست بدون آشنایی با حوزه موضوعی مورد نظر نمی‌تواند تایپی بدون اشتباه انجام دهد و ممکن است در مواجهه با تایپ متن تخصصی مثل متون ریاضی، مهندسی و … به مشکل بر بخورد. متاسفأنه استخدام تایپیست در تمامی رشته‌ها برای بسیاری از دفاتر فنی تایپ و یا کافی‌نت‌ها مقرون به صرفه نیست امّا ترجمه‌آی‌آر با استخدام تایپیست در تمامی رشته‌ها و گرایش‌ها این مشکل را حل کرده است. در ترجمه‌آی‌آر شما می‌توانید سفارش تایپ آنلاین خود را به دست متخخصین همان رشته بسپارید.

قیمت مناسب
بسیاری از سفارشات تایپ آنلاین مربوط به دانشجویان عزیز است. دانشجویان می‌توانند با قیمتی مناسب سفارشات تایپ خود را به ما بسپارند. هم‌چنین ترجمه‌آی‌آر برای تایپ‌های آنلاین در حجم زیاد نیز تخفیفات ویژه‌ای دارد.

حفظ امانت‌داری
ترجمه‌آی‌آر با برخورداری از تیمی حرفه‌ای ضامن حفظ محتوای اسناد، مقاله‌ها و سفارشات شما است.

تضمین کیفیت و تحویل به‌موقع سفارش
ترجمه‌آی‌آر با تلاش مستمر در تمامی ساعات شبانه‌روز و با بهره‌گیری از تایپیست‌های حرفه‌ای و متعدد، تحویل با‌کیفیت و به‌موقع سفارشات شما را تضمین می‌کند. با توجه به همکاری تایپیست‌های متعدد با مجموعه ترجمه‌آی‌آر، در صورت بروز مشکل در اسرع وقت می‌توانیم جایگزینی تایپیست را انجام دهیم

امکان درخواست اصلاح
در برخی از موارد بویژه در سفارشات تایپ از روی دستنویس و یا تایپ از روی فایل صوتی ممکن است مشکلاتی برای تایپیست بوجود آید. تایپیست‌های حرفه‌ای ما در خواندن دست خط‌های مختلف مهارت دارند، با این حال در صورت عدم درک واژه یا عبارتی آن قسمت را مشخص کرده و در نهایت با مشتری بررسی و تصحیح خواهند کرد. با توجه به مواردی که گفته شد امکان اشتباه در تایپ متون شما وجود ندارد، با این حال ترجمه‌آی‌آر برای جلب رضایت صد در صدی شما عزیزان گزینه‌ی درخواست اصلاح را نیز برایتان فراهم کرده است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران