مرکز ارائه انواع خدمات پرستاری و نگهداری از مریض ، کودک و سالمند در منزل و بیمارستان در سراسر کرج

در البرز ، کرج

معرفی مرکز ارائه انواع خدمات پرستاری و نگهداری از مریض ، کودک و سالمند در منزل و بیمارستان در سراسر کرج

🔴 شرکت ابریشم پاکان البرز

🔹 شرکت ابریشم پاکان البرز یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه انواع خدمات پرستاری و نگهداری از مریض ، کودک و سالمند در منزل و بیمارستان در سراسر کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت و بهره مندی از کادری مجرب و دلسوز همواره سطح رضایت مراجعین خود را در بالاترین سطح رضایتی نگه داشته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شرکت ابریشم پاکان البرز :

✅ ارائه خدمات پرستاری از سالمند و کودک

✅ همیار همدم

✅ امور منزل و آشپزی

✅ به صورت مقطعی روزانه و شبانه روزی

✅ با پرسنل مجرب و آموزش دیده

✅ همه روزه استخدام پرستار داریم

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۲۶۳۴۹۲۲۵۰۷

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۶۳۶۸۲۳۷۱

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۳۹۴۷۳۰۹۲

🔸 آدرس  کرج

مزیت استفاده از پرستار در منزل چیست ؟

1- سرعت در بهبودی و کاهش خطر ابتلا به عفونتها
مراقبت پرستاری در خانه کمک می کند تا بیمار از عفونت هایی که در بیمارستان ها در معرض آن قرار دارند محافظت شود. مراقبت پرستار در منزل می تواند به بهتر شدن و سرعت درمان بیمار به علت دور بودن از عفونت و آلودگی کمک کند.

2.هزینه بسیار کم پرستاری در منزل
بیمار ممکن است نیاز به مراقبت های ویژه ای داشته باشد . مراقبت های درمانی در بیمارستان معمولا بسیار گران تر است و امکان ندارد بیمار در یک بیمارستان در مدت زمان طولانی نگهداری شود چون از نظر هزینه مقرون به صرفه نمیباشد .

در خدمات پرستاری در منزل با استفاده از مراقبت های پزشکی حرفه ای میتوان بیمار در راحتی خانه با استانداردهای بیمارستان را مراقبت و نگهداری کرد . در هزینه ها پرستاری در منزل در مقایسه با بستری شدن در بیمارستان، بسیار مقرون به صرفه است.

3- محیط اطراف بیمار
نگه داشتن طولانی مدت بیمار در محیط بیمارستان می تواند تاثیر منفی بر سلامت روانی آنها داشته باشد. بیمارستان معمولا به دلیل محیط اطراف بیمار را از لحاظ روانی تحت فشار قرار می دهد و دیدن دائم پزشکان، پرستاران و بیماران نیز می تواند منفی باشد.

پرستاری در منزل با ارائه مراقبت های حرفه ای پزشکی در محیط آرام خانه در روند بهبودی بیمار کمک می کند. بودن در محیط گرم و دوست داشتنی خانه به آرامش ذهن و کاهش استرس بیمار کمک میکند.

4-خدمات شخصی و سفارشی
مراقبت های پزشکی در بیمارستان ها معمولا برای همه افراد یکسان است. در این مکان بیمار نمیتواند نیازهای خاص خود را داشته باشد و همین مسئله باعث میشود بیماران از محیط و امکانات بیمارستان ناراضی باشند.

ارائه مراقبت های حرفه ای در خانه به شخصی سازی و سفارشی کردن تجربه برای بیمار کمک می کند. پرستار در منزل برای هر بیمار منحصر به فرد میباشد و تمامی نیازهای بیمار را در ذهن خود نگه می دارند. زمانی که بیمار از خدمات پرستار در منزل استفاده میکند بسیار راحت تر می باشد زیرا تمام نیازهایش تامین می شود. مراقبت شخصی کمک می کند تا بیمار به سرعت بهبود یابد.

5-فعالیت های روزانه زندگی روزمره
بعضی از افراد ممکن است در انجام وظایف اساسی خود، مانند حمام کردن، نظافت، پخت و پز و تمیز کردن، مشکل داشته باشند. مراقبت حرفه ای در خانه عملکرد این فعالیت های روزمره را آسانتر می کند.متخصصان ما همچنین با انجام کارهای خانگی سبک مانند شستن لباس و پختن غذا و…. کمک می کنند تا شادی و سالمتی در زندگی تان حفظ شود.

پرستار در منزل برای کمک به بیماران درفعالیت های روزمره زندگی آموزش دیده اند. آنها به بیماران کمک می کند که احترام و شرافت خود را حفظ کنند و زندگی سالم و با کیفیتی داشته باشند.

6-مدیریت دارو
هنگامی که یک بیمار از مشکلات مختلف رنج می برد، تجویز دارو برایشان بسیار بالا میرود . زمانی که پزشکان داروهای مختلف برای مشکلات مختلف تجویز میکنند، مدیریت دارو بسیار مهم میباشد . بسیاری از افراد سالخورده هنگام مصرف داروها اشتباه می کنند و گاهی اوقات این اشتباه می تواند به مشکلات جدی بهداشتی برای بیمار منجر شود، مانند مصرف بیش از حد دارو، مخلوط کردن داروهای مضر و یا حتی از بین بردن بعضی داروها برای یک مدت طولانی. مراقبين حرفه ای برای مديريت نسخه ها و داروها آموزش داده می شوند تا اطمینان حاصل شود که بیمار کافی و صحيح مراقبت و دارو در زمان مناسب می باشد.

7.همدم و مراقب بیمار
تعامل اجتماعی برای حفظ سلامت در زندگی مهم است. پرستاران خانه نیز در نقش همراهان قابل اعتماد برای فعالیت های اجتماعی و منظم مانند خواندن، پیاده روی، غذا، بازی کردن بازی ها، فیلم ها و فعالیت های دیگر میباشند.

کمک در فعالیت ها می تواند به بیماران کمک کند تا از احساس تنهایی نکنند ؛ این مشکلات ممکن است باعث مشکلات دیگر بهداشتی نیز شود. همراه با بیمارانی که برای انجام وظایف اساسی مانند مواد غذایی، بازدید پزشکان و شبکه های اجتماعی می توانند جایزه اضافی برای بهبودی بیمار باشد.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران