انجام کلیه کارهای آسفالت ایزوگام ، قیرگونی در افسریه و سراسر تهران

در تهران ، تهران

انجام کلیه کارهای آسفالت ایزوگام ، قیرگونی در افسریه و سراسر تهران

🔴 مسعودقربانی

🔹 مسعودقربانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام کلیه کارهای آسفالت ایزوگام ، قیرگونی در افسریه و سراسر تهرانمی باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مسعودقربانی :

✅ انجام کلیه کارهای اسفالت ایزوگام قیرگونی حتی یک متر

✅ در همه ی مناطق تهران

✅ انجام کلیه کارهای لکه گیری و محوطه سازی با بهترین کیفیت

و…

 

🔸 شماره تماس 09128984351

🔸 آدرس تهران  – افسریه

 

ضرورت ایزوگام کردن ساختمان چیست؟

خسارت ناشی از نفوذ آب

روش های ضعیف و ناکارآمد نصب ایزوگام در نهایت منجر به نفوذ‌ آب به داخل سازه و آسیب شدید به کل ساختمان می شود. این امر بر ساختار کلی ساختمان و همچنین شرایط زندگی تأثیر خواهد گذاشت. رطوبت به دلیل نفوذ به فضای داخلی ساختمان و ایجاد خسارت زیاد مشهور است. این اتفاق می تواند منجر به ترک خوردن دیوارها و تغییر رنگ دیوار شود.
مزایا در آینده

ساختمانی با ایزوگام خوب (در واقع اهمیت ایزوگام خوب) در برابر تمام تأثیرات منفی ناشی از نفوذ آب مقاوم خواهد بود. ساختمانی که آسیب حداقلی ببیند مدت طولانی دوام خواهد آورد و فضای راحت و مطمئنی را برای کار و زندگی در کل دوران خود فراهم می کند.
توجیه اقتصادی

یکی دیگر از مزایای بزرگ و طولانی مدت ایزوگام بودن سقف، جلوگیری از هزینه اضافی است. گرچه ممکن است به دلیل هزینه اولیه تردد ایجاد شود، اما ایزوگام با کیفیت بالا بدون شک نتیجه دلخواه شما را خواهد داشت. اگر ساختمان شما به طور تصادفی قربانی صدمه با آب شود و قسمت های مختلف آن شروع به خراب شدن کند، تعمیر آن برای شما هزینه زیادی خواهد داشت و بسیار وقت گیر است.
مشکلات سلامتی

ساختمان های آسیب دیده از آب می توانند منجر به برخی مشکلات جدی بهداشتی و سلامتی برای کسانی که در آنجا کار یا زندگی می کنند شوند. کپک ها صورت وجود رطوبت به راحتی رشد می کنند و منجر به انتشار باکتری های مضر می شوند. در صورت استنشاق٬ این باکتری ها می تواند بسیار خطرناک باشند. علاوه بر این مشکلات سلامتی، بویی که کپک ها تولید می کنند بسیار ناخوشایند است و شرایط بدی را ایجاد می کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران