نمایندگی مجاز نصب ، سرویس و تعمیر پکیج و اسپلیت در کرج

در البرز ، کرج

معرفی نمایندگی مجاز نصب ، سرویس و تعمیر پکیج و اسپلیت در تهران

🔴 یوسف یاراحمدی

✅ تعمیرات و سرویس تخصصی انواع پکیج وکولرگازی

✅ نصب پکیج وثبت گارانتی،

✅ سرویس وتعمیرات پکیج

✅ تعویض قطعات شرکتی

✅ نصب رادیاتور

✅ نصب کولر گازی واسپیلت

✅ تعمیرات

✅ شارژ گاز

✅ سرویسهای سالیانه وجابجایی

و…

 

🔸 با مدیریت یاراحمدی

🔸 شماره تماس  09191635902

🔸 آدرس  کرج

مشکلات رایج پکیج دیواری چیست؟

چرا پکیج آب را گرم نمی کند؟
عوامل زیادی وجود دارند که می توانند در گرم نشدن آب دخیل باشند. برای مثال ممکن است که منطقه مسکونی شما دچار افت فشار گاز شده باشد و همین امر مانع از گرم شدن آب شود.

عامل دیگری که بسیار متداول نیز هست پایین بودن فشار آب خانه است. کم بودن فشار آب باعث می شود که آب کمی که وارد پکیج می شود فوراً داغ شود. همان آب اندک وقتی تمام می شود، آب سرد دوباره وارد پکیج می شود و این خاموش و روشن شدن مداوم پکیج باعث عدم ثبات آب گرم خروجی از لوله ها می شود.

اگر دائماً با مشکل کمبود فشار آب مواجه هستید بهتر است که در ساختمان خود یک پمپ آب نصب کنید تا بتوانید همیشه به آب گرم دسترسی داشته باشید.

چرا رادیاتورها خانه را گرم نمی کنند؟
گرم نشدن رادیاتورها و سرد بودن خانه مشکلی است که شما بسیار آزرده خاطر می کند. عوامل مختلفی می توانند موجب گرم نشدن رادیاتورها شوند. کم بودن فشار آب، وجود هوا در داخل لوله ها، خراب بودن دیافراگم، خراب بودن شیرها و ترموستات همگی می توانند موجب گرم نشدن رادیاتورها شوند.

برای این که بفهمید مشکل از فشار آب است یا نه باید عقربه فشار سنج زیر پکیج را بررسی کنید تا کمتر از 1 بار نباشد. اگر فشار کمتر از 1 است لازم است که فشار پکیج تنظیم شود.

اگر آب گرم قطع و وصل می شود و رادیاتورها هم سرد و گرم می شوند به احتمال زیاد مشکل از ترموستات است. در این شرایط باید به دفترچه راهنمای پکیج خود مراجعه کنید و به دنبال راه حل بگردید.

اگر هیچ راه حلی یافت نشد بهتر است با یک تعمیرکار متخصص پکیج تماس بگیرید تا مشکل را حل کند. اگر هم ترموستات سالم بود و هم فشار آب مناسب بود باید برای تعمیر پکیج خود با تعمیرکار متخصص تماس بگیرید زیرا تعمیر یا تعویض دیافراگم و شیرها احتیاج به مهارت فنی دارد.

چرا پکیج چکه می کند؟
چکه کردن پکیج یکی از مشکلات رایج این سیستم است. مهم ترین علتی که می تواند منجر به آب دادن پکیج شود نصب نادرست آن است. اگر به تازگی پکیج را نصب کرده اید ممکن است که اتصالات آن به درستی عایق بندی نشده باشند و همین مسئله موجب نشت آب از پکیج شده باشد.

این مشکل در زمان سرویس کردن پکیج هم دیده می شود اما پوسیدگی اتصالات و لوله ها هم می تواند عامل به وجود آمدن آن باشند. تا جایی که ممکن است برای حل مشکل نشت آب از پکیج از سرویسکاران ماهر کمک بگیرید.

عامل دیگری که می تواند باعث نشت آب از پکیج شود ترک خوردن یا سوراخ شدن مبدل است. معمولاً نشتی آب از پکیج باعث افت فشار سیستم می شود بنابراین بهتر است تا زمانی که تعمیرکار برسد پکیج را خاموش کنید. زمانی که مبدل موجب نشتی آب شده باشد لازم است که آن را تعویض کنید.

چرا پکیج دائماً دچار افت فشار می شود؟
گاهی اوقات با این مشکل مواجه می شوید که هر زمان به فشار سنج زیر پکیج نگاه می کنید عدد آن بسیار کم است. به صورت ایده آل فشار سنج پکیج شما باید عدد 1.5 بار را نشان دهد.

اگر فشار پکیج زیر 1 است پکیج شما نمی تواند درست کار کند. نشتی آب از سیستم، خراب شدن سوپاپ اطمینان فشار و یا هواگیری رادیاتورها همگی می توانند منجر به افت فشار سیستم شوند.

ابتدا سیستم را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آب از هیچ قسمتی از آن چکه نمی کند. اگر پکیج نشتی دارد فوراً با یک تعمیرکار تماس بگیرید، در غیر این صورت خودتان فشار سیستم را تنظیم کنید.

برای انجام این کار می توانید از دستورالعمل های نوشته شده در دفترچه راهنمای پکیج خود نیز استفاده کنید. اگر سوپاپ اطمینان تنظیم کننده فشار خراب شده است باید آن را تعویض کنید و اگر به تازگی رادیاتورها را هواگیری کرده اید مقداری آب از سیستم خارج شده است و لازم است که فشار سیستم را مجدداً تنظیم کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران