خدمات برش و کرگیری روی سقف های بتنی در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی خدمات برش و کرگیری روی سقف های بتنی در مشهد

🔴 مهدی ندایی

🔹 مهدی ندایی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات برش و کرگیری روی سقف های بتنی در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مهدی ندایی :

✅ اجرای کرگیری روی سقفهای بتنی درسایزهای مختلف جهت عبور لوله های تاسیسات.

✅ اجرای کاشت بولت ونصب صفحه پلیت داخل چاله آسانسور ونمای ساختمان.

✅ ارائه خدمات به کل کشور

و…

 

🔸 شماره تماس  09155597219

🔸 شماره تماس  09034772698

🔸 آدرس  مشهد.پل فجر.خیابان محصل شمالی.بین ۱۸ و۲۰.پلاک ۳۹۰.

 

کرگیری بتن چیست؟

کرگیری بتن در واقع به عمل جدا کردن قسمتی از میانه یک مقطع گفته می شود که در مهندسی عمران برای مقاطع متفاوتی از جمله مقاطع بتنی و آسفالتی مورد استفاده قرار می گیرد. برش‌های دایره ای شکل در دیوارها و دال‌ها، کرگیری بتن نام دارد که ممکن است به دلایل متفاوتی صورت گیرد. برای ایجاد بازشو در دیوارها و دال‌ها بنا به دلایلی از جمله عبور لوله‌ها، کابل‌های برق و تلفن و دیگر تجهیزات مورد نظر معمولا به برش‌های دایره ای شکل در محل‌های مشخص نیاز می‌باشد.

ایجاد این بازشوها برای لوله‌ها و سیم‌ها نیاز به سطوح بدون گرد و غبار و تمیزی دارند، که در گذر زمان به تجهیزات عبوری آسیبی وارد نکنند. برای محدود کردن لرزش‌ها نیز باید دقت بیشتری داشت. گاها کرگیری بتن در ساختمان‌هایی انجام می‌شود که تجهیزات حساس در آن‌ها نصب شده اند.

همچنین برای بازرسی و تحلیل وضعیت بتن موجود نیز می‌توان از کرگیری استفاده کرد. کرگیری از سطحی که در مورد آن تردید وجود دارد، امکان انجام آزمایش مقاومت فشاری را نیز می‌دهد. همینطور زمانی که در مورد لایه‌های زیر سطح، بازرسی صورت می‌گیرد، اغلب استفاده از کرگیری بتن در جهت بازیابی نمونه‌های سنگی لازم می باشد. بازرسی کامل از خواص سنگ زیر یک سازه مشخص، تقریبا همیشه یک الزام برای تحلیل فونداسیون می باشد.

کٌرگیری چیست ؟

از موارد مهم استفاده از كرگيري سوراخ کاری با دریل مغزه گیر بتن، ايجاد سوراخ در بتن در هر قطر و ضخامت براي عبور از كابل هاي برق، لوله هاي آب و گاز، تأسيسات ساختماني و… مي باشد. كرگيري جهت ايجاد سوراخ هاي دايره اي در بتن مسلح، پيش ساخته، آسفالت، آجر، بلوك سيماني، مصالح ساختمانی استفاده ميگردد.

همچنين مي توان در مناطق و مكان هايي كه قابلیت دسترسي جهت استفاده از تجهيزات ديگر برش بتن نمي باشد، با استفاده از ايجاد كرهاي پيوسته شکل های مد نظر را ايجاد کرد. اين امكان نیز وجود دارد كه در كف خيابان، پياده رو، ديوار ها، سقف، كف ساختمان ها و حتي بر روي سطوح لغزنده عمليات سوراخ كاري انجام شود.

هدف کرگیری بتن چیست؟

در هر پروژه‌ای که در آن سازه های بتنی به کار رفته باشند، به تیم و ابزار مورد نیاز خود برای کرگیری بتن نیاز خواهیم داشت. کرگیری بتن شامل ایجاد حفره هایی کاملا صاف و صیقلی بر روی دیوارها، زمین و سقف است. از این حفره ها در سازه برای اهدافی مانند عبور خطوط و سیم تلفن، لوله کشی، داکت لوله، اجرای سیستم اطفای حریق و … استفاده می شود.

هم چنین گاهی نیاز است تا قطعه‌ای از بتن جهت آزمایش برای تعیین خصوصیات متفاوت آن از بتن خارج شود که این کار هم به وسیله‌ی کرگیری بتن صورت می گیرد و به کل این پروسه آزمایشی و یا تست مغزه گیری بتن گفته می شود.

در بعضی پروژه ها احتیاج داریم تا بر روی قسمتی از بتن آزمایش انجام بشود و این آزمایش در محل قرار گیری سازه‌ ی بتن نمی تواند به درستی صورت گیرد. بنابراین باید قطعه‌ای از بتن جدا شده و به آزمایشگاه بتن برده شود تا آزمایش کرگیری بتن بر روی آن انجام شود.

در چنین شرایطی است که احتیاج می باشد تا به وسیله‌ی کرگیری بتن، قطعه‌ ای استوانه ‌ای شکل از بتن خارج شود و به آزمایشگاه تحویل داده شود تا در آن جا بتوان با آزمایش بر روی آن، به ویژگی های متفاوت کیفی و کمی آن دست پیدا کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران