بهترین چاه کنی با کلنگ طلا در اهر

در آذربایجان شرقی ، اهر

معرفی بهترین چاه کنی با کلنگ طلا در اهر

🔴 بهزاد بابایی

🔹 بهزاد بابایی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه چاه کنی با کلنگ طلا در اهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات بهزاد بابایی :

✅ چاه کنی دقیق با کلنگ طلا

✅ چاه کنی ،چاه آب ،چاه فاضلاب ،چاه ارت و …

✅ در استان آذربایجان شرقی ، شهرستان اهر

و…

 

🔸 شماره تماس  09903722564

🔸 شماره تماس  09149003632

 

حفاری چاه چیست ؟

عملی است که بر روی زمین وبه صورت قطر دایره شکل مانند تصویر زیر به عرض عموماً 60 سانتیمتر به تا 200 سانتی متر و اندازه های بیشتر برای هدف های مختلف از جمله دفع فاضلاب ، رسیدن به آب های زیر زمینی ، چاه ارت ساختمان دفع ولتاژهای اضافه و سیستم کانال هوا برای مترو و… حفر چاه جذبی یا آب باران یا چاهک هایی به صورت عموماً استوانه ای و در مواردی مربع شکل به سمت داخل زمین حفاری می گردد را حفاری چاه جذبی یا حفر چاه می گویند.

در ادامه بیشتر با انواع چاه ها از جمله نحوه حَفر چاه جذبی و حَفر چاه آب باران و طرز صحیح حفاری چاه فاضلاب و دستمزد حفر چاه آشنا می شویم.

حفر چاه فاضلاب
حفر چاه جذبی
حفاری چاه آب
حفاری میله چاه
حفر چاه آب باران
کندن چاه فاضلاب
چاه ارت

نحوه محاسبه اندازه چاه فاضلاب
جنس زمین منطقه شما و تعداد نفرات نشان دهنده اندازه چاه جذبی فاضلاب چه مقدار باشد. جنس زمین را به چند دسته تقسیم می کنند اما عموماً به دو قسمت شنی و غیر شنی تقسیم می کنند ، در زمین های شنی چاه فضلاب در مدت زمان دیرتری پر می شود خاک روند تند تری برای جذب آب دارد و در زمین های غیر شنی و دژ که جذب آب کمتری دارد وچاه ها در این زمین زود تر پر شده که به تخلیه چاه نیاز دارد. متراژ حفاری چاه در زمین های سفت و غیر شنی باید بیشتر از چاه شنی باشد.

حفر چاه فاضلاب
حفر چاه فاضلاب برای دفع آب حفاری می شود. از جمله فاضلاب و آب باران ، انجام این کار در زمین های شنی به دلیل جذب سریع آب نسبت به غیر شنی عمر بالاتری دارد اما به دلیل اینکه مواد جامد ، چربی آشپزخانه ، مو و …به درون چاه می روند. این نوع زمین ها نیز به تخلیه چاه نیاز پیدا خواهند کرد.

حفر چاه جذبی
چاه جذبی چیست
تاثیر خاک به قیمت آن در حفر چاه جذبی و میله چاه نسبت به جنس زمین تا به خاک مناسب برسیم.

زمین شنی: این جنس خاک دارای جذب آب بسیار بالایی می باشد و آب به راحتی در آن نفوذ میکند.
زمین خاک رسی: این زمین آب را در خود نگه میدارد و مانع دفع آب می شود و این نوع زمین خود به دو نوع زمین بسیار سفت و بسیار ریزشی دسته بندی میکنند.
زمین سنگی: این نو زمین دارای قلوه سنگ های بزگ می باشد و معمولاً حفاری بسیار زمان بر می باشد.
حفر چاه آب باران
حفر چاه آب باران باید جدا از چاه های دیگر ساختمان باشد این نوع چاه که مقنی حفار چاه آب باران حفاری می کند باید فقط آب باران پشت بام و آب باران و شستشوی حیاط و پارکینگ به داخل چاه آب باران برود و با دفع آب به لایه های زیرزمینی باعث تقویت آن لایه ها می شود.

میله چاه
به آن قسمت از چاه که به طور عمودی نسبت به سطح زمینی که کنده می شود میله چاه می گویند متراژ حفاری میله چاه بستگی به نوع جنس لایه های خاک مناطق مختلف مکان حفاری و چند مورد دیگر می باشد.

حفر چاه میله
هنگام حفاری میله باید کاملا به سمت پایین شاقولیی بوده و انحراف نداشته باشد. باید جای پا در جداره چاه پیش بینی شود تا بتوان وارد چاه شد و یا از آن خارج شد. درصورت امکان بهتر است عمق میله چاه بین 8 تا 16 متر اختیار شود البته نسبت به جنس زمین و ساختمان تا چاه هنگام ایجاد انبار در تحمل نیروهای وارده ، مقاوم تر بوده و در صورت ریزش احتمالی ، خطر کمتری را ایجاد نماید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران