تعمیرات تخصصی بردهای لوازم خانگی و الکترونیکی در همدان

در همدان ، همدان

معرفی تعمیرات تخصصی بردهای لوازم خانگی و الکترونیکی در همدان

🔴 رضا کاظمی عندلیب

🔹 رضا کاظمی عندلیب یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات تخصصی بردهای لوازم خانگی و الکترونیکی در همدان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات رضا کاظمی عندلیب :

✅ تعمیر تخصصی انواع بردهای لوازم خانگی

✅ یخچال، پکیج ،لباسشویی،کولرگازی و …

✅ با قیمت مناسب

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۶۵۴۷۷۳۹۰

🔸 شماره تماس  ۰۹۹۲۵۵۸۹۶۵۴

🔸 آدرس  همدان .میدان رسالت ۱۸ متری زرین

 

برد ماشین لباسشویی چیست ؟

برد ماشین لباسشویی مانند مغز در بدن انسان می‌باشد. همانگونه که مغز یک فرد، تمام اعمال و رفتار او را کنترل می‌کند، برد لباسشویی نیز اعمال دیگر قسمت‌های دستگاه را کنترل می‌کند و همان قدر که مغز یک انسان اهمیت دارد، این قطعه نیز مهم می‌باشد. هرچه لباسشویی‌ها پیشرفته‌تر می‌شوند، نشان‌دهنده‌ی این است که از بردهای تخصصی‌تر و به روزتری در آن‌ها استفاده شده و همان طور که گفتیم، از جمله مهم‌ترین فکتورها در رتبه‌بندی لباسشویی‌ها می‌باشد.

وظیفه اصلی این قطعه کنترل دیگر قسمت‌ها است. در نظر بگیرید، زمانی که دکمه استارت ماشین را فشار می‌هید، فرمان شروع فعالیت از سمت برد به دیگر قسمت‌ها ارسال می‌شود. نوع برنامه‌ی شستشوی مشخص شده از طریق فشار دادن دکمه توسط شما، از طریق برد کنترل می‌شود. با توجه به برنامه‌ مورد نظر، برد تصمیم می‌گیرد که شستشو تا کی ادامه پیدا کند، کی مرحله آبکشی آغاز شود و چه زمانی دستگاه خاموش شود. پس همان طور که می‌بینید این قطعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و اگر مشکلی برای آن پیش آید، به طور کلی عملکرد دستگاه مختل شده و حتی ممکن است اصلاً روشن نشود.

علائم خرابی برد ماشین لباسشویی

همان طور که گفتیم، اهمیت این قطعه به قدری بالا است که وجود کوچک‌ترین مشکلی در آن، سبب می‌شود تا عملکرد کلی دستگاه با اختلال مواجه شود. در این قسمت علائمی که نشان‌دهنده خرابی این قطعه می‌باشند را معرفی می‌کنیم.

اجرای اشتباه برنامه شستشوی تعیین شده. یعنی برنامه‌ای که شما برای شستشوی لباس‌ها مشخص کرده‌اید انجام نشده و برنامه‌ی دیگری آغاز می‌شود. همان طور که گفتیم کنترل برنامه‌های شستشو برعهده برد ماشین لباسشویی است و خرابی آن سبب مشکل در اجرای برنامه‌ها می‌شود.
یکی دیگر از نشانه‌های خرابی برد لباسشویی، خراب شدن پنل دستگاه و کار نکردن آن می‌باشد.
حتی گاهی مواقع، پنل به طور کلی خاموش می‌شود.
خاموش شدن ناگهانی دستگاه در حین شستشوی لباس‌ها از دیگر نشانه‌های خرابی برد می‌باشد.

در صورت بروز و مشاهده هر کدام از علائم بالا، دستگاه را فوراً از برق بکشید و با یک تکنسین ماهر تماس بگیرید.

دلایل خرابی برد ماشین لباسشویی

یک برد از تعداد زیادی خازن و فیوزهای حساس تشکیل شده که خرابی هر کدام از آن‌ها، سلامت برد را به خطر خواهدانداخت. این عوامل در ادامه معرفی شده‌اند.

خازن‌ و فیوزها جز قطعات الکتریکی لباسشویی محسوب می‌شود که سروکار آن‌ها با برق است. چنانچه نوسانی در جریان برق پیش آید، سبب اتصالی در خازن یا فیوزها می‌شود که نتیجه آن سوختن برد می‌باشد.
قسمت‌های الکتریکی باید از هرگونه تماسی با آب، دور باشند و وظیفه این کار برعهده قطعات دیگری می‌باشد. چنانچه این قطعات نتوانند به هر دلیلی وظیفه خود را به درستی انجام دهند و آب وارد لباسشویی شود، سیم‌پیچی داخلی اتصالی کرده و به برد آسیب می‌رساند. در نتیجه ورود آب به داخل دستگاه را می‌توان علت سوختن برد لباسشویی دانست.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران