طراحی لوگو و ثبت برند تجاری در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی طراحی لوگو و ثبت برند تجاری در مشهد

🔴 محمد اسدی (چپ دستِ نقاش)

🔹 محمد اسدی (چپ دستِ نقاش) یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی لوگو و ثبت برند تجاری در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمد اسدی (چپ دستِ نقاش) :

✅ طراحی لوگو و ثبت برند تجاری

✅ طراحی لوگو

✅ طراحی ست اداری

✅ طراحی هویت بصری

✅ طراحی آیکون

✅ طراحی و چاپ کارت ويزيت

✅ بعد از اتمام لوگو تمامی هزینه های طراحی چاپ رایگانه

✅ طرف قرارداد با 18 چاپخونه بزرگ کشور..

و….

 

🔸 شماره تماس 09031424305

🔸آدرس مشهد

اهمیت طراحی لوگو چیست ؟

اگر به تازگی کسب و کاری را راه‌اندازی کرده‌اید؛ ممکن است برای شما نیز این سؤالات به وجود آمده باشد که چرا باید برای طراحی لوگوی کسب و کارتان هزینه کنید؟ آیا طراحی لوگو نقش مهمی در توسعه کسب و کارتان دارد؟ یا به عبارتی ساده‌تر اهمیت طراحی لوگو چیست؟ معمولاً طراحی لوگو آخرین چیزی است که صاحبان کسب و کارهای جدید و نوپا به آن فکر می‌کنند. با این حال بهتر است بدانید که طراحی لوگو نقش بسیار مهمی در معرفی کسب و کارتان دارد و برای این که بتوانید در انجام تبلیغات برندتان موفق عمل کنید، به یک لوگوی اختصاصی احتیاج دارید؛ بنابراین به شما توصیه می‌کنیم که حتی قبل از آغاز فعالیت کسب و کارتان زمان و هزینه کافی را برای طراحی لوگو اختصاص دهید؛ زیرا لوگو تنها یک علامت تجاری نیست بلکه برند شما به وسیله لوگو به مخاطب معرفی می‌شود و در ذهن او باقی می‌ماند. در واقع شما برای معرفی برندتان در هر جایی به لوگو احتیاج دارید. به عنوان مثال علامت تجاری شما باید بر روی کارت ویزیت، وب‌سایت، شبکه‌های اجتماعی و… مورد استفاده قرار بگیرد به همین دلیل است که اهمیت طراحی لوگو برای کسب و کارهای مختلف بسیار زیاد است.

لوگو نشان‌دهنده هویت برند شماست!

بیشتر افراد برندهای معروف را با مشاهده لوگوی آن‌ها می‌شناسند؛ بنابراین شما نباید اهمیت طراحی لوگو را برای توسعه و پیشرفت کسب و کارتان نادیده بگیرید. در واقع لوگو این امکان را برای شما به وجود می‌آورد که مخاطبانتان در یک لحظه بتوانند محصولات یا خدمات شما را با دیدن نشان تجاری کسب و کارتان بشناسند. زمانی که این اتفاق برای برند شما بیفتد یعنی طراحی لوگو بسیار موفقیت‌آمیز بوده است. نکته دیگری که بهتر است درباره طراحی لوگو به آن توجه داشته باشید، سادگی و در عین حال متمایز بودن لوگو است.

لوگو یا نشان تجاری کسب و کار شما باید طوری طراحی شود که نشان‌دهنده هویت برندتان باشد و افراد بتوانند در یک نگاه محصولات یا خدمات کسب و کارتان را از دیگران تشخیص بدهند. جالب است بدانید که نتایج برخی از تحقیقات نشان می‌دهد که اکثر مردم حافظه بصری بسیار قوی‌تری نسبت به حافظه شنیداری دارند. به این صورت که بسیاری از مردم تصویری را که قبلاً مشاهده کرده‌اند را نسبت به چیزی که شنیده‌اند، بهتر و سریع‌تر به یاد می‌آورند به همین دلیل طراحی یک لوگوی ساده و زیبا می‌تواند تأثیر بسیار چشم‌گیری در افزایش مشتریان و وفاداری آن‌ها نسبت به محصولات یا خدماتتان داشته باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران