تکنسین تعمیرات پکیج و داکت اسپلیت لوازم حرارتی و برودتی در کرج

در البرز ، کرج

معرفی تکنسین تعمیرات پکیج و داکت اسپلیت لوازم حرارتی و برودتی در کرج

🔴 نادر عباسی

🔹 نادر عباسی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تکنسین تعمیرات پکیج و داکت اسپلیت لوازم حرارتی و برودتی در کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات نادر عباسی :

✅ تعمیرات تخصصی پکیج کولر گازی داکت اسپیلت

✅ تعمیرات تخصصی انواع پکیج در تمامی برندهای ایرانی و خارجی

✅ تعمیرات تخصصی انواع برد پکیج و کولر کازی

✅ تعمیرات تخصصی و سرویس سالیانه انواع داکت و اسپیلت

✅ در محدوده استان البرز

و…

 

🔸 شماره تماس ۰۹۱۹۲۶۱۶۴۰۶

🔸 شماره تماس ۰۹۱۰۹۳۱۱۰۵۷

🔸 آدرس  کرج خیابان شهید بهشتی خیابان شهربانی

 

علائم خرابی برد کولر گازی و اسپلیت چیست؟

روشن نشدن کولر گازی
کار نکردن کمپرسور ( خنک نکردن دستگاه )
کم شدن خنک کنندگی کولر گازی
نمایش دادن ارور های مرتبط با خرابی برد روی صفحه نمایش دستگاه
خاموش شدن ناگهانی دستگاه
روشن نشدن دستگاه توسط کنترل از راه دور
وجود برق در بدنه ی دستگاه
وجود سرمای بیش از حد توسط کولر گازی
کار کردن فن و کمپرسور، اما عدم خنک کنندگی توسط دستگاه
کار نکردن کمپرسور
کار نکردن فن
کار نکردن ریموت دستگاه

علل خرابی برد کولر گازی و اسپلیت :

نوسانات برق ساختمان
نصب نا درست دستگاه
استفاده نا مناسب از کابل
عدم سرویس به موقع
سیم کشی نا مناسب

نوسانات برق ساختمان

نوسانات برق و کم و زیاد شدن ولتاژ، می تواند به هر قطعه ای در کولر گازی آسیب برساند. نوسانات برق می تواند باعث افزایش ولتاژ یا افت ولتاژ شود، که به این حالت دو فاز شدن برق شهر می گویند. از آن جایی که برد، قطعه ای می باشد که به صورت مستقیم با برق در ارتباط می باشد، بنابراین در صورتی که برق منزل دچار نوسانات شود، ممکن است باعث شود تا برد آسیب ببیند.
نصب نا درست دستگاه

یکی دیگر از مواردی که می تواند باعث سوختن برد الکترونیکی دستگاه شود، نصب اشتباه خود دستگاه و نصب نا درست سیم های رابط بط بین پنل و کندانسور و رعایت نکردن نکات ایمنی هنگام نصب، توسط تکنسین می باشد. به عبارتی اگر این سیم ها و اتصالات، به اشتباه نصب شوند می تواند باعث خرابی دستگاه و خرابی برد شوند. بنابراین، تکنسینی که کولر گازی شما را نصب می کند، باید مهارت و تخصص کافی را داشته باشد.
استفاده نا مناسب از کابل

استفاده نا مناسب از کابل ها نیز می تواند منجربه سوختن کابل ها شود. این اشتباه اصولا بخاطر خطای تکنسین یا نصاب کولر گازی رخ می دهد. بنابراین تکنسین مورد نظر باید فردی با تجربه باشد. زیرا رعایت نکردن چنین نکاتی باعث می شود تا مشکلاتی مثل سوختن برد را در بر داشته باشد و باعث به وجود آوردن خسارت زیادی گردد.
عدم سرویس به موقع

یکی از مهم ترین مواردی که ممکن است باعث سوختن برد دستگاه شود، عدم توجه به سرویس به موقع دستگاه می باشد. سرویس دستگاه یک کار ساده و کم هزینه می باشد، که اگر به طور مرتب به صورت سالانه انجام شود، از بسیاری از مشکلات در کولر گازی اسپلیت شما جلوگیری می کند. همچنین باعث بهبود عملکرد دستگاه و افزایش طول عمر دستگاه می شود و هزینه های برق مصرفی نیز تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می کند. در سرویس کولر گازی در صورت وجود نوسانات برقی، تکنسین متوجه ی این موضوع می شود و مشکل را بر طرف می کند، همچنین هنگام سرویس دستگاه، کمپرسور و تمامی اجزای کولر بررسی می شوند و در صوت آسیب دیدگی تعمیر و یا تعویض می شوند.
سیم کشی نا مناسب

سیم کشی نا مناسب، می تواند باعث خراب شدن سایر اجزای کولر گازی اسپلیت شما شود، در صورتی که سیم کشی دچار مشکل شده باشد، ممکن است باعث خرابی برد دستگاه شما نیز شود. گاهی اوقات تکنسین ها بخاطر استفاده از سیم های نا مناسب و اشتباه می توانند باعث سوختن برد دستگاه شوند. به عبارتی به خاطر داغ شدن بیش از حد سیم ها و اتصالات این سیم ها به هم می تواند منجربه سوختن کولر گازی شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران