اجاره و تعمیرات لیفتراک آمیری در کاشان

در اصفهان ، کاشان

معرفی اجاره و تعمیرات لیفتراک آمیری در کاشان

🔴 مجموعه لیفتراک آمیری

🔹 مجموعه لیفتراک آمیری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجاره و تعمیرات لیفتراک در کاشان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه لیفتراک آمیری :

✅ تعمیرات لیفتراک آمیری

✅تعمیر انواع لیفتراکهای ایرانی و خارجی بنزینی ،گاز سوز و دیزلی در تناژهای مختلف

✅خرید و فروش انواع لیفتراک

✅اجاره لیفتراک از ۱تن تا ۱۰ تن

و…

 

🔸 با مدیریت سید اباذر آمیری

🔸 شماره تماس ۰۹۱۳۱۶۳۲۹۱۹

🔸 شماره تماس ۰۹۲۱۷۴۴۰۵۲۹

🔸 آدرس کاشان بلوار قطب راوندی روبروی کوچه حکمت ۷۱ ‌تعمیرگاه آمیری

 

رایج‌ترین مشکلات لیفتراک چیست؟

رایج‌ترین مشکلات لیفتراک عبارت است از:

فرمان معیوب
مشکلات بلند کردن
لاستیک‌های فرسوده
دستگاه‌های برقی و مشکل شروع
مشکل شمعک

1. فرمان معیوب

فرمان لیفتراک شما به دلایل مختلف ممکن است درست کار نکند. این می‌تواند به دلیل پایین بودن سطح انتقال سیال فرمان باشد که باعث می‌شود، فرمان به اندازه کافی سریع تغییر نکند. در صورت بروز این مشکل کافی است مایعات را بالا برده یا تغییر دهید. یکی دیگر از دلایل فرمان معیوب چرخ دنده‌های فرسوده در لیفتراک شما است. این امر نیاز به توجه فوری از نظر تماس با سرویس دهنده و تعمیرکار لیفتراک حرفه‌ای دارد و قبل از وخیم‌تر شدن مشکلات، دستگاه را به طور کامل به آن دسترسی دارید، زیرا چگونگی تعمیرات لیفتراک لودر کاری تخصصی است و به مهارت نیاز دارد.

2. مشکلات بلند کردن

مشکلات بلند کردن معمولا مشکلات هیدرولیکی را تعیین می‌کنند به این معنی که سطح مایع هیدرولیک کم است. هرچه سطح مایعات پایین‌تر باشد، افزایش لیفتراک، افتادن، کج شدن و یا پاسخ دادن به سایر حرکات دکل، سخت‌تر خواهد بود. اولین اقدام این است که اطمینان حاصل شود که لیفتراک حاوی مقدار کافی مایع هیدرولیک برای عملکرد است. اگر مشکل نشت جدی روغن در سیلندر آسانسور و شیب است، باید فورا آن را توسط یک متخصص بررسی کنید.

اگر سطح مایع درست است و مشکلات هنوز باقی مانده است، بررسی کنید که آیا دستگاه‌های هیدرولیک و فیلترهای پمپ از بین رفته‌اند؟ در این حالت، تمیز کردن ساده دستگاه کافی است تا لیفتراک دوباره کار کند و برای تعمیر لیفتراک لودر نیازی نیست کاری غیر از تمیز کردن دستگاه انجام دهید.
3. لاستیک‌های فرسوده

مانند همه اتومبیل‌ها وکامیون‌ها، لاستیک لیفتراک در یک زمان فرسوده می‌شوند. لاستیک‌های کاری بر عملکرد لیفتراک شما تاثیر منفی می‌گذارند و باعث می‌شود این کار ناامن شود. از این رو، به جای تعویض تایر، لازم است که لاستیک‌های خود را مرتباً چک کنید و در صورت لزوم آن‌ها را تعویض کنید
4. دستگاه‌های برقی و مشکل شروع

هرچند وقت یکبار لیفتراک شروع نمی‌شود. اولین جایی که می‌توانید باتری را بررسی کنید و همچنین بررسی کنید که آیا باتری شارژ کافی دارد یا در شرایط کار مناسب است؟ اگر باتری علت آن نیست، بررسی کند که دستگاه دارای خنک‌کننده کافی است یا خیر. عیب یابی مشکلات عمومی لیفتراک برقی کاری تخصصی است. خنک‌کننده کافی باعث افزایش بیش از حد لیفتراک می‌شود که منجر به خاموش شدن دستگاه می‌شود. توجه به سیستم خنک‌کننده لیفتراک مهم است که آسیب‌های دستگاه و خرابی را به حداقل برساند.
اگر لیفتراک هنوز بعد از حضور در باتری و خنک‌کننده شروع نشود، ممکن است نقص‌های الکتریکی و مشکلات جدی‌تری وجود داشته باشد. بهتر است لیفتراک خود را توسط یک متخصص سرویس و تعمیر کار واجد شرایط بررسی کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران