تعمیرات انواع یخچال فریزر در اراک

در مرکزی ، اراک

معرفی تعمیرات انواع یخچال فریزر در اراک

🔴 علی پارسا

🔹 علی پارسا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات انواع یخچال فریزر در اراکمی باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات علی پارسا :

✅ تعمیرات انواع یخچال فریزر درمحل

✅ دراسرع وقت با نازلترین قیمت پایین و باضمانت

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۹۷۲۱۱۳۶۴

🔸 آدرس  مرکزی،اراک

 

مهمترین علت خراب شدن یخچال چیست؟

 

خراب شدن یخچال ناشی از علل و عوامل مختلفی ایجاد می گردد. تشخیص دقیق و عیب یابی به موقع مشکلات فنی یخچال علاوه بر افزایش طول عمر دستگاه، برای مصرف کننده از نقطه نظر اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشد.

۱. معیوب شدن موتور یخچال

موتور یکی از بخش های مهم و کلیدی موجود در ساختار یخچال فریزر به شمار می رود. کمپرسور یا موتور یخچال وظیفه انجام فرآیند سرمادهی و خنک سازی محفظه داخلی دستگاه را عهده دار می باشد. بدون وجود این قطعه عملا کارکرد و عملکرد یخچال مقدور نمی شود.

این قطعه در قسمت پشت و پایین یخچال قرار گرفته و به رنگ مشکی می باشد. بر همین اساس، یکی از دلایل و علت خراب شدن یخچال به معیوب شدن قطعه موتور مربوط می شود. روشن نشدن و یا خاموش شدن یکباره یخچال، حکایت از معیوب شدن و خرابی موتور دستگاه دارد. در صورت بروز این مشکلات می بایست نسبت به تعمیر یا تعویض موتور اقدام نمایید..
۲. خرابی ترموستات

یکی دیگر از دلایل خراب شدن یخچال ناشی از خرابی و بروز مشکل در قطعه ترموستات دستگاه می شود. ترموستات دمای محفظه داخلی یخچال را تنظیم می نماید. این قطعه با ارسال فرمان به کمپرسور، روشن و خاموش شدن آن را مدیریت می کند. در صورت خرابی ترموستات این چرخه دچار اختلال شده که نتیجه آن کارکرد و عملکرد نادرست یخچال می باشد.
۳. کمبود گاز مبرد از مهم ترین علت های خرابی یخچال

علت خراب شدن یخچال می‌تواند به دلیل کمبود و تخلیه گاز خنک کننده دستگاه باشد. تخلیه یا کمبود مایع خنک کننده یخچال سبب کار نکردن یا روشن نشدن دستگاه می شود. گاز خنک کننده با جریان پیدا کردن در سیم پیچ های تبخیرکننده، هوای خنک را به محفظه داخلی، به منظور حفظ کیفیت مواد غذایی انتقال می دهد.

۴. کثیف شدن کویل های کندانسور

در صورت کثیف شدن کویل هایی کندانسوری که در پشت یخچال وجود دارد ممکن است گرما به درستی از بین نرود و این موضوع باعث خنک نکردن یخچال و عملکرد نامناسب آن شود. در بعضی مواقع این امر باعث از کار افتادن یخچال خواهد شد.
۵. روشن نشدن خازن های یخچال

در صورتی که خازن های یخچال با مشکل روبه رو شده و روشن نشوند چرخه تبرید یخچال شروع نشده و این امر باعث می شود یخچال به خوبی کار نکند در برخی مواقع با خراب شدن خازن ها یخچال حتی روشن نمی شود.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران