بهترین مرکز فروش انواع نهال انگور یک ساله تا پنج ساله در عجب شیر و سراسر کشور

در آذربایجان شرقی ، عجب شیر

معرفی بهترین مرکز فروش انواع نهال انگور یک ساله تا پنج ساله در عجب شیر و سراسر کشور

🔴 ابوالفضل دوستی گاوگانی

🔹 ابوالفضل دوستی گاوگانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش انواع نهال انگور یک ساله تا پنج ساله در عجب شیر و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات ابوالفضل دوستی گاوگانی :

✅ فروش انواع نهال انگور یک ساله تا پنج ساله مرغوب

✅ ۲۴ نوع از انواع نهال انگور قابل کاشت در تمام فصول سال

✅ انواع نهال انگور بی دانه ، ترکمن ، شانی سیاه ، عسگری بی دانه ، کندری قرمز ، فخری سیاه و سفید ، الحقی ، صاحبی تاکستان ، خلیلی و ……

✅ ارسال به سراسر کشور

و…

 

🔸 شماره تماس  09146512115

🔸 آدرس  آذربایجان شرقی عجب شیر

 

انواع درخت انگور چیست؟

درخت انگور گونه‌های مختلفی دارد که به برخی از آنها اشاره خواهیم نمود در ادامه نیز همراه ما باشید.

انگور بیدانه:

همانطور که از نام این انگور پیداست بدون دانه است که خود دارای ارقام مختلفی است. طعم فوق‌العاده شیرینی دارد و بسیار آبدار و گوشتی است که از آن برای تازه خوری، تهیه آبمیوه و همچنین کشمش استفاده می‌کنند. این نوع انگور در دو رنگ سبز مایل به زرد و قرمز است. به صورت گرد و کروی است.

انگور عسگری:

انگور عسکری نوعی انگور به رنگ سبز مایل به زرد است که به صورت گرد، کروی و کمی کشیده‌تر از انگور بیدانه است. از این نوع انگور بیشتر برای تهیه آبغوره، غوره شور، تهیه شیره و کشمش استفاده می‌کنند. طعم شیرینی دارد.

انگور ریش بابا:

انگور ریش بابا نوعی انگور بزرگ نسبت به سایر گونه‌ها است که در دو رنگ قرمز و زرد رشد می‌کند. از انگور ریش بابا برای تازه خوری، تهیه آبغوره، شیره انگور و کشمش استفاده می‌کنند. بسیار گوشتی است و به صورت کشیده است که قسمت انتهایی آن باریکتر از قسمت ابتدایی آن است. در مرکز انگور ریش بابا چند عدد دانه قرار دارد که خوراکی است و خواص زیادی دارد به همین دلیل با دانه آن را مصرف می‌کنند.

انگور شانی:

شانی نوعی انگور گرد و کروی شبیه انگور بیدانه است با این تفاوت که کمی از آن بزرگتر است. در دو رنگ سیاه و قرمز تیره است و طرفداران زیادی دارد. طعم شیرینی دارد. از انگور شانی بیشتر برای تازه خوری استفاده می‌شود. خواص بسیاری دارد. نسبت به سایر گونه‌ها سریع تر رشد می‌کند. در درون این نوع انگور تعدادی دانه خوراکی قرار دارد. پوست ضخیمی دارد.

انگور سیاه:

همانطور که از نامش پیداست به رنگ سیاه است، بیشترین شباهت را به انگور شانی دارد. به صورت گرد و کروی است. سایز این نوع انگور به اندازه فندق است. دارای چند عدد دانه است که خوراکی است. بسیار گوشتی است.

انگور رویال پاییزی:

انگور رویال پاییز به صورت گرد، کروی و کشیده است که بدون دانه است. به رنگ سیاه مایل به قرمز است. طعم به نسبت شیرینی دارد. استفاده‌های مختلفی از آن می شود.

انگور قرمز تیره:

از انگور قرمز تیره برای تازه خوری و همچنین تهیه کشمش مویز استفاده می‌کنند. طعم شیرینی دارد. به صورت گرد و کروی و همانطور که از نامش پیداست به رنگ قرمز تیره است.

انگور سیاه موناکو:

انگور سیاه موناکو برخلاف نامش به رنگ قرمز و در سایز درشت رشد می‌کند. از این نوع انگور برای تهیه کشمش استفاده می‌کنند. پوست آن نازک است و برای تازه خوری مناسب است. بسیار گوشتی و آبدار است.

انگور برونکس:

انگور برونکس به صورت کشیده شبیه انگور ریش بابا است ولی طعمی متفاوت از آن را دارد. رنگ این نوع انگور ترکیبی از سبز و قرمز است.

انگور کاردینال:

انگور کاردینال نوعی انگور شیرین است که طعم دلچسبی دارد. به رنگ قرمز و به صورت گرد و کروی شکل است. پوست ضخیم ولی درعین‌حال شکننده‌ای دارد. در قسمت گوشتی این گیاه تعدادی دانه وجود دارد. طعمی شبیه به گیلاس دارد.

انگور کونکورد:

انگور کونکورد نوعی انگور شبیه انگور شانی و انگور سیاه است که به رنگ بنفش مایل به سیاه است. پوست آن به راحتی از قسمت گوشتی آن جدا می‌شود. برای تهیه آبمیوه و همچنین ژله مناسب است.

انگور موسکات:

این نوع انگور شبیه انگور عسگری است و به رنگ سبز تا بنفش است. طعم دلچسبی دارد از این نوع انگور برای تهیه نوشیدنی و تازه خوری استفاده می‌کنند.

انگور ریسلینگ:

نوعی انگور براق به شمار می رود که پوست براقی دارد. برای تهیه نوشیدنی مناسب است، طعم دلچسبی دارد و بسیار خوشمزه است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران