نمایندگی تعمیر انواع لوازم خانگی در تهران

در تهران ، تهران

معرفی نمایندگی تعمیر انواع لوازم خانگی در تهران

🔴 مرکز تعمیر لوازم خانگی پیشدادکار

🔹 مرکز تعمیر لوازم خانگی پیشدادکار از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در تهران، با سابقه‌ای درخشان در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ماشین ظرفشویی، تعمیر یخچال فریزر،مایکروفر،تلویزیون و… در کنار شماست.

🔹 برند ابسال،سامسونگ،الجی،دوو،الکترواستیل،پاکشوما،بوش وتمام برندهای اروپایی ، آمریکایی وکره ای

🔹 برای تعمیر لوازم خانگی خود کافی است با شماره تلفن های موجود درسایت تماس بگیرید.

 

🔸 شماره تماس 02126317403

🔸 شماره تماس 09124704598

🔸آدرس تهران

علت سرد نکردن و گرم شدن داخل یخچال چیست؟

تنظیم نبودن دمای یخچال علت گرم بودن و خنک نکردن یخچال

گاهی علت سرد نکردن یخچال و یا علت یخ نزدن فریزر، خرابی قطعه و معیوب بودن چیز خاصی نیست و صرفا ایراد از تنظیم نبودن دمای دستگاه است. اگر از یخچال فریزرهای قدیمی استفاده می کنید، تنظیم دما به کمک ترموستات های ولومی و در مدل های جدیدتر، به کمک کلیدها و صفحه دیجیتال انجام می شود. بر طبق آنچه که اشاره شد در فصول سرد و گرم سال از تنظیم بودن دما یا درجه یخچال خود مطمئن شوید.

وجود مانع بر سر راه گردش هوا دلیل گرم شدن داخل یخچال

در داخل یخچال فریزرها از دریچه های هوایی و فن هایی استفاده شده که وظیفه به جریان انداختن و گردش هوا در داخل محفظه یخچال را برعهده دارند. طبیعتا اگر بسته های حجیم و بزرگ وسایل و مواد غذایی را در مقابل این فن ها و دریچه ها قرار دهید، گردش هوا به درستی اتفاق نیوفتاده و سبب یکنواختن نبودن دمای داخل یخچال می شود که این مورد می تواند علت خنک نکردن یخچال شما باشد. همچنین این مورد یک دلیل سرد نکردن قسمت بالای یخچال فریزر نیز می باشد.

مقدار زیاد مواد غذایی در داخل یخچال دلیل خنک نکردن یخچال

اگر مواد غذایی بسیاری را در داخل یخچال قرار دهید، به طوری که از ظرفیت مجاز آن بیشتر شود و مواد به صورت فشرده و روی هم کیپ شده قرار بگیرند، گردش هوای سرد در داخل دستگاه ممکن نبوده و به کمپرسور فشار وارد می شود که ممکن است نتواند پاسخگوی این میزان از مواد غذایی و کاهش دمای آن ها باشد، درنتیجه باعث گرم شدن داخل یخچال خواهید شد. بر اساس دفترچه راهنما و با توجه به ظرفیت یخچال فریزر خود در درون آن وسایل بگذارید تا تحمیل بار اضافی به یخچال شما علتی برای سرد نکردن یخچال به اندازه لازم نشود.

گرم شدن داخل یخچال به علت ایراد درب

در صورتی که قفل درب یخچال معیوب باشد و درب دستگاه به درستی بسته نشود، دمای داخل آن نمی تواند پایدار بماند و با خروج هوای سرد شاهد گرم شدن داخل یخچال خواهید بود. همچنین یکی از مهمترین مواردی که حتما باید از درستی کارکرد آن مطمئن شوید، واشر یا لاستیک دور درب یخچال است.

اگر لاستیک درب یخچال کنده یا پاره شده، شل شده و یا از درب جدا شود، به گونه ای که اجازه ورود هوای گرم بیرون را به داخل یخچال بدهد، مشکلات بسیاری از جمله خنک نکردن یخچال را در پی خواهد داشت. غیر از این مشکل، برفک زدن یخچال نیز به مرور اتفاق افتاده و دستگاه به طور کلی از کارکرد درست خود فاصله خواهد گرفت. معیوب بودن لاستیک دور درب یخچال نیز می تواند علت خنک نکردن یخچال شما باشد. بنابراین اگر با مشکل سرد نکردن یخچال مواجه شده اید، بهتر است به دقت آن را بررسی نمایید و در صورت نیاز اقدام به تعویض لاستیک دور درب یخچال خود نمایید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران