تعمیرات انواع شیرآلات ، پمپ آب و تصفیه آب و غیره در اهواز

در خوزستان ، اهواز

معرفی مرکز تعمیرات انواع شیرآلات ، پمپ آب و تصفیه آب و غیره در اهواز

🔴 عباس عساکره

🔹 عباس عساکره  یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات انواع شیرآلات ، پمپ آب و تصفیه آب و غیره در اهواز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات عباس عساکره  :

✅ تعمیرات انواع پمپ اب های نیم اسب دو اسب و …

✔ تعمیر و سرویس و فروش انواع تصفیه اب

✔ تعمیر و سرویس انواع شیرآلات خانه

✔ تعمیر و سرویس و نصب انواع آبگرمکن

✔ نصب و تعمیر  انواع توالت فرنگی

✔ نصب و تعمیر انواع فلاش تانک

✔ رفع نشتی و ترمیم لوله اب و پولیکا

✔ لوله کشی  اب و فاضلاب

✔ تعمیر  انواع لباسشویی های دوقلو

با بیش از ۱۰ سال سابقه کاری

تمامی خدمات در محل شما انجام میشود و همه جای اهواز خدمت میرسیم

در صورت مشکل تماس بگیرید خدمت میرسم

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  اهواز

 مشکلات عمده دستگاه تصفیه آب چیست؟

1. دستگاه تصفیه آب کار نمی‌کند
در صورتی که دستگاه تصفیه آب شما پس از نصب کار نکرد و مخزن ذخیره خالی بود، ممکن است بتوانید با یکی از روش‌های زیر مشکل دستگاه تصفیه آب را حل کنید. در ادامه به بررسی علت کار نکردن دستگاه تصفیه آب خانگی خواهیم پرداخت.

در ابتدا چک کنید که آیا دستگاه تصفیه آب شما دارای کلید روشن و خاموش است یا خیر. در صورتی کلید داشت و خاموش بود آن را روشن کنید. اگر کلیدی نداشت و یا کلید موجود روی آن در حالت روشن بود، به سراغ منبع برق خود بروید. پریز برق را با یک آداپتور دیگر چک کنید.

اگر آداپتور دیگر با منبع برق شما کار نکرد، مشکل از آن است. اما اگر منبع برق منزلتان مشکلی نداشت، احتمالا مشکل دستگاه تصفیه آب شما از آداپتور تصفیه آب یا مشکلات سیم پیچی دستگاه است. در این مورد حتما با یک متخصص سرویس و تعمیر دستگاه تصفیه آب تماس حاصل کنید.

اما اگر مشکلات بالا را نداشتید، و جریان برق به خوبی به دستگاه تصفیه آب میرسید، باید شیر ورودی آب به دستگاه تصفیه آب را چک کنید. اگر شیر ورودی آب به دستگاه تصفیه بسته بود، آن را باز کنید و دوباره از کارکرد دستگاه اطمینان حاصل کنید.

در صورتی که با باز کردن شیر آب تغذیه، کماکان دستگاه تصفیه آب کار نکرد، فشار آب ورودی به دستگاه را چک کنید. بسیاری از دستگاه‌های تصفیه آب که با سیستم اسمز معکوس کار میکنند، اگر فشار آب ورودی به اندازه کافی نباشد، ممکن است عملکرد خوبی نداشته باشند. به همین دلیل هم هست که کنار بسیاری از دستگاه‌های آب تصفیه کن پمپ افزایش فشار نصب میشود.

فشار آب را میتوانید با گیج فشار سنج اندازه گیری کنید. برخی از دستگاه‌ها این گیج‌ها را همراه خود دارند اما اگر دستگاه شما آن را نداشت، میتوانید به طور خارجی از یک فروشگاه تصفیه آب، آن‌ها را تهیه کنید و به دستگاه تصفیه آب متصل کنید.

اگر فشار آب شما کافی نبود، ممکن است پمپ شما ایراد پیدا کرده باشد. در صورتی که به دستگاه تصفیه آب پمپی متصل نبود، حتما نیاز است که یک عدد پمپ تهیه و به تصفیه آب نصب کنید. اگر خودتان به نصب قطعات دستگاه تصفیه مسلط نبودید، میتوانید با یک نصاب تصفیه آب تماس بگیرید.

در صورتی که در زمینه فشار آب هم مشکلی وجود نداشت، مشکل دستگاه تصفیه آب شما ممکن است به یکی از دلایل زیر باشد:

فیلتر‌های دستگاه تصفیه آب به خصوص فیلتر ممبران اسمز معکوس، کیپ شده اند و راه نفوذ به آب ورودی نمیدهند. در این صورت نیاز از است که فیلتر دستگاه شما تعویض شود.
یکی از قطعه‌های داخلی دستگاه تصفیه آب دچار خرابی شده است. در این مورد هم نیاز دارید که به یک سرویسکار تصفیه آب اطلاع دهید و مشکلتان را رفع کنید.

2. مشکل دستگاه تصفیه آب در نشتی آب
نشتی دستگاه تصفیه آب میتوان گفت رایج‌ترین مشکل دستگاه تصفیه آب در بین مشتریان است. در صورتی که به آشپزخانه رفتید و با مقدار زیادی از آب روان شده در آن مواجه شدید، دستگاه تصفیه آب شما دارای نشتی شده است.

منبع این مشکل در آن است که برخی از اتصالات شلنگ‌های تصفیه آب دچار در رفتگی شده اند و اتصال خود را با قطعه مورد نظر از دست داده اند. باید از قرار گرفتن تمام اتصالات و شلنگ‌ها در محل مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید.

پیشنهاد ما در حل مشکل نشتی دستگاه تصفیه آب تماس با یک متخصص در حوزه تصفیه آب است. در صورتی که مشکل دستگاه تصفیه آب در نشتی به سرعت حل نشود، ممکن است مشکلات بیشتری برای آب تصفیه کن شما به وجود بیاید. در صورت تماس با شرکت پاکاب گستر برای تعمیر نشتی دستگاهتان، متخصصان ما به صورت کاملی دستگاه تصفیه آب را مورد بررسی قرار داده و منشا اصلی مشکل را یافته و آن را تعمیر خواهند کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران