تعمیرات مجاز انواع لباسشوی و ظرفشوی ماکروویو و جاروبرقی در اهواز

در خوزستان ، اهواز

معرفی مرکز تعمیرات مجاز انواع لباسشوی و ظرفشوی ماکروویو و جاروبرقی در اهواز

🔴 مجموعه خدمات فنی پارس ایران

🔹 مجموعه خدمات فنی پارس ایران یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات مجاز انواع لباسشوی و ظرفشوی ماکروویو و جاروبرقی در اهواز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه خدمات فنی پارس ایران :

✅ تعمیرات انواع لوازم خانگی صنعتی وپزشکی

✅ لباسشوی ظرفشوی ماکروویو جاروبرقی چرخ گوشت

✅ آبمیوه گیری اتو پرس ودستی غذاساز سشوار

و…

 

🔸 با مدیریت  جواد مغیمی زاده

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  اهواز نادری خیابان مسلم بین سیروس و نادری، خدمات فنی پارس ایران

 

علائم خرابی لباسشویی چیست ؟

1)ایجاد صداهای بلند و ناهنجار
اولین مورد از علائم خرابی ماشین لباسشویی ، ایجاد صداهای بلند و ناهنجار به وسیله ماشین لیاسشویی می باشد.

اگر ماشین لباسشویی شما شروع به ایجاد صدایی مانند Demogorgon ، به صورت وارونه کرد، ممکن است زمان تعمیر یا یک دور سرویس برای ماشین لباسشویی شما رسیده باشد. به طور معمول ، در حالی که ماشین های لباسشویی کاملاً بی صدا نیستند ، ولی نباید صداهایی بلند و ناهنجار را نیز ایجاد کنند. پس از شنیدن صدای بلند از سمت ماشین لباسشویی، بررسی کنید که دستگاه شما بیش از حد بار برای شست و شو نداشته باشد، زیرا بار سنگین در داخل ماشین لباسشویی می تواند درام داخلی را از تعادل خارج کند. اگر با کاهش بار یا چیدمان مجدد لباس تفاوتی در صدای بلند ایجاد نشد، ممکن است درام شما تعادل اولیه خود را از دست داده باشد. در این صورت، بلافاصله با یک متخصص برای تعمیر ماشین لباسشویی خود تماس بگیرید.

2)علائم خرابی ماشین لباسشویی : نشتی آب
آب ماشین لباسشویی شما داخل دستگاه قرار گرفته است، بنابراین اگر در اطراف واشر خود نشت یا آب زیادی مشاهده کردید، مشکلی برای ماشین لباسشویی شما پیش آمده است. گاهی اوقات ممکن است لوله تخلیه، شکسته شود، که در این صورت بهتر است بلافاصله با یک تکنسین تماس بگیرید زیرا همانطور که همه ما می دانیم آب و برق، و ترکیب شدن آن ها با یک دیگر می تواند خطرناک باشد.

3) علائم خرابی ماشین لباسشویی : پمپ تخلیه
پس از اتمام چرخه شست و شو، دیگر نباید در واشر درام آب باقی بماند. ممکن است بخواهید مطمئن شوید که هیچ لباسی پمپ را مسدود نکرده است و بررسی کنید که چیزی در لوله تخلیه باعث مسدودیت نشده است. اگر لوله تخلیه دچار مسدود نشده بود، به احتمال زیاد مشکلی در پمپ واشر وجود دارد و ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. در این حالت بهتر است کار به متخصصان واگذار شود.

4)عدم تحرک دیگ ماشین لباسشویی
یکی دیگر و یا آخرین مورد از علائم خرابی ماشین لباسشویی، عدم تحرک دیگ ماشین لباسشویی می باشد.

گاهی انسداد می تواند از هم زدن واشر و چرخش دیگ ماشین لباسشویی جلوگیری کند. اگر این اتفاق در دستگاه ماشین لباسشویی شما بیفتد، محافظ اضافه بار موتور ممکن است مکانیسم چرخش را متوقف کرده باشد، و ممکن است تسمه شکسته باشد یا از کار افتادگی الکترونیکی برای ماشین لباسشویی اتفاق افتاده باشد. در این صورت ، بهتر است بلافاصله با یک تکنسین خبره تماس گرفته شود تا مشکل را برطرف و ماشین لباسشویی شما را تعمیر کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران