تعمیرات تخصصی دریل شارژی در کرج

در البرز ، کرج

معرفی مرکز تعمیرات تخصصی دریل شارژی در کرج

🔴 محمداکبرزاده

🔹 محمداکبرزاده یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات تخصصی دریل شارژی در کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمداکبرزاده :

تعمیرات تخصصی دریل شارژی ..
✔ تعمیرات انواع مدل دریل شارژی
توسن ، ماکیتا ، بوش ، دیوالت ، کرون ، AEG
هیتاچی ، ادون ، پی ام و مدل های متفرقه…

✔ تعمیرات باتری در انواع مدل .. تعویض سلول های باتری در حضور مشتری در کمترین زمان با ضمانت یکساله …

✔ تعمیرات انواع شارژر در کمترین زمان
ساخت انواع شارژر های دستی..

✔ سلول نیکل کادمیوم 1/2 ولت 1500 میلی آمپر عمده موجود میباشد ..

و…

 

🔸 ساعت کاری 10 صبح _ 8 شب

🔸 شماره تماس  09944641296

 

علائم خرابی دریل شارژی چیست؟

۱- ابزار روشن نمی شود!
اگر ابزار شما روشن نشده و شروع به کار نکند، می تواند نشان از ایراد مهم الکتریکی نظیر خرابی قطعه باشد که نیاز به تعمیر ابزار یا تعویض قطعه خراب است.

کار را با بررسی کلید برق ابزار و اتصالات آن شروع کنید و مطمئن شوید که ایرادی وجود ندارد، چرا که صدمات ناشی از آب و حرارت می توانند در کار نکردن ابزار تقصیر داشته باشند. با استفاده از یک مولتی متر می توانید ولتاژ را در ابزار خود تست کنید و حرکت انرژی الکتریکی را در سیم، کلید و قطعات ابزار تشخیص دهید.

تجمع گرد و خاک در داخل یک ابزار می تواند از کار کردن ابزار جلوگیری کند. پس ذغال ها و فنرها جاییست که در قدم بعدی باید چک شود. قسمت ذغال ها بطور کامل شامل اتاقکی که در انتهای موتور بوده و ذغال ها و فنرها در آن قرار دارد و الکتریسیته را به موتور منتقل می کند، ممکن است به مرور زمان فرسوده و یا کوتاه شود. استهلاک ذغال ها را بررسی نموده و در صورت نیاز آنها را تعویض نمایید.

۲- ابزار جان ندارد!
ابزار شما روشن می شود اما قدرت آن بقدری کم است که شاید شما ترجیح دهید به عنوان مثال از پیچ گوشتی دستی، کمان اره و یا تلمبه پایی استفاده کنید. هنگامی که ابزار دستی شما سرعتش کاهش یابد و دلیل آن، کمی شارژ باطری نباشد، محتمل ترین دلیل می تواند فرسوده بودن ذغال های کهنه ابزار باشد که باید تعویض شود. ذغال های کربنی، بلوک های کوچک کربن می باشند که جریان الکتریسیته را به موتور انتقال داده و همانطور که اشاره شد، با استفاده از ابزار، به مرور زمان مستهلک می شوند. اگر توان ابزار شما در حال کاهش بوده و سرعت و قدرتی را که انتظار می رود، ارائه نمی دهد، می تواند نشانگر رسیدن زمان تعویض این قطعات و تعمیر ابزار باشد.

 

همچون زمانی که ابزار روشن نمی شود، ذغال های کربنی را از لحاظ داشتن هرگونه سایش و فرسودگی زیاد و یا نشانه صدمه دیدگی بررسی کنید.

۳- بوی سوختگی!
موتورهای که بد کار می کنند، هنگامی که ایرادی وجود دارد، میل به تولید بوی سوختگی کاملا واضح دارند. در حالی که دوران و چرخش انجام می شود، ناگهان ابزار از کار می افتد و فقط بوی بدی از آن می آید.

تشخیص علت این بو بستگی به طول عمر، مدل و کاربرد ابزار شما دارد. اگر ابزار شما دارای تسمه است، نظیر سنباده و رنده، اولین چیزی که باید چک شود تسمه می باشد.
اگر تسمه ابزار پاره یا خراب شود، بوی بد، این اتفاق را به شما لو می دهد و ابزار شما دیگر کار نخواهد کرد، اگر چه موتور همچنان کار می کند.

۴- صدای جیغ شدید!
استفاده از ابزار برقی معمولا صدای بلندی تولید می کند. با این حال گاهی اوقات ابزار برقی شروع به ایجاد صدای جیغ بلند می کند. این صدا بالاتر و مافوق صدای “هام” تولید شده توسط دریل چکشی برقی شما است.

اگر ابزار شما شروع به تولید چنین اصواتی نمود، در ابتدا مطمئن شوید که ابزار شما به درستی روغن کاری شده است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران