تعمیر و سرویس تخصصی شومینه ، اجاق گاز ، آبگرمکن ، بخاری در رشت

در گیلان ، رشت

معرفی تعمیر و سرویس تخصصی شومینه ، اجاق گاز ، آبگرمکن ، بخاری در رشت

🔴 مجید نجفی زاده

🔹 مجید نجفی زاده یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیر و سرویس تخصصی شومینه ، اجاق گاز ، آبگرمکن ، بخاری در رشت می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجید نجفی زاده :

✅ نصب و سرویس شومینه

✅ سرویس اجاق گاز،بخاری،آبگرمکن و انواع لوازم گازسوز

✅ نصب اتصالات گازی،تبدیل گاز شهر به کپسول و برعکس

✅ ۶ ماه ضمانت بعد سرویس.تهیه قطعات با مناسب ترین قیمت ممکن.

✅ تعمیرات در اسرع وقت و با قیمت مناسب انجام میشود.

و…

 

🔸 شماره تماس  01332133796

🔸 شماره تماس  09033442284

🔸 شماره تماس  09116936254

🔸 آدرس  رشت،میدان قلی پور،کوی حسینی،بین کوچه ۲۸ و ۳۰،تعمیرات لوازم گازسوز مجیدنجفی زاده

 

چرا شومینه خاموش می شود ؟

تنظیم نبودن محل قرار گیری ترموکوپل و شمعک شومینه

یکی از دلایل روشن نماندن شمعک شومینه، تنظیم نبودن محل قرار گیری ترموکوپل و شمعک است. اگر سر توموکوپل، روی شمعک و در محل اصلی خود قرار نگیرد، ترموکوپل پس از روشن شدن شمعک به خوبی گرم نمی شود و انرژی الکتریکی برای عملکرد بوبین ایجاد نخواهد شد.

در این مواقع فنر بوبین باعث خروج سوپاپ به خارج شده و جریان گاز قطع می‌شود. در واقع عدم تاثیر حرارت شعله شمعک بر روی ترموکوپل باعث قطع شدن جریان گاز و در نتیجه خاموش شدن شومینه می‌شود. برای برطرف کردن این مشکل باید ترموکوپل را در جای اصلی خودش تنظیم کنید، به طوری که دقیقا بالای شمعک در فاصله مناسب قرار گیرد‌. این کار را به یک تعمیر کار ماهر بسپارید.

خراب شدن ترموکوپل شومینه

یکی از دلایل اصلی خاموش شدن ناگهانی شومینه گازی، خراب شدن ترموکوپل است. ترموکوپل پس از گرم شدن توسط شعله شمعک، باعث ایجاد جریان الکتریکی می‌شود. این جریان به بوبین منتقل شده و سوپاپ بوبین را به داخل آن جذب می‌کند تا مسیر گاز ورودی به شومینه باز شود.

به همین دلیل است که هنگام روشن کردن شعله شمعک هر وسیله گاز سوزی حتما باید 30 ثانیه آن را نگه دارید تا ترموکوپل به خوبی گرم شود. اگر محل اتصال فلزهای ترموکوپل بسوزد یا قطع شود، ترموکوپل عملکرد درستی نخواهد داشت.

برای تعمیر شومینه و رفع مشکل خرابی ترموکوپل آن را با یک ترموکوپل سالم تعویض کنید. از لحاظ ایمنی ترموکوپل یک وسیله بسیار ضروری محسوب می‌ شود زیرا سنسورهای آن در صورت خاموش شدن شعله، باعث قطع شدن جریان گاز می شوند تا از نشت گاز و آتش سوزی جلوگیری شود.

 

خراب شدن بوبین شومینه

اگر مطمئن هستید که ترموکوپل شومینه ایرادی ندارد، به احتمال زیاد دلیل خاموش شدن شومینه گازی پس از چند دقیقه، خرابی بوبین است. برای پیدا کردن ایراد بوبین می‌توانید از یک باتری 1/5 ولتی استفاده کنید. ابتدا بوبین را به باتری وصل کنید.

اگر سوپاپ بوبین از جای خودش خارج شود، به معنی خرابی بوبین است و اگر سوپاپ در جای خودش جذب شده و باقی بماند، بوبین ایرادی ندارد. در صورت خراب بودن بوبین شومینه، از یک تعمیر کار بخواهید که آن را با یک بوبین سالم تعویض نماید.

 

انسداد مسیر گاز ورودی به مشعل شومینه

یکی دیگر از دلایل خاموش شدن شومینه، مسدود شدن مسیر گاز ورودی می باشد. به مرور زمان گرد و غبار موجود در هوا و اشیاء دیگر ممکن است مسیر گاز ورودی به مشعل شومینه را به طور کامل ببندد یا آن را نیمه مسدود کند‌. با بروز این مشکل شومینه ممکن است روشن شود.

اما بعد از چند دقیقه خود به خود خاموش خواهد شد. زیرا مسدود شدن مسیر گاز، فشار آن را به شدت کم کرده و مانع از روشن ماندن شومینه می‌ شود. برای تعمیر شومینه و رفع این مشکل از یک تعمیرکار شومینه بخواهید تا مسیر گاز ورودی را باز کند.

 

انحراف نازل گاز وروی به مشعل شومینه

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران