بهترین مرکز کرگیری و مغزه گیری بتن مسطح و غیر مسطح در قم

در قم ، قم

معرفی بهترین مرکز کرگیری و مغزه گیری بتن مسطح و غیر مسطح در قم

🔴 سجاد دلجو

🔹 سجاد دلجو یکی از بنام ترین فعالان در زمینه کرگیری و مغزه گیری بتن مسطح و غیر مسطح در قم می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سجاد دلجو :

✅ کرگیری و مغزه گیری بتن مسطح وغیر مسطح

✅ نمونه گیری ومغزه گیری از بتن جهت آزمایشگاه های بتن

✅ ایجاد بازشو و رایزر جهت عبور لوله های تاسیساتی ومکانیکی

✅ لوله کشی ، آب ، فاضلاب و رفع نم

و…

 

🔸 شماره تماس  09125392416

 

کرگیری بتن چیست؟

کرگیری یا مغزه گیری به وسیله ی دستگاه کرگیر (Core Drill) صورت میگیرد، Core به معنای مغز یا میانه است، بنابراین کرگیری عملیاتیست جهت برش و یا نمونه برداری از مغز یا میانه ی قطعه ای که در عمران عموماً بتنی می باشد.
این عملیات ممکن است با اهداف مختلفی همچون بررسی مقاومت فشاری بتن، ایجاد مسیر برای عبور تجهیزات، عبور لوله‌های تاسیسات، کابل‌های برق و تلفن، بررسی میزان تسلیح بتن، کاشت آرماتور و … صورت پذیرد.

استفاده از این فرآیند در سوراخ کردن دال‌ها و یا دیوارهای بتنی که یک مرحله مهم در اکثر سازه‌های بتنی به شمار می رود مرسوم است.
کرگیری بتن می تواند برای کاشت آرماتور نیز مورد استفاده قرار بگیرد. مثلا برای کاشت آرماتور جهت ریشه ستون یا دیوار برشی روی فنداسیون، در صورتی که تراکم آرماتور های مدفون در فنداسیون زیاد باشد و امکان عبور دادن میلگردهای کاشته شده از میان آن ها نباشد؛ یکی از راه حل ها استفاده از روش کرگیری برای انجام عملیات سوراخکاری است.
با وجود آن که کرگیری کاربردهای مختلفی دارد، ولیکن به عنوان یک عملیات نمونه برداری آزمایشی برای تعیین پارامترهای کیفی بتن از جمله مقاومت فشاری مقطع و میزان تراکم آرماتور ها تحت عنوان آزمایش مغزه گیری معرفی میشود.

موارد استفاده از کرگیری:
عبور کابل‌ها و لوله های تاسیسات و سایر تجهیزات از درون دیوارها، کف‌ها و سقف‌ها
سوراخ‌کاری در دال‌ها و جاده‌ها برای زهکشی، اتصال میلگردها و …
ایجاد بازشو در مقاطع بتنی از جمله دیوار های حایل
اتصال نگه‌دارنده‌ها، تجهیزات روشنایی و …
نمونه‌گیری و آزمایش بتن

 

نکات ایمنی کرگیری بتن
قبل از شروع کار موتور دستگاه کرگیری خود را چک کنید
پیش از انجام کرگیری آموزش و مهارت های لازم را کسب کنید
برای کرگیری از مته ها و تیغه های مناسبی استفاده کنید
برای محافطت از چشمان خود از عینک استفاده کرده و همچنین برای جلوگیری از استنشاق گردوغبار کرگیری از ماسک های مخصوص استفاده کنید

کرگیری بر روی بتن مسلح 

کرگیری بتن بر روی بتن های مسلح و غیر مسلح نیز انجام می شود. اما به خاطر ماهیت متفاوت آن ها، تفاوت هایی نیز میان این دو عملیات وجود خواهد داشت. کرگیری از بتن مسلح به مراتب سخت تر و پیچیده تر است و انجام این عملیات زمان بسیار بیشتری را نسبت به بتن معمولی می طلبد. همچنین در این مورد روش های کرگیری بتن محدودی نیز وجود دارد که کمی ما را محدودتر می کند. اما در مورد بتن معمولی و غیر مسلح این گونه نیست. کرگیری در بتن غیر مسلح آسان تر و با سرعت بسیار بالاتری صورت می پذیرد. همچنین در مورد انتخاب روش کرگیری نیز کار ما راحت تر است چرا که گزینه های بیشتری پیش روی ماست و از تنوع بالایی برخوردار است.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران