فروش و نصب چمن مصنوعی p.m در کرج

در البرز ، کرج

معرفی فروش و نصب چمن مصنوعی p.m در کرج

🔴 گروه تخصصی چمن مصنوعی p.m

🔹 گروه تخصصی چمن مصنوعی p.m یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و نصب چمن مصنوعی در کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات گروه تخصصی چمن مصنوعی p.m :

✅ فروش چمن مصنوعی از 8 میل تا 50 میل

✅ با 18 مدل چمن مصنوعی

✅ پخش به تمام نقاط ایران

✅ چمن مصنوعی مناسب برای ویلاها تالار ها . کافی شاپ . روف گردن . بالکن. زمین فوتبال .مهد کودک

✅ ویلاها : دور استخر . بین سنگ .

✅ با گارانتی کتبی 10 سال با بهترین کیفیت

✅ با کادر نصاب فوق حرفه ای مهندسین p.m

✅ بدون محدودیت زمانی و مکانی

و…

با یک بار خرید مشتری دائم ما می‌شوین

آخرین قیمت را از ما باخبر باشین

 

🔸 بامدیریت رضا مردان لو

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس کرج

 

مزایای چمن مصنوعی نسبت به چمن طبیعی چیست؟

نگهداری آسان چمن مصنوعی

کفپوش چمنی حتی بدون رسیدگی نیز همیشه سر سبز و شاداب باقی می ماند. بسیاری از مراقبت های روتین چمن طبیعی، عملا در این محصول مورد نیاز نیست. کوددهی، سم پاشی، چمن زنی، کاشت و ….. برخی از مراحلی است که وقت و بودجه زیادی را صرف می کند. برای داشتن یک حیاط با صفا و دنج به هیچکدام از این کارها نیازی ندارید.

اگر نصب چمن مصنوعی طبق استانداردهای در نظر گرفته شده، انجام شود کار تمام است. بعداز آن بدون هیچ مشکل و یا مراقبت خاصی می توانید سال های زیادی از محوطه چمن حیاط استفاده کنید.
حذف آفت کش ها مهم ترین مزایای چمن مصنوعی

استفاده از آفت کش ها، سموم و کودهای شیمیایی برای رشد و نگاهداری چمن طبیعی الزامی است. یکی از مزایای چمن مصنوعی، کمک به حفظ محیط زیست و عدم آلودگی آب های زیر زمینی با سموم و مواد شیمیایی است. حفظ ذخایر آبی کشور و عدم آلودگی منابع آب، یک اصل مهم در بقای انسان هاست. سموم و آفت کش ها از خاک عبور کرده و وارد مانبع آبی زیر زمینی می شوند. این یکی از بزرگ ترین مشکلات زیست محیطی در همه جوامع است.

برای نگاهداری از چمن مصنوعی، هیچ ماده شیمیایی و آسیب رسان دیگری استفاده نمی شود. حتی رنگ های استفاده شده در تولید این محصول، فاقد سرب است و به محیط وارد نمی شود. به این ترتیب چمن مصنوعی در دسته تولیدات دوست دار محیط زیست قرار می گیرد.

نظافت آسان از مزایای چمن مصنوعی محوطه

تمیز بودن محوطه اهمیت زیادی دارد. سطح چمن مصنوعی در معرض گرد و خاک و انواع آلودگی ها قرار دارد. فضولات حیوانات، برگ های پوسیده و هر نوع کثیفی دیگری را می توان به سادگی از روی چمن، پاک کرد. برای حذف آشغال از جاروی دسته بلند استفاده می شود. بعد از حذف فیزیکی فضولات حیوانات نیز می توان کفپوش را با آب و مواد شوینده، تمیز کرد. آب و رطوبت و مواد شوینده معمولی به الیاف چمن مصنوعی هیچ صدمه ای نمی زند.

تجهیزات نگاهداری چمن مصنوعی

برای نگهداری چمن مصنوعی نیاز به تجهیزات پیشرفته و گران قیمت نیست. در واقع اگر نصب چمن مصنوعی به درستی انجام شود، نیازمند رسیدگی ویژه ای نیست. استفاده از دستگاه چمن زنی، تجهیزات آبیاری و غیره در زمین هایی که با چمن مصنوعی کار شده اند، معنایی ندارد. رسیدگی و نگاهداری آسان یکی از مزایای چمن مصنوعی است که موجب رضایت خریداران قرار گرفته است.
مزایای چمن مصنوعی در تغییرات آب و هوایی

به طور کلی این محصول برای فضای بیرونی ساخته شده است. در پروسه تولید اقدامات لازم جهت مقاوم سازی چمن در برابر گرما و سرما انجام شده است. با افزودن برخی می توان مقاومت کفپوش در برابر اشعه مضر خورشید را نیز افزایش داد. بر خلاف چمن طبیعی که در سرما و گرمای شدید آسیب می بیند، فصول مختلف و دمای هوا نمی تواند به بافت چمن مصنوعی آسیب برساند. در همه فصول، امکان بهره برداری از زمین های چمن مصنوعی وجود دارد. تابش مستقیم نور خورشید در مناطق گرمسیری و یا بارش برف سنگین و یخ زدگی نمی تواند به الیاف چمن مصنوعی صدمه وارد کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران