تعمیرات تخصصی تلوزیون LED و مایکروفر و محافظ فاراتل در شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی تعمیرات تخصصی تلوزیون LED و مایکروفر و محافظ فاراتل در شیراز

🔴 میلاد درخشان

🔹 میلاد درخشان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات تخصصی تلوزیون LED و مایکروفر و محافظ فاراتل در شیراز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات میلاد درخشان :

✅ تعمیرات تخصصی انواع تلوزیون های LED و LCD و پلاسما

✅ رفع عیوب خاص

✅ تهیه قطعات انواع برد و بکلایت اورجینال . مگنیت

✅ تعمیرات انواع مایکروفر

✅ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش انواع ترانس محافظ و UPS فاراتل بصورت انحصاری در جنوب کشور

و…

 

🔸 شماره تماس 09354500135

🔸 آدرس شعبه ۱ :شیراز . خیابان ملاصدرا . خیابان هدایت غربی.روبروی کوچه ۹ . پلاک ۱۸۳ . شرکت عامل سیستم . واحد خدمات ال جی فارتل. مهندس درخشان 

شعبه ۲: بلوار رحمت . بلوار سپاه جنوبی . نبش کوچه ۲۸ . پلاک ۴۳۰

 

مهم ترین دلایل خرابی پنل تلویزیون چیست؟

1- قطع و وصل شدن تصویر صفحه نمایش تلویزیون در یک لحظه

قطع و وصل شدن لحظه ای صفحه نمایش تلویزیون بیشتر در اوقاتی رخ می دهد که از کابل HDMI استفاده کرده باشید و البته بروز این مشکل ارتباط بالایی با کیفیت کابل اچ دی ام ای که استفاده کرده اید نیز دارد. پبهتر است که تا حد امکان از کابل های با کیفیت و شیلد دار استفاده کنید، چرا که این کابل های شیلد دار دارای قابلیت نویز گیری می باشند.

نویزی که به دلیل نوسانات مغناطیسی حاصل از استفاده از لوازم برقی موتور دار با توان بالا مانند ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، آبمیوه گیری و …. ایجاد می شود می تواند یکی از اصلی ترین دلایل قطع و وصل شدن لحظه ای تصویر صفحه نمایش تلویزیون باشد.

عامل دیگر ایجاد نویزدر تصویر پخش شده از صفحه نمایش رد شدن سیم برق از کنار سیم تلفن یا سیم آیفون های تصویری است که در این صورت در هنگام مکالمه شاهد ایجاد نویز و قطع و وصل شدن لحظه ای پنل تلویزیون خواهیم بود. علاوه بر کیفیت کابل مورد استفاده، طول این کابل ها نیز مهم است و بهتر است تا حد امکان از کابل های کوتاه تری استفاده کنیم.

2- صفحه تلویزیون تصویری ندارد ولی صدا دارد

اغلب اوقات در این موارد اگر به صفحه نمایش تلویزیون از نزدیک دقت کنید متوجه تصویر بسیار تاریکی می شوید. این مشکل زمانی رخ می دهد که بک لایت تلویزیون که قطعه ای در پشت پنل تلویزیون است و نور را برای روشن شدن تصویر از پشت پنل دستگاه ساطع می کند دچار مشکل شده باشد.

3- وارد شدن ضربه به پنل

یکی از رایج ترین و مهم ترین دلایل خرابی پنل تلویزیون وارد شدن ضربه به آن است. تیره شدن تصویر پخش شده از صفحه و یا ایجاد خط روی تصویر از جمله مشکلاتی است که در اثر برخورد ضربه و اشیای نوک تیز با صفحه نمایش تلویزیون ایجاد می شود. در بیشتر این موارد مجبور به تعویض پنل تلویزیون خواهید شد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران