مشاوره و تحریر لوایح حقوقی در سراسر ایران

در تهران ، تهران

معرفی مشاوره و تحریر لوایح حقوقی در سراسر ایران

🔴 حمیدرضانجفیان

🔹 حمیدرضانجفیان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه مشاوره و تحریر لوایح حقوقی در سراسر ایران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حمیدرضانجفیان :

✅ انجام تمام امور مشاوره حقوقی به صورت کاملا آنلاین

✅ لایحه نویسی به صورت کاملا تخصصی

✅ ارائه مشاوره رایگان

و….

 

🔸 شماره تماس ۰۹۱۹۰۷۰۷۷۴۷

🔸آدرس تهران

 

لایحه چیست؟

همه ما حتی اگر تا به حال درگیر دعاوی قانونی نشده باشیم، تا به حال نام لایحه را شنیده‌ایم. واژه‌ای که شاید بیشتر در اخبار مربوط به دولت با آن مواجه می‌شویم اما بسیاری از ما حتی معنا و مفهوم و جایگاه آن را در قانون کشورمان نمی‌دانیم. این واژه در قانون و جایگاه‌های مختلف معانی و کاربردهای مختلفی پیدا می‌کند. اما چیزی که همیشه برای هر نوع لایحه‌ای مشترک است؛ این است که از اهمیت و ارزش بسیار بالایی برای قانون‌گذاران و محاکم برخوردار است.
آنچه که در مجلس و دولت از آن به این عنوان نام برده می‌شود، در واقع پیشنهادی است که توسط مجلس به دولت ارائه می‌شود تا به آن رسیدگی شده و در صورت لزوم اجرا شود. اما مفهومی که در این مطلب از این واژه مد نظر ما است با این مفهوم تفاوت دارد. مفهومی که در دعاوی قانونی و قضایی بسیار استفاده می‌شود و نقش بسیار مهمی در موفقیت پرونده‌های قضایی دارد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اهمیت این طرح قانونی و نحوه تنظیم آن را برای شما شرح دهیم.
لایحه چه اهمیتی در دعاوی قانونی دارد؟

این واژه در لغت به معنای درخواست مکتوب شده است. در دعاوی قانونی در واقع درخواستی است که از سوی هر دو طرف دعوا می‌تواند نوشته و به دادگاه ارائه شود. دعاوی قانونی چه کیفری و چه حقوقی روندی برای اثبات ادعای فرد خوانده یا شاکی را طی می‌کند. در پی این روند هر دو طرف ممکن است علاوه بر دادخواست و یا شکایات اولیه‌ای که به دادگاه ارائه کرده‌اند، درخواست دیگری مبنی بر تجدید نظر در رأی، تجدید نظر در دادرسی، ارائه مدرک و سندی جدید و… را داشته باشند. در این صورت چند راه پیش پای طرفین دعوا قرار دارد که شامل اظهارات شفاهی، دادخواست و لایحه‌نویسی است.
در اکثر موارد نیز افراد حرفه‌ای که با روند رسیدگی به پرونده در دادگاه، شورای حل اختلاف و یا سایر مراجع قضایی آشنایی دارند، لایحه‌نویسی را برای عنوان درخواست خود در حین جریان پرونده اقدام می‌کنند. زیرا این طرح به دلیل شالوده قانونی و رسمی که دارد و به دلیل دقت و حساسیتی که در نوشتن آن‌ها اتخاذ می‌شود، برای دادگاه از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است. طوری که نوشتن یک طرح قانونی کامل، صریح و صحیح می‌تواند روند پرونده را تسریع بخشد و نتیجه را به نفع شما تمام کند. به همین دلیل نیز این روش در جریان دعاوی قانونی اهمیت بسیاری دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران