خانه بازی شهر بچه ها – نگهداری از کودک ، خدمات تفریحی کودک و برگزاری جشن تولد در شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی خانه بازی شهر بچه ها – نگهداری از کودک ، خدمات تفریحی کودک و برگزاری جشن تولد در شیراز

🔴 مجموعه خانه بازی شهر بچه ها

🔹 مجموعه خانه بازی شهر بچه ها یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نگهداری از کودک ، خدمات تفریحی کودک و برگزاری جشن تولد در شیراز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه خانه بازی شهر بچه ها :

✅ نگهداری از کودک

✅ استخر توپ

✅ قلعه بادی

✅ برگذاری جشن تولد

✅ ترامپولین

✅ استخر شن

و…

 

🔸 با مدیریت  سوسن صداقت فرد

🔸 آدرس  شیراز

فواید بازی برای کودکان چیست؟

بازی هم نقش سرگرم کننده برای کودک دارد و هم می‌تواند به رشد و ترتیب او کمک کند، به همین دلیل است که بسیاری از والدین به خرید اسباب بازی اهمیت می‌دهند. در ادامه ۱۰ مزیتی که بازی برای کودک شما دارد را بیان خواهیم کرد.

۱- تقویت قدرت مغز
اسباب بازی چه در نوزاد تازه متولد شده و چه در کودک سه سال به بالا که تقریبا بخشی از مغز او شکل گرفته است، نقش تقویت کننده مغز را بازی می‌کند. کودکان در انواع بازی‌ها این اجازه را دارند تا چیزهای جدید آزمایش کنند و برای این کار از مغزشان استفاده می‌کنند. در نهایت این مغز است که در همان سنین پایین تقویت می‌شود و در بزرگسالی نیز به کودکان کمک می‌کند تا مسائل را راحت‌تر حل و فصل کنند.

۲- بهبود خلاقیت
وقتی وسیله بازی برای کودک خود خریداری می‌کنید، در واقع زمانی را برای او فراهم می‌کند تا از خلاقیت خود استفاده و آن را تقویت کند. چه کودک شما با وسایل شن بازی قلعه‌ای را بسازد و یا با لگو سراغ ساخت سازه برود، در همه حال خلاقیت خود را توسعه می‌دهد. احتمالا از خود می‌پرسید که خلاقیت در آینده کودک چه اثری دارد. برای پاسخ به این سؤال سراغ مثال‌هایی از افرادی می‌رویم که با کمک خلاقیت خود به شکل گیری جهان ما کمک کردند؛ افرادی نظیر توماس ادیسون و مارک تواین.

۳- گسترش واژگان و تقویت زبان
شرکت در بازی‌های گروهی و حتی بازی‌های وانمودی به کودکان این فرصت را می‌دهد که بیشتر از زبان خود استفاده کنند و در عین حال نیز واژه‌هایی جدید یاد بگیرند. بودن در کنار بچه‌های دیگر در حین بازی نیز، می‌تواند به تقویت واژگان و زبان آنها کمک کند چرا که بچه‌ها دوست دارند کلمات و عبارات جدید را از یکدیگر یاد بگیرند. به عنوان مثال بازی با انواع عروسک های دخترانه می‌تواند تعامل میان کودک و عروسک به وجود آورد و همین می‌تواند باعث بروز مکالمه میان آنها شود. به همین خاطر است که روز به روز به اهمیت بازی با عروسک برای دختران پرداخته و تاکید می‌شود.

این مزیت را بازی با عروسک نیز دارد. عروسک کودک را مجبور به بازی با شخصیتی خیالی می‌کند و همین موضوع می‌تواند به او کمک کند تا از واژگان و جملات مختلف برای برقراری ارتباط استفاده کند و در نهایت، موجب تقویت مهارت گفتاری او می‌شود. بنابراین بازی با عروسک و تقویت گفتار ارتباط مستقیمی با هم دارند.

از اسباب بازی نوزاد تا اسباب بازی‌های نوجوان، همیشه انواع عروسک وجود داشته است که هم برای پسرها خریداری می‌شوند و هم همدم روزهای کودکی دختران هستند. شاید کمی عجیب باشد، اما عروسک‌ها نیز می‌توانند نقش اسباب بازی‌های آموزشی را برای کودکان داشته باشند.

۴- زندگی شادتر
حتی اگر هوش و رشد کودک برای شما اهمیت نداشته باشد، شاد شدن او و داشتن لحاظ پر از خنده می‌تواند شما را نیز شاد کند. برای بسیاری از کودکان، زمان بازی بهترین زمان از عمرشان است و در این زمان است که شاد هستند. آن‌ها از اینکه به دنبال بازی مورد علاقه‌شان هستند، اسباب‌بازی‌های جدید را بررسی می‌کنند یا دوستی در کنار خود دارند، لذت واقعی خواهند برد.

شادی را نباید دست کم گرفت. این یکی از بزرگترین هدایایی است که می‌توانیم به کودکان خود بدهیم و آن را فردی متعادل بار بیاوریم. حتی اگر در بزرگسالی نتوانند آن را تجربه کنند، از دوران کودکی خود به عنوان دوران شاد زندگی خود یاد می‌کنند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران