بهترین مرکز تعمیرات لباسشویی و یخچال در ارومیه

در آذربایجان غربی ، ارومیه

معرفی بهترین مرکز تعمیرات لباسشویی و یخچال در ارومیه

🔴 سعیدمحمدی

🔹 سعیدمحمدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات لباسشویی و یخچال در ارومیه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سعیدمحمدی :

✅ تعمیرانواع لباسشویی های ایرانی وخارجی

✅ تعویض بلبرینک وشفت آبگش

✅ رفع انواع ارورهای دستگاه

✅ نشت یابی و…

✅ تعمیریخچال های قدیمی وجدید

✅ شارژگازیخچال

✅ تعویض اتوماتیک

و…

 

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

انواع خرابی های متداول در ماشین لباسشویی چیست؟

خرابی های رایج در ماشین لباسشویی به صورت تیتر وار :
ماشین لباسشویی شروع به کار نمی کند
ماشین لباسشویی سر و صدای زیادی دارد
لباس ها در ماشین لباسشویی به خوبی شسته نمی شوند
موتورماشین لباسشویی بیش از حد گرم می شود
آب وارد ماشین لباسشویی نمی شود
عدم چرخش ماشین لباسشویی
ماشین لباسشویی عمل تخلیه را انجام نمی دهد
ماشین لباسشویی نشتی دارد
لباس ها در ماشین لباسشویی آسیب دیده اند
درب ماشین لباسشویی باز نمی شود
اشیاء خارجی بین سبد و وان دستگاه گیر کرده است

ماشین لباسشویی شروع به کار نمی کند
گاهی اوقات ممکن است ماشین لباسشویی اصلا روشن نشود و شروع به کار نکند و این یکی از اساسی ترین مشکلات در ماشین لباسشویی می باشد. در ابتدا بهتر است که از وصل بودن پریز برق مطمئن شوید.

بعضی از ماشین ها ممکن است بخاطر حرکات شدید ماشین لباسشویی، به خصوص هنگامی که بار ماشین لباسشویی متعادل نباشد، سهوا سیم برق جدا شود، بنابراین در وهله ی اول بهتر است این مشکل را بررسی کنید.

علاوه بر این ممکن است سوئیچ درب مشکل داشته باشد و باعث شود که ماشین لباسشویی اصلا روشن نشود. بنابراین از بسته شدن صحیح درب و سالم بودن سوئیچ درب مطمئن شوید.

ماشین لباسشویی سر و صدای زیادی دارد
گاهی ممکن است هنگام شستشو، ماشین لباسشویی دارای صدای بلندی باشد. یکی از اصلی ترین دلایل سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی، می تواند بخاطر بار نا متعادل باشد. در این صورت می توانید لباس ها را جابه جا کنید تا بار به طور مساوی توزیع شوند.

اگر با این روش مشکل حل نشد و سر و صدا ادامه داشت، باید درام را بررسی کنید که نشکسته باشد. همچنین موتور را نیز بررسی کنید.

لباس ها در ماشین لباسشویی به خوبی شسته نمی شوند
اگر لباس های شما آن گونه که باید، به خوبی شسته نمی شوند بهتر است که به جا پودری نگاهی بیاندازید. به احتمال زیاد مقصر اصلی مشکلی در جا پودری است. ممکن است جا پودری کثیف باشد و پودر به خوبی در جا پودری حل نشود، همچنین مطمئن شوید که دستگاه پخش شوینده که به صورت اتوماتیک است، دچار مشکل نشده باشد، همچنین جا پودری نشکسته باشد.

علاوه بر این ممکن است میزان زیادی لباس را داخل ماشین لباسشویی گذاشته اید و ماشین لباسشویی فضای کافی برای شستشوی لباس ها ندارد و به همین خاطر لباس ها تمیز نمی شود.

همچنین توجه داشته باشید که از مواد شوینده به مقدار مناسب استفاده کنید. در صورت استفاده ی زیاد از مواد شوینده، لباس ها بعد از شستشو دارای لکه می شوند.

همچنین ممکن است که مشکل از زهکشی ماشین لباسشویی باشد. در این صورت سیستم زهکشی دستگاه را بررسی کنید.

موتور ماشین لباسشویی بیش از حد گرم می شود
وقتی موتور ماشین لباسشویی بیش از حد گرم شود، می تواند باعث خراب شدن دستگاه شود. اگر موتور ماشین لباسشویی، یک یا دو بار گرم شد، می توان از آن چشم پوشی کرد. اما اگر موتور ماشین لباسشویی به طور مرتب گرم می شود. باید حتما به دنبال عیب یابی آن باشید و هرچه سریع تر آن را تعمیر کنید.

اگر تعمیر در همان زمان های اولیه انجام شود، ماشین لباسشویی می تواند به خوبی کار کند. ولی اگر تعمیر به موقع انجام نشود، ممکن است که موتور بسوزد و نیاز به تعویض داشته باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران