ساخت ، فروش و نصب لبه تریلی در زنجان

در زنجان ، زنجان

معرفی مرکز ساخت ، فروش و نصب لبه تریلی در زنجان

🔴 مصطفی رحمانی

🔹 مصطفی رحمانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ساخت ، فروش و نصب لبه تریلی در زنجان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 برای تریلر کفی و تریلر تيغه کانتین بر. به ارتفاه یک متری با طرح درها مدل آلمانی با کیفیت بالا وقابیلیت باز کردن از روی تریلر پیچ مهری

 

🔸 شماره تماس  09122413681

🔸 آدرس  زنجان.کارگاه؛ شهر صایین قعله کنار آزاد راه قزوین به زنجان کیلومتر 63

تریلی لبه دار چیست؟

آشنایی با تریلی لبه دار
این مدل تریلی ها ، به تریلی هایی گفته می شود ، که در قسمت بار خود در طرفین و انتها از پنل های چوبی هستد و معمولا برای حمل بار موادی استفاده می شوند ، که در بارگیری بسته بندی نمی باشد. بار هایی مانند خاک ، شن ماسه و… .
تریلی لبه دار چیست؟
تریلر سازی در زنجان ،این مدل تریلی ها ، به تریلی هایی گفته می شود ، که در قسمت بار خود در طرفین و انتها از پنل های چوبی هستد و معمولا برای حمل بار موادی استفاده می شوند ، که در بارگیری بسته بندی نمی باشد. بار هایی مانند خاک ، شن ماسه و… .

همچنین در مورد تریلی لبه دار باید بگوییم ، که این نوع تریلی ها دارای انواع مختلفی هستند ، که هر یک از آن ها دارای توان حمل بار تعیین شده و اتاق مشخصی هستند. افزون بر این ، امکان رفت و آمد این کامیون ها در طول روز در معابر شهری وجود ندارد و می بایست در ساعات پایانی شب اقدام به تردد نمایند.

کامیون لبه دار 10 تن
کامیون لبه دار 10 تن یا کامیون تک ، بهترین خودروی باربری برای حمل و نقل بار هایی با وزن زیر 10 تن هستند. این خودروی بار بری ، قابلیت حمل انواع کالا و محموله را دارد و شما امکان حمل و نقل سریع برای سایر نقاط کشور را خواهید داشت. همچنین باید بگویم ، که کامیون لبه دار دارای اتاق با طول 5 متر و 80 سانتی متر است و عرض اتاق آن نیز حدود 2 متر و 20 سانت است.

کامیون لبه دار 15 تن
تریلی های لبه دار 15 تن نیز مانند کامیون های لبه دار 10 تن برای حمل و نقل و جا به جایی انواع بار ها و کالا ها مناسب است. این تریلی ها می تواند تا 15 تن وزن را حمل کند و به دلیل بزرگ تر بودن اتاق بار آن برای حمل بار هایی با طول بیش تر و سنگین تر بسیار مناسب تر است.

تریلی لبه دار 911
کامیون 911 یکی از تریلی های عالی برای حمل و نقل محموله های با وزن حدود 5 تا 5/5 تن است. این تریلی ها از نظر ظاهری بسیار به تریلی های لبه دار 10 تن شباهت دارد اما توان حمل بار آن ها محدود است و طول اتاق آن حدود 5 متر است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران